The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Mies sanoi et kun lähtee illemmalla kaverilleen istumaan hetkeks iltaa, niin tuo miulle hyvätykseks grilliltä jotain tullessaan..onko tää nyt reilua?
Tosin sanoin etten ota porkkanapussia vastaan vaikka semmoisen toiskin, se oli toinen vaihtoehto..mieluummin se grilliruoka mutku ei sais syödä.

Tampere käy mullekin :)

Mut nyt mä lähen sinne hommiin.. Kävin tossa "tupari"kaffeilla naapurissa pikaseen ja huomiseksi kutsuin itse itseni tupareihin, mitä ei edes järkätä :LOL: Aika reilua... Mut eipähän ainakaan kieltäydytty.. :D

Hyviä perjantain jatkoja kaikille mussukoille :kiss:

• Tykkää
Reactions: famipala
Heippati vaan! Vieläkin huippaa, mutta vähän alkaa helpottaa.
Jos vielä vähän helpottaisi, voisi kohta uskaltaa autollakin lähteä, mutta nyt ei kyllä vielä viitsi, enkä ole muutenkaan liian optimistinen...
Mutta kyllä on hyvänä pidetty, suklaakakkua ja makkaraperunoita kananmunalla kannettu potilaalle ;). Ja ihan itte tehtyjä!

• Tykkää
kahvikirahvi
Heippati vaan! Vieläkin huippaa, mutta vähän alkaa helpottaa.
Jos vielä vähän helpottaisi, voisi kohta uskaltaa autollakin lähteä, mutta nyt ei kyllä vielä viitsi, enkä ole muutenkaan liian optimistinen...
Mutta kyllä on hyvänä pidetty, suklaakakkua ja makkaraperunoita kananmunalla kannettu potilaalle ;). Ja ihan itte tehtyjä!
Namnam! Vaikka en syökään makkaraa. Koskahan mulle ois joku viimeks tehny ruokaa..... En ees muista. Paitsi iskä välillä kun siellä käy, mutta se ei vieläkään aina meinaa muistaa mun ruokavammaani niin joskus jään nälkäseksi :D

kahvikirahvi
poika ei sitten päässyt läpi inssistä, goodbye moottoripyöräily ens kesältä
Mikä meni pieleen? Mää pääsin kirjalliset ja inssin kerrasta läpi autokoulussa, olin kuulemma tunnollisin oppilas kautta aikain :saint: Oli hyvä seurailla sivusilmällä niitä 17-kesäsiä typyjä mitkä räpläs kaikki teoriatunnit kännykkää pöydän alla piilossa, täytteli lyijytäytekyniä, repi hesburgerin kuponkeja ja järjesteli lompakon sisältöä uudestaan yms.

Paras oli ehkä yks mopoautotyttö, opettaja kysyi siltä onko mopoautoissa abs-jarrut ja se tyttö ei tienny. Opettaja sitten tarkensi että onko joutunut tekemään äkkijarrutusta ja pystyikö kääntämään autoa samalla. Tyttö vastas että "no kerran kun mä ajoin ojaan niin... Eiku emmä tiiä, emmä edes jarruttanu."
Ja nää saa olla vapaana liikenteessä... :headwall:

• Tykkää
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä