varo ite, muista että mulla on jo 4 lastamut jos nyrjähtää
varo ite, muista että mulla on jo 4 lastamut jos nyrjähtää
:wave:iltaapi. :wave:
Uupsvaro ite, muista että mulla on jo 4 lasta
Ja bensaakin kuluuSinä se et paikallas pysy kyllä yhtään. pitääkö sut liimata persiistä kii sinne sohvaan
toi isoin lähtis kyllä halvallaUups
anna yks niistä mulle ni sit sulle jää 3 ja mullakin ois yks:xmas: ni ei tarviis varoa.
Jos lähti sussua hakeenSinä se et paikallas pysy kyllä yhtään. pitääkö sut liimata persiistä kii sinne sohvaan
:wave::kiss:
munaleipäIltoja, niin PK:lle kuin muillekin...
Mietin tässä iltapalaa, mitä sitä uskaltais syödä. Varmaan tomaattia ja raejuustoa..
Vaikka voisin tehdä munaleipiäkin.. tai tai tai...pakko varmaan tyytyä tohon ekaan vaihtoehtoon.
mä ottaisin kyl mielummin vähän pienemmän,sellasen joka istuis viel sylissäkin joskustoi isoin lähtis kyllä halvalla
toi isoin saattas istua sun sylissä hyvinkin mielellään :heart:mä ottaisin kyl mielummin vähän pienemmän,sellasen joka istuis viel sylissäkin joskus
paljon niillä ois hintaeroa?
Mut se isoinhan on täysikänen jo, sä voisit päästä sen syliin. Kun ruutishan on sanonu et se on kolli :xmas:mä ottaisin kyl mielummin vähän pienemmän,sellasen joka istuis viel sylissäkin joskus
paljon niillä ois hintaeroa?
Luin että "lensi muuten paska kotimatkalla", meinas mennä tonnikalaleipä väärään kurkkuun...Nyt on syöty,juotu muttei
Oli muuten paska kotimatka,lens sitten kivi auton etulasiin ja jäi kiva särö,ei ollut ees pienimmästä päästä,ehdin nähdä kiven ja se oli aika suuri.ketutti aika suunnattoman paljon,muutenki auton kanssa ollu harmia ja sit vielä tämä
ja ikää oli miten paljon?toi isoin saattas istua sun sylissä hyvinkin mielellään :heart:
noita pieniä en taida raskia myydä
18ja ikää oli miten paljon?
Ai et ihan puumaks pitäs ruveta:O:kieh:Mut se isoinhan on täysikänen jo, sä voisit päästä sen syliin. Kun ruutishan on sanonu et se on kolli :xmas:
Se on vielä nuori, vielä on reilusti aikaa kouluttaa sitä enne kun se hairahtaaAi et ihan puumaks pitäs ruveta:O:kieh:
ja uskaltaisit päästää sen tänne...
Hyvin Supernatural :heart::wave:
mites :vampire: tänä iltana?
ai niin joo, ehkä on parempi että se käy lukion loppuun ja suorittaa ruotuväenja uskaltaisit päästää sen tänne...
täysi-ikäinenhän vastaa itse teoistaanja uskaltaisit päästää sen tänne...