Haittaako jos treffeillä seisoo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ville"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos mainitsisi kokoajan asiasta esim" hei kato mulla seisoo! Vähänkö panettaa!" mutta jos vaan huomaisin että jätkähän on valmis :) ei haitaisi. on käynytkin niin! harmi vaan kun mies ei kiinnostanut minua! Oisin ottanut hyödyn irti :)

Enempi kattoisin sitä, että miten mies itse asiaan suhtautuu. Tavallaanhan se ois lähinnä imartelevaa, jos mies itsessään ei ole mikään ällö limanuljaska, jos puhtaasti fysiologisesti asiaa ajatellaan ja hyväksytään, ettei mies kykene täysin reaktiotaan estelemään. Eli jos hän osaisi suhtautua asiaan oikein, niin mikäs siinä sitten, oltaisiin molemmat kuin ei oltaisi huomattu asiaa. Vai voiko mies ajatella naista kullia vonkaavaksi horatsuksi, jos naisen nänninpäät erottuvat selkeästi paidan alta?

Riippuu nyt vähän tilanteesta. Mutta jos olen suostunut treffeille sen miehen kanssa, niin oletettavasti hän vaikuttaisi olevan "minun tyyppiäni" (eli ei mikään niljakas pervo). Joten uskoisin ettei se haitaisi/loukkaisi.

Enemmänkin mietityttää miten se mies suhtautuu asiaan. Etenkin jos hän huomaa että minä huomasin, tuleeko kiusallinen tilanne vai osataanko ottaa ihan huumorilla koko asia.

Jollain sokkotreffeillä missä muutenkin huomattais ettei oikein sovita, niin tuo olisi vain kiusallista.

Lähinnä imartelisi. Jos mies olisi kohtelias, eikä laukoisi pelkkiä seksivitsejä koko iltaa, enkä minä varsinaisesti mitään iskisi tiskiin ihasteltavaksi, niin tuollainen selkeä kiihottuminen tuntuisi minusta hyvältä.
Mies voisi jopa tunnustaa asian, jos huomaisi minun huomanneen, ja sanoa ystävällisesti että olen vain niin kiehtova, ettei hän voi hallita osaa itsessään. Mutta jos alkaa heti siinä ruikuttaa, että katso nyt, kun saat mut seisomaan, nyt sun pitää tehdä jotain tai siihen sattuu tai turhautuu tai joutuu panemaan jotain toista, nii se ois täysin turn out.
Mun miehellä seisoo usein, kun teen jonkin tietyn liikkeen tai näytän erityisen nätiltä tai jotain, se on musta kivaa ja imartelee minua, mutta kun mies sanoo sitten että häneen sattuu hirveästi kun ei ole taas viikkoon saanut, niin alkaa vaan ärsyttää, ja menee varmasti toinenki viikko sit kipeyksissään.

No voi hemmetti, minkäs minä mahdan että se nainen on niin viehättävä. Pitääkö tässä sitten runkata monta kertaa ennen treffejä ? Mitäs sitten ajattelette jos päätyy jatkoille ja runsaan runkkaamisen takia ei seisokkaan vaikka pitäisi ?

[QUOTE="sampo";27918658]Olette naiset siis myös sitä mieltä, että miehen pitäisi hylätä teidät heti jos treffeillä kostutte? Kyseessä on täsmälleen sama asia.[/QUOTE]

Miten mies huomaa naisen kostumisen jos ei tunge kättä housuihin tai kosteus tulee jostain syystä vaatteiden läpi (hyvin epätodennäköistä)?

Mutta hylätköön vaan, jokaisella on omat kriteerinsä partnerin valinnassa. Mulle ei kelpaa sellaiset, joilla ei itsehillintä pelaa ollenkaan vaan pitää olla mela tanassa julkisella paikalla.

Yritä nyt jum***uta sitten toimia ja olla oikein naisten silmissä!!! Jos ei seiso ---> luullaan ettei kiinnosta tai on vähintääkin hintti, jos seisoo ---> Oot perverssi paska ja ajattelet pelkkää panemista. Sitten ne vinkuu kun ei löydy miestä! Varmasti miehissä niitä sikoja riittää yllinkyllin, mutta niin naisissakin. Ja auta armias, jos kunnollisella miehellä ei ole jotain nais-manuaalia mukanaan, niin jonkinasteen leiman sitä jokatapauksessa ottaansa saa. UGH!!! Olen puhunut!!!

[QUOTE="vieras";27918707]Miten mies huomaa naisen kostumisen jos ei tunge kättä housuihin tai kosteus tulee jostain syystä vaatteiden läpi (hyvin epätodennäköistä)?

Mutta hylätköön vaan, jokaisella on omat kriteerinsä partnerin valinnassa. Mulle ei kelpaa sellaiset, joilla ei itsehillintä pelaa ollenkaan vaan pitää olla mela tanassa julkisella paikalla.[/QUOTE]

Te naiset pystytte siis itsehillinnällä estämään kostumisen? Eihän mies sitä huomaakaan, mutta tässä ketjussa on sanottu, että mies on pervo jos hän kiihottuu treffeillä. Nainen ei siis kuitenkaan ole pervo jos hän kiihottuu?

Mä teen niin että laitan vehjeen ylös päin vyön kohdalle. Sen jälkeen kukaan ei huomaa mitään vaikka kuinka seisois.

Asia ratkaistu.

Miten nuo muut vinkujat ei millään tajua, että kun tilaisuus ei vaadi erektiota, ei se ole mitenkään haluttava lisä ko. tilaisuuteen? Jos ollaan aktiivisesti kohta panemassa niin erektio on toivottava, jos treffeillä kahvilassa juttelemassa se ei ole toivottava. En tosiaan halua halua nähdä kenekään seisokkia esim. ravintolassa hyvää illallista syödessä. Ihan sama sinänsä vaikka seisoisikin kunhan minä en tiedä siitä.

Yhteistyössä