The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27906179:
Onkohan toi sen merkki, että vois tehdä jotain muutakin, kuin istuskella palstalla :D Kävin mä sentää poikien kans ulkona, pienen lenkin tekemässä :)
Voihan se olla :whistle:

Olin mäkin muutaman tunnin pois kun kävin kaupassa ja kirpalla :D
Palsta vaan temppuili jotain. Ihmettelin vaan kun ei näkynyt lainausta eikä omaa tekstiä. Toinen viesti tuli sitten jo ihan normaalisti tälle sivulle :)
 
Professional Griefer
Hjälp.

Oon ottamassa meriheppatatuointia, en vaan tiiä mihin kohtaan :D ???

Vasemmassa kädessä ei oo tilaa, oikeessa ranne ja kyynärtaive varattuja.
Mihinköhän ruumiinosaan sellanen luikero muotoituis parhaiten :whistle:
 
Sinkoilee, kokeilin sitä abblockia mutta se vaan muutti ne mainokset valkoisiksi eikä oikeastaan auttanut mitään.
Multa nyt ihan selvästi kuitenkin hävis niitä mainoksia pois, joskus harvakseltaan tullee näemmä semmosia valakosia laatikoita mutta...sitten mulla viskoo esim. täällä ollessani ja keskustelua avatessani aivan takaviistosta ylimääräsen sivun auki, mikä huutaa sitten myös jotain helevatan mainosta :kieh: |O....perkules, kun sitä on auttamaton kämmen näissä koneasioissa :headwall: :ashamed:....

*muistelee entistä aikaa, kun savumerkkejä läheteltiin*
 
IhanaValo
Miekin oon tatskaa miettinyt mutten oo uskaltanut..mies sanoi että tuossa olkapään luun (mikä nimi sillä nyt onkaan) kohdilla on kipee paikka, samoin kuin muut missä luu lähellä ihoa..joten hmm, käsivarret miul on sen verran kamalat etten niihin halua mitään näyteltävää..lapaluun kohta voi olla kipee, reidet myös kamalat enkä varmaan näytäö kellekään julkisesti..oikeesti miulla jää ainoiks noi rinnat ja takamus, niis on tarpeeks pehmeet paikat..mut niitäkään ei oikeen voi julkisesti näyttää. Joten miulla on dilemma.
 
Terjentes :wave:!

Sitä on sitten harmaannuttu urakalla tässä kaaosteorian keskellä...jotain vissiin aikaiseksikin saanut mutta ei siitä vielä kehumaan pääse. Iltapäivästä onneksi pääsi tuulettamaan ipanoita ja ittiäsä ulkona, vaikka jos ei sitten sitä pakkasta ennää niin kamalasti ollukaan, niin ilikee viimahan siellä sitten seurana oli. Mutta punaiset posket tuli hankittua ja jätettyä tuota ääntäkin tuonne ulkopuolelle naapuriväen suureksi riemuksi :D

Nyt sitten ite vielä pyörin ja töhötän rauhattoman sieluna pitkin pirttiä, mukulat rupes vahtaamaan Top Gearia ja mies lämmittää saunaa...

Lauantai- illan huumaa kaikille :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä