Voitko laittaa savuluusopan ohjeen? Kuulostaa mielenkiintoiselta.Lounaalla oli mustaamakkaraa puolukkakastikkeella. Päivällisellä savuluusoppaa
Muuten hyvä, mutta oikeasti köyhältä ei noita löydy :attn:Tai täällä olen sen oppinut, että on niin epäterveellistä köyhien ruokaa mutta niin alkoi mieli tehdä tätä ....eli ruskeakastiketta. Voita, kermaa, jauhoja ja pottuja. Toki vähän salaattia ja lohtakin löytyy. Jauheliha on tietty nautaa hei.
Eli tänään epäterveellisesti
Mitäs muiden ruokapöydästä löytyy?
Niin mutta palsta on oikeassa tässä...köyhien sapuskaaMuuten hyvä, mutta oikeasti köyhältä ei noita löydy :attn:
Se on niin epäterveellistä....Hyi...Eli ruskea kastike on köyhien ruokaa? Mitä muita köyhien ruokia on olemassa? Palstan mielestä siis?
Ruskea kastikehan on hyvää! Plus vielä että jos sen tosiaan tekee voista ja kermasta niin ei se silloin kuulosta köyhältä.
Kiitos! Pitääkin tehdä joskus, kuulostaa hyvältä.Mulla ei ole varsinaista ohjetta, mutta tehdään niin kuin lihakeittokin Keitän savuluita aika pitkään, mukaan heitän PALJON sipulia (voi olla isojakin paloja, koska kauhon ylimääräiset sitten pois). Maun mukaan pippuria, suolaa, joskus laitan ihan kasvis/lihalientäkin (jos en ehdi luita niin pitkään keittämään. Sitten luut pois liemestä ja perataan niistä lihat ->lihat takaisin soppaan ja luut roskiin. Sit keittojuureksia ja perunanlohkoja ja keitetään kypsäksi. Maun mukaan voi laittaa persilijaa yms.
Ja pilaa lasten herkät hampaat. Kamalaa sontaa...Se on niin epäterveellistä....Hyi...
Ai, kamala ... Toi makaronimössö vasta on paha juttu....Lounaalla oli broilerin koipia ja riisiä, nyt päivällisellä sitten on makaronimössöö. Ihan sitä oikeeta jauhelihaversiota =) ja kruunukasviksia. Leipää, juustoa ja kurkkua. maitoa ja piimää juomaksi ja tuolle pojan tytöystävälle lakstoositonta maitao, viaka on sanonut ettei häntä varten tarvii, että voi juoda mehuakin =)
Ai voi ja kerma epäterveellisiä?Se on niin epäterveellistä....Hyi...
Gyl palsta tietää...Ai voi ja kerma epäterveellisiä?
epäterveellisiä mai ääs.
No oho :O Kannen muotohan on just se, mikä saa höyryn palaamaan nesteenä pataan.Mä ostin joulun alla Prismasta itselleni vihdoin taginepadan, kun oli jotakin -30% tms. Ja sit kun pääsin kotiin, niin luin paketista varoituksen, että HUOM! kantta ei saa laittaa uuniin :O Ja aletavaroita ei saanut palauttaa Ei ihme, että olivat poistoissa alennettuina. Ja jotkut idiootit sitten menevät halpaan halvan hinnan perässä,..
Minä palauttisin kovan älinän kanssa, että mitä tekee taginepadalla ilman kantta uunissa.Mä ostin joulun alla Prismasta itselleni vihdoin taginepadan, kun oli jotakin -30% tms. Ja sit kun pääsin kotiin, niin luin paketista varoituksen, että HUOM! kantta ei saa laittaa uuniin :O Ja aletavaroita ei saanut palauttaa Ei ihme, että olivat poistoissa alennettuina. Ja jotkut idiootit sitten menevät halpaan halvan hinnan perässä,..