The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Huomenta kaikille! Kylläpä tulikin nukuttua, puoli kahdentoista maissa tuli miehenpuolikas tuli herättelemään eikä ollu mokoma pannu mulle edes kahvia :kieh:

Mutta panin itse sitten. Kohta pitäis alkaa valmistautuun ja käyttää pp.tä kummeilla ja viedä mummulaan yökyläilemään. Kunhan sais ittensä hereille :D
 
kahvikirahvi
Hei...

Sinkoileekos teillä muilla noita helekatin mainospalkkeja joka ilmansuunnasta?! Mua ruppee hiljaksiin tässä suomeksi sanottuna vituttamaan moiset palkit, kun niitä aikansa ruksailee pois :kieh:.... Mittee niille voipi tehä, vai voiko mittään? Nakkaanko koneen pihalle, siis?
Sinkoilee, kokeilin sitä abblockia mutta se vaan muutti ne mainokset valkoisiksi eikä oikeastaan auttanut mitään.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27904108:
Mää teen nyt galluppia... :D

Mä haluisin leikata siiliksi mun hiukset, joten puolesta vai vastaan? :p
Leikkaa leikkaa! Mäkin leikkaan, ens kuun puolella kyllä vasta kun tulee ne häätkin.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27904883:
Älä mua syytä

No okei, ehkä sie et ollu tällä kertaa syyllisenä.:D
Mistä tuo pätkä muuten on?

Mistähän löytäis semmosen kivan tunikan, ehkä juhlavankin..synttärijuhliin etsin..päätin että jos laitan kuitenkin farkkulegginsit tai pillifarkut tunikan kans, ei ihan jäätyis jos joutuu kävellen ulkona liikkua.
 
No huomenta vaan !

oli pakko valvoa ja tuhmailla kun et ollut paikalla ojentamassa:D
unikaveria kaipailin mutta katosit kuin pieru saharaan:kieh: kummasti se lifetys nyt vetää puoleensa:D

kenenköhän vieressä sitä tuli nyt nukuttua,vieressä ei ainakaan herätessä ketään ollut:confused:
oman vaimon vieressä olen nukkunut ja saatto meillä olla aamuyöstä pikkukavereiyakin
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Nyt mä joudun nielemään pettymykseni ja odottamaan maanantaihin saakka, että saan nää hiukset lyhyiksi. Parturikaveri lupas sitte vähän pitkinhampain leikata nää lyhkäsiks.. Kyl se kyseli, että oonko nyt ihan varma, mut lupautu sitte kuitenki :)
Mä en vaan tykkää odottamisesta :D
 
Professional Griefer
Priviet everybody (oon tänään erittäin kansainvälinen)

Ei kun mun olis pitänyt noiden mukaan lunastaa kaikki loppu yhteinen omaisuus, ja maksaa eksälle ne rahalla. Just :D
Hongggg.... onko se saanu tietää sun uudesta muijasta? (? Eiks sul jossain vaiheessa sellanen ollu..) vai miks käyttäytyy ku aivoton Beverly Hills muija? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27905243:
Nyt mä joudun nielemään pettymykseni ja odottamaan maanantaihin saakka, että saan nää hiukset lyhyiksi. Parturikaveri lupas sitte vähän pitkinhampain leikata nää lyhkäsiks.. Kyl se kyseli, että oonko nyt ihan varma, mut lupautu sitte kuitenki :)
Mä en vaan tykkää odottamisesta :D
snif, pieni hiljainen hetki pitkille hiuksille.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä