The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun piti kans kaivaa villasukat kaapista:O
Perushaaraa 5 minsaa täydellä teholla niin tulee lämmin!=)
Ylakerrassa oli 14 astetta, alhaalla kylmempaa ja vesijohdot jaassa. Ei mitaan haaraamista, perrrrkele! Jos nyt alkaisi iho lammeta tai hiostua, iskisi kunnon nokkosrokkokohtaus, nyt vain ovat sormet ja varpaat valkoisina Raynaldin oireen vuoksi... ja iho kutisee jo laikikkaana.

Mitakohan pahaa olen tehnyt, etta tanne synnyin? Trooppinen elain...
 
IhanaValo
Heippis!
Mitäs teille tänään..? Kylmää ja autoilua ja ja ja...väsyä? Sitä on täällä ainakin.
Noi kaks kipeetä ainakin takaa sen että pysytään kotona, vaikka tuskinpa tässä muutenkaan ois minnekään oltu menos.
 
Mulla kanssa lukot suli ja peräkontti aukesi kun auto oli parkkihallissa :D
Hetken kestää taas vain tuo ihanuus :LOL:
No hyvä :D.
Meillä täällä maalla edes ole mitään parkkihalleja, minne viedä sulamaan.

PK, käyttäytyikö exä nyt edes yhtään nätisti?
Ihan suht asiallisesti, kun vein hänen tavaroitansa sinne säilöön.
Vähän suutaan soitti, kun sussun autolla ajelin, mutta viime aikoihin yleisesti verraten, käyttäytyi varsin asiallisesti.
 
Puskastahuutaja
Näitä Pikkukaupunkilaisen juttuja lukeneena... Olen aivan SATAVARMA, että päätyy vielä eksänsä kanssa yhteen. Molemmat löysivät uudet kumppaninsa niin nopeasti, että kyseessä on vain toisen härnääminen/tekeminen mustasukkaiseksi. Sanokaa mun sanoneen.
 
No hyvä :D.
Meillä täällä maalla edes ole mitään parkkihalleja, minne viedä sulamaan.

Ihan suht asiallisesti, kun vein hänen tavaroitansa sinne säilöön.
Vähän suutaan soitti, kun sussun autolla ajelin, mutta viime aikoihin yleisesti verraten, käyttäytyi varsin asiallisesti.
Eipä tuo peräkontti munkaan autossa kauhean kauaa avattavissa ole :)
Tiivisteet kun on kosteat niin jäätyyhän ne.
Täytyis saada pidettyä päivä jossain lämpöisessä ovet auki.

Hyvä että exä käyttäytyi sentään vähän paremmin kuin eilen.
 
Heippis!
Mitäs teille tänään..? Kylmää ja autoilua ja ja ja...väsyä? Sitä on täällä ainakin.
Noi kaks kipeetä ainakin takaa sen että pysytään kotona, vaikka tuskinpa tässä muutenkaan ois minnekään oltu menos.
Koittakaahan parannella.:hug:

Meidän lapsoset mummilla, ukko räppää monsterilla ja mut on jätetty tekemään tänne paperihommia stna!:D Illalla jos vaikka tsihhais ja mulkoilis jonkun hyvän lehvan=)
 
Heippis!
Mitäs teille tänään..? Kylmää ja autoilua ja ja ja...väsyä? Sitä on täällä ainakin.
Noi kaks kipeetä ainakin takaa sen että pysytään kotona, vaikka tuskinpa tässä muutenkaan ois minnekään oltu menos.

Ei mua väsyttänyt yhtään :) 7h nukuin.
Kaupassa kävin ja kirppiksellä, ei löytynyt oikein mitään.
Mustaamakkaraa tuli vähän syötyä :p
 
Mun tarvis kanssa lähtee kenkäkauppaan toisaalle kun ei täältä mitään löytynyt:( mutta saa nähä pääseekö tässä minnekkään kun kaikki paikat sulkee ovensa viimestään klo 14 mikä on tosi outoa kun viikonloppuna olis aikaa kierrellä niin eikös ne mee kiinni sit aikaseen,viikolla mitään ehdi/jaksa enää töiden jälkeen.
Aika erikoisen aikaisin menee kiinni.
Onko sunnuntaisin auki?
 
:kiss:

Väsyttääääääääääääääääää..........

Siiderit laitoin kylmään jo.. Vähän tarvis piristyä jos meinaa jaksaa lähtee tonne naapuriin tänää.. Pakko kyl olis mennä, ku itseni sinne kutsuin ja toinen nyt sitte on valmistautunu siihe et meen sinne :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27906129:
:kiss:

Väsyttääääääääääääääääää..........

Siiderit laitoin kylmään jo.. Vähän tarvis piristyä jos meinaa jaksaa lähtee tonne naapuriin tänää.. Pakko kyl olis mennä, ku itseni sinne kutsuin ja toinen nyt sitte on valmistautunu siihe et meen sinne :D
Ehkä olosi piristyy vielä kun liikkeelle pääset :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä