Nanna aina kannattaa. Maa mussutan just voileipakekseja ja sinihomejuustoa
Sinet oo paksua nähnykkään.Meillä nukutaan jo...mä vaan olen niin paksu et ei hyvä ollenkaan
No nyt tarvii mun kans hakee noitNanna aina kannattaa. Maa mussutan just voileipakekseja ja sinihomejuustoa
Maa syon murot aina lusikalla. Ehhehee.Sinet oo paksua nähnykkään.
Mää syön muroja kaakaojauholla..
:ashamed:höpönpöpön, oot just hyvä noin
Mulle tuli kuule melkein onnen kyyneleet silmiin kun eilen kaupassa hoksasin kaiken tuntemattoman ruoan seassa paketin Blue CastelloaNo nyt tarvii mun kans hakee noit
Ihana :kiss:Mulle tuli kuule melkein onnen kyyneleet silmiin kun eilen kaupassa hoksasin kaiken tuntemattoman ruoan seassa paketin Blue Castelloa
onni ettei ollu Auraa, olisit varmaan herjennyt poraamaanMulle tuli kuule melkein onnen kyyneleet silmiin kun eilen kaupassa hoksasin kaiken tuntemattoman ruoan seassa paketin Blue Castelloa
Amatööri.. :snotty:Maa syon murot aina lusikalla. Ehhehee.
Paljon mahdollistaonni ettei ollu Auraa, olisit varmaan herjennyt poraamaan
Joo paljon pitaa viela treenata ennenku oon tuolla kaakaojauho-fu -tasolla :snotty:Amatööri.. :snotty:
Namnam! Vaikka en syökään makkaraa. Koskahan mulle ois joku viimeks tehny ruokaa..... En ees muista. Paitsi iskä välillä kun siellä käy, mutta se ei vieläkään aina meinaa muistaa mun ruokavammaani niin joskus jään nälkäseksiHeippati vaan! Vieläkin huippaa, mutta vähän alkaa helpottaa.
Jos vielä vähän helpottaisi, voisi kohta uskaltaa autollakin lähteä, mutta nyt ei kyllä vielä viitsi, enkä ole muutenkaan liian optimistinen...
Mutta kyllä on hyvänä pidetty, suklaakakkua ja makkaraperunoita kananmunalla kannettu potilaalle . Ja ihan itte tehtyjä!
Mitä se riehuu? :Ovoi tuota meidän varhaisteiniä...kohta putoo kattolamputkin kun se tuolleen riehuu...
kunhan kiukkuaa...ei pääse isänsä luo kun siellä ollaan edelleen liian kipeitä (noroa ja heti perään influenssaa)Mitä se riehuu? :O
Höh, noh, onneksi sitä aikaa on kutennipoika ei sitten päässyt läpi inssistä, goodbye moottoripyöräily ens kesältä
se etu tästä on että nyt mun pyörää ei tartte kuristaa kuin 12 kW, vanhan lain mukaan olis pitänyt leikata puolet poisHöh, noh, onneksi sitä aikaa on kutenni .
Mikä meni pieleen? Mää pääsin kirjalliset ja inssin kerrasta läpi autokoulussa, olin kuulemma tunnollisin oppilas kautta aikain :saint: Oli hyvä seurailla sivusilmällä niitä 17-kesäsiä typyjä mitkä räpläs kaikki teoriatunnit kännykkää pöydän alla piilossa, täytteli lyijytäytekyniä, repi hesburgerin kuponkeja ja järjesteli lompakon sisältöä uudestaan yms.poika ei sitten päässyt läpi inssistä, goodbye moottoripyöräily ens kesältä