Missä ne kaikki posliinit sitten ovat?

  • Viestiketjun aloittaja Uimispeto
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Eikö hiukset ylipäätään oo iljettävät? Ja silmäripset kans, ajakaa ne ällöt karvat pois.

[QUOTE="vieras";27888193]Minä en edes tykkää siitä häpykummun karvatyynystä. Se on vaan minusta jotenkin iljettävä, kun on tottunut paljaana olemaan. Makukysymys, sama kuin kiistelisi kumpi on parempi, lyhyet vai pitkät hiukset. Ei mitään järkeä.[/QUOTE]
 
"Vieras"
Pillumönjä ei lähde vain pyyhkimällä ja siihen karvattomaan räpsään kun vetäiset alkkarit niin makoisasti bakteerit elää ja kasvaa. Tuuhean tuheron avulla se ilmastoituisi hygienisemmaksi.

Pillunmönjä??? Ei keräänny mönjät, kyllä ne ihan pyyhkimällä lähtee. Mulla on molempi (tietenkin, urpo) ollut, mielestäni omalla kohdallani (en ole missään väittänyt, että sinunkin on pakko ajella kaikki karvasi) ollut hygieenisempi ja mukavampi vaihtoehto. Nimenomaan se pillumönjä kuivuu karvoihin kokkareiksi, eikä niin helposti lähde pyyhkimällä. Ihan tervettä järkeä käyttämällä näinhän se on. Ja mikä on raikkauden määritelmä?
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";27888258]Eikö hiukset ylipäätään oo iljettävät? Ja silmäripset kans, ajakaa ne ällöt karvat pois.[/QUOTE]

Jos sun päätä ja silmiä pitäisi nuolla tai niihin tulla muuten vaan, niin kyllä varmaan karvattomuus olis hyvä sielläkin :D
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";27888277]Pillumönjä ei lähde vain pyyhkimällä ja siihen karvattomaan räpsään kun vetäiset alkkarit niin makoisasti bakteerit elää ja kasvaa. Tuuhean tuheron avulla se ilmastoituisi hygienisemmaksi.[/QUOTE]

Sinun tuherosi pysyy varmasti todella hygieenisenä, puhtaana ja ilmastoituna. Edes miehesi ei ole sotkenut enää vuosikausiin. Onnea!
 
Vierasmies
Alkuperäinen kirjoittaja no voi että sentäs;27888130:
Mä voisin melkein lyödä pääni pantiksi, että yksikään mies ei erityisesti tykkää nuolla karvasta pillua, ihan oikeasti.
En haluakaan nuolla niin viallista pillua jossa karvaa sisällä kasvaisi. Sen sijaan normaalia karvareunaista pillua nuolen mielelläni. Karvaton ei ole kiihottava.
 
"Vieras"
Nuollaanko teitä oikeasti niistä karvallisista kohdista? Siis sheivattuna siitä sänkialueesta. Mahtaa tuntua hyvältä.

[QUOTE="vieras";27888281]Jos sun päätä ja silmiä pitäisi nuolla tai niihin tulla muuten vaan, niin kyllä varmaan karvattomuus olis hyvä sielläkin :D[/QUOTE]
 
Blue
[QUOTE="Vieras";27888314]Nuollaanko teitä oikeasti niistä karvallisista kohdista? Siis sheivattuna siitä sänkialueesta. Mahtaa tuntua hyvältä.[/QUOTE]

Karvattomuus avaa uusia mahdollisuuksia. :)
 
junnuska
[QUOTE="Vieras";27888436]Kuten? Nuolla häpykumpua? Kuvitella panevansa lasta?[/QUOTE]

panevansa lasta!? :O itse ainakin tykkään esileikeistä joissa mieheni nuolee reisiäni sekä alavatsaani,...
 
"vieras"
Posliinin vastustajat aina tuovat tämän pedofiilijutun esille. Osoittaa mielestäni sairasta mielenlaatua. Kertokaa poslarinvihaajat miks ei sais? Mikä muu saa teidät niin kiivaalle vastustuskannalle kuin häpykarvojen ajelu? En vaan tajua miks ei sais ajella. Mitä vittua teille kuuluu toisten alapään hygieenisyys tai ilmavuus? Kukaan ei tule rämpsäänsä teidän naamaan löyhyttelemään ja levittelemään, joten ei luulis haittaavan. Mutta kun haittaa, niin miks?
 
no jopas
Ei jumankauta mikä keskustelu :D ihanko oikeasti tappelette vakavissanne jostain alapääkarvoituksesta? miten se niihen viidakkovärkkeihin vaikuttaa jos joku tykkää enemmän siistitystä tai posliinista?? :D Nimenomaan tuntuu että nämä karvoja kannattavat naiset hyökkäävät karvattomien kimppuun, miksi kummassa?? Eikö se nyt oo ihan yks hailee teille jos joku karvansa ajelee? :D

Tuota feministien aatetta, ettei miestä saisi miellyttää en myöskään ymmärrä, mutta jokainen taplaa tyylillään :D
 
"Vieras"
Vieläkään ei näytä menevän jakeluun.
Pillussa on karvat ihan syystä ja toiseksi ei ole hyvästä luoda ilmapiiriä jossa karvalliset haukutaan lyttyyn likaisena koska nuoret tytöt saavat siitä käsityksen etteivät kelpaa mihinkään luomuna.

Ei jumankauta mikä keskustelu :D ihanko oikeasti tappelette vakavissanne jostain alapääkarvoituksesta? miten se niihen viidakkovärkkeihin vaikuttaa jos joku tykkää enemmän siistitystä tai posliinista?? :D Nimenomaan tuntuu että nämä karvoja kannattavat naiset hyökkäävät karvattomien kimppuun, miksi kummassa?? Eikö se nyt oo ihan yks hailee teille jos joku karvansa ajelee? :D

Tuota feministien aatetta, ettei miestä saisi miellyttää en myöskään ymmärrä, mutta jokainen taplaa tyylillään :D
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";27888640]Vieläkään ei näytä menevän jakeluun.
Pillussa on karvat ihan syystä ja toiseksi ei ole hyvästä luoda ilmapiiriä jossa karvalliset haukutaan lyttyyn likaisena koska nuoret tytöt saavat siitä käsityksen etteivät kelpaa mihinkään luomuna.[/QUOTE]

Mutta miten se juuri SINUA sylettää jos jollain toisella naisella on posliini? Tuskin ketään karvatonta myöskään kauheasti sinun puskat kiinnostaa :) Itse tykkään siistitystä mutta musta on varsin ok jos joku tykkää luonnollisesta ja joku posliinista, oikeastaan asia ei minua kiinnosta laisinkaan, siksi ihmettelen myös tätä tappelua.
 
"Vieras"
Niinkuin puulle puhuisi, ei mene jakeluun vai?
Etkö ymmärrä millaisen mielikuvan posliinista hypetys luo? Onko sinusta kiva, että tyttölapset suurinpiirtein ahdistuvat kun pilluun tulee karvat? Ja ajattelevat siten, että pois ne on saatava jotta kelpaan pojille ja saisin joskus suuseksiä. Mitä järkeä on tuollaisen ilmapiirin luomisessa?

[QUOTE="vieras";27888815]Mutta miten se juuri SINUA sylettää jos jollain toisella naisella on posliini? Tuskin ketään karvatonta myöskään kauheasti sinun puskat kiinnostaa :) Itse tykkään siistitystä mutta musta on varsin ok jos joku tykkää luonnollisesta ja joku posliinista, oikeastaan asia ei minua kiinnosta laisinkaan, siksi ihmettelen myös tätä tappelua.[/QUOTE]
 
"neito"
Hei ap!

Käyn Mäkelänrinteen uimahallissa silloin harvoin kun käyn. Olen myös käynyt Tampereen ja Naantalin kylpylöissä. Useimmiten kuitenkin uin kuntokeskuksessa, jossa käy treenaamassa useamman kerran viikossa. Nähdään! :)
 
nyt jotain rajaa
[QUOTE="Vieras";27888885]Niinkuin puulle puhuisi, ei mene jakeluun vai?
Etkö ymmärrä millaisen mielikuvan posliinista hypetys luo? Onko sinusta kiva, että tyttölapset suurinpiirtein ahdistuvat kun pilluun tulee karvat? Ja ajattelevat siten, että pois ne on saatava jotta kelpaan pojille ja saisin joskus suuseksiä. Mitä järkeä on tuollaisen ilmapiirin luomisessa?[/QUOTE]

Karvat on tyttöjen kehityksessä murehtimislistan viimeisiä kohtia. Eiköhän ne paineet tule ensin esimerkiksi rintojen koosta ja muodosta, painosta, finnittömästä ihosta jne. Tuo perustelu on kyllä täysin vailla mitään katetta.

Ainoa peruste edelleenkin vihata karvattomia naisia on tämä feministien ajattelumalli, että "ei saa alistua miehen tahtoon" ja hänen mielikseen mitään karvoja tod ajella.
 

Yhteistyössä