Taas ärsyttää koiraIHMISET! Onko ihan pakko kusettaa ja paskottaa koirat ihmisten postilaatikoille?!

  • Viestiketjun aloittaja "kyllästynyt"
  • Ensimmäinen viesti
---
[QUOTE="vieras";27900098]Naapurin pihasta ei sitten niin väliä? Eikö ne koiran jätökset ole siitä omasta pihasta helppo kerätä pois?[/QUOTE]

Siinä on se ero että naapurin piha ei ole koiran piha. On helppo kerätä koska siinä on roskis mihin ne voi laittaa. Koira vaan harvoin kakkaa samalla minuutilla kun tulen ulos että oltais vielä kotipihalla. Harmi sinänsä.
 
"vieras"
Siinä on se ero että naapurin piha ei ole koiran piha. On helppo kerätä koska siinä on roskis mihin ne voi laittaa. Koira vaan harvoin kakkaa samalla minuutilla kun tulen ulos että oltais vielä kotipihalla. Harmi sinänsä.
Omalla pihalla voi vaikka odotella niin kauan, että koira saa tarpeensa tehtyä ja lähteä vasta sen jälkeen lenkille. Mikä pakko se on sillä siunaamalla sekunnilla mennä pihasta pois.
 
---
Mä voin laittaa sun koiran paskoille ihan oman roskiksenkin jos haluat. Laitapas kuule laskutusosoite, niin tulevat ne tyhjennyslaskut sulle :)
Niin tässä se just on. viekää kakat roskiin, mutta ei minun koska minä maksan. Eli olet tekopyhä.

vaikka itse asiassa jos asut samalla paikkakunnalla niin voisin ehkä jopa osallistua tyhjennyskuluihin roskiksen käyttöä vastaan. Se on oikeasti ärsyttävää ettei niitä roskiksia ole.

Toisaalta periaatteessa se roskisten hommaaminen kuuluu täysin kunnalle.
 
vierass
[QUOTE="vieras";27900125]Omalla pihalla voi vaikka odotella niin kauan, että koira saa tarpeensa tehtyä ja lähteä vasta sen jälkeen lenkille. Mikä pakko se on sillä siunaamalla sekunnilla mennä pihasta pois.[/QUOTE]

Voi apina sentään. Sulla ei varmaan ole koiraa kun noin tyhmiä ehdottelet. Jos sillä koiralla ei ole suunnilleen vesiripuli, niin se ei niitä paskoja siihen omalle pihalle vältsistä tee moneen tuntiin, vaan miettii että mikä viude tota omistajaa nyt vaivaa kun tässä vaan seisoskellaan.
 
"vieras"
Voi apina sentään. Sulla ei varmaan ole koiraa kun noin tyhmiä ehdottelet. Jos sillä koiralla ei ole suunnilleen vesiripuli, niin se ei niitä paskoja siihen omalle pihalle vältsistä tee moneen tuntiin, vaan miettii että mikä viude tota omistajaa nyt vaivaa kun tässä vaan seisoskellaan.
Mutta se koira kuitenkin vääntää tortut heti seuraavan kulman takana.
 
"Vieras"
Pikkukoirien omistajat on pahimpia. Fifit saa kusta ja paskoa mihin tahtoo, eikä suurimman osan jätöksiä kerätä. Toki pikkukoirien omistajissakin on fiksuja, mutta huomattavasti enempi fiksuja löytyy isompien koirien omistajista.
 
  • Tykkää
Reactions: Pinki
HauHauHaukku
Voi jesus! Mulla on itsellä tuollanen reipas viiskytkilonen paimenkoira ja tasan tarkkaan kerään sen paskat lenkillä ollessa! No en nyt mihinkään hemmetin vesiojiin mene perässä, mutta niiltä kohdin tottakai missä ihmiset ja muutkin koirat vielä pääsee kulkemaan. Ja kuka täälä oli niin hienopieru ettei voi kantaa sitä paskapussia kädessään koska siinä kädessä on se koira/talutushihna???!! No voi jumalauta, onhan sulla toinenkin käsi?
Mua itseä myös etoo nuo paskakasat tuolla tienvarsilla, lumipenkoilla, postilaatikoilla ja MEIDÄN PIHASSA!!!
Meillä koira saattaa joskus hyvällä lykyllä paskoa omaan pihaan, mutta seki kerätään kyllä nopsasti pois. Mutta sitte on näitä valopäitä jotka päästävät oman koiransa siinä saamarin flexissä (toinen asia mitä en ymmärrä!!) monen metrin päähän paskalle toisten ihmisten pihaan.

Onko se laiskuutta vai mitä ettei niitä paskoja viitsi kerätä? Meillä tuo karhunkokoinen uros paskoo väliin lenkillä sellasiakin kasoja, ettei meinaa anttilan pussit riittää. Ja kyllä! Ne paskat kannetaan kotiin asti omaan roskapönttöön vaikka sen koko kymmenen kilometrin lenkin ajan jos siellä matkan varrella ei satu muuta roskista löytymään. Eihän se kiva ole kilon painoista jöötiä kanniskella kotiin asti mutta minkäs teet?
EI niitä nyt ainakaan sinne tienvarrelle voi jättää.

Jotkut ei taas vaan ajattele yhtään omaa napaansa pidemmälle....
 
  • Tykkää
Reactions: ekavekara3
vierass
[QUOTE="vieras";27900156]Mutta se koira kuitenkin vääntää tortut heti seuraavan kulman takana.[/QUOTE]

Voi hyvin ollakkin niin. Se on ihan luonnollista koiralle kävellä jonkun aikaa ns. omalta reviiriltä pois ja sit vääntää tortut. Emokin opettaa pennuille ettei pesään paskota. Koirat monesti oikein etsii sitä hyvää paskapaikkaa, meidän koira voi kykätä monessa kohtaa ja haistella mutta päättääkin että jaa, en mä tähän töräytäkkään ja sit taas kävellään...

Ettekö te nyt ole nähnyt sitä mainosta missä se äijä ulkoiluttaa sitä koiraa narun päässä ja kiroaa että tee siihen nyt, kun matsi tulee. Ja sit alkaa kurkkimaan jonkun ikkunasta sitä matsia kun koira vaan hakee paskipaikkaa? :p
 
---
Voi jesus! Mulla on itsellä tuollanen reipas viiskytkilonen paimenkoira ja tasan tarkkaan kerään sen paskat lenkillä ollessa! No en nyt mihinkään hemmetin vesiojiin mene perässä, mutta niiltä kohdin tottakai missä ihmiset ja muutkin koirat vielä pääsee kulkemaan. Ja kuka täälä oli niin hienopieru ettei voi kantaa sitä paskapussia kädessään koska siinä kädessä on se koira/talutushihna???!! No voi jumalauta, onhan sulla toinenkin käsi?
Mua itseä myös etoo nuo paskakasat tuolla tienvarsilla, lumipenkoilla, postilaatikoilla ja MEIDÄN PIHASSA!!!
Meillä koira saattaa joskus hyvällä lykyllä paskoa omaan pihaan, mutta seki kerätään kyllä nopsasti pois. Mutta sitte on näitä valopäitä jotka päästävät oman koiransa siinä saamarin flexissä (toinen asia mitä en ymmärrä!!) monen metrin päähän paskalle toisten ihmisten pihaan.

Onko se laiskuutta vai mitä ettei niitä paskoja viitsi kerätä? Meillä tuo karhunkokoinen uros paskoo väliin lenkillä sellasiakin kasoja, ettei meinaa anttilan pussit riittää. Ja kyllä! Ne paskat kannetaan kotiin asti omaan roskapönttöön vaikka sen koko kymmenen kilometrin lenkin ajan jos siellä matkan varrella ei satu muuta roskista löytymään. Eihän se kiva ole kilon painoista jöötiä kanniskella kotiin asti mutta minkäs teet?
EI niitä nyt ainakaan sinne tienvarrelle voi jättää.

Jotkut ei taas vaan ajattele yhtään omaa napaansa pidemmälle....

Sinäkään et ymmärrä että jotkut ei taluta pelkästään yhtä koiraa että se toinen käsi tosissaan on tyhjä sitä muovipussia varten? Pääsitpähän vauhkoomaan ainakin.
 
chihun ulkoiluttaja
[QUOTE="Vieras";27900176]Pikkukoirien omistajat on pahimpia. Fifit saa kusta ja paskoa mihin tahtoo, eikä suurimman osan jätöksiä kerätä. Toki pikkukoirien omistajissakin on fiksuja, mutta huomattavasti enempi fiksuja löytyy isompien koirien omistajista.[/QUOTE]

No mä en kyllä koskaan ole nähnyt että labradorinnoutajaa suurempaa koiraa ulkoiluttava keräisi koiransa paskat. Livenä. En koskaan.

Ja niitä jöötejä tuolla riittääkin.
 
Enpä ymmärrä minäkään, vaikka noita haukkuja kaksi onkin tässä taloudessa. Kyllä sen muutama sata metriä jaksaa kävellä ja kusettaa koirat muualle, kuin ihmisten talojen portinpieleen tahi leikkipaikoille. :snotty:
 

Yhteistyössä