en taaskaan ymmärrä
Siis wtf?!? Ei ne mun lapset sotke muiden kulkureittejä. Miten mun lasten hankinta liittyy siihen, että sä olet hankkinut koiran tajuamatta, mitä se sulta vaatii. Kyllä mäkin olen lastensaantini suunnitellut siten, että olen miettinyt jaksanko kaikki niistä aiheutuvat hommat hoitaa ja pärjäänkö. Samaa ei ilmeisesti koiranomistajat tee, kun ei jakseta 200 metriä kauempaa kantaa kakkapussia tai vaihtoehtoisesti on hankittu niin monta koiraa, että ei kädet riitä.hahaa, eli kymmenessä vuodessa ei voida olettaa kunnan saavan hankittua roskiksia? Silloin kun mä hankin koiran niin ei edes ollut mitään kakansiivoamisvouhotusta.
Yhtä lailla, miksi pitää hankkia lapsi tai pulkkailla sen kanssa, jos ei osaa väistää kakkoja. yhtä lailla se koira saa kävellä siinä tiellä. Turha vinkua jos ei osannut vahtia. Jos tälle linjalle kerran haluat.
Eli sun mielestä 10 v sitten oli ihmisistä ihan mukavia ne kikkareet siinä tiellä? Ja kunnan vikahan se sun oma viitsimättömyytesi on?
Enkä mä ymmärrä, miten koiranomistajat itsekään viitsivät talsia niissä kakoissa ja katsella niitä tienvierillä?