pitäskö itkee perään kun vaan tiedän

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27919588]että tykkään! hei rakas susta mä tykkään![/QUOTE]

Että sä voit olla yksinkertainen ihminen. Pitäis näille palstoille olla joka älylukko, ettei kaiken maailman pökäleet pääsisi kirjoittelemaan.
 

Yhteistyössä