Missä ne kaikki posliinit sitten ovat?

  • Viestiketjun aloittaja Uimispeto
  • Ensimmäinen viesti
Blue
[QUOTE="Vieras";27887444]Ja sun ymmärtää, että karvallisena pillu saa kokoajan ilmakylpyä. :) On raikkaampi.[/QUOTE]

Mielipidekysymyksiä ja yksilön valintoja. Niitä, minkä perään et sinä, tai muut tästä aiheesta vaahtoavat ymmärrä. :)
 
"Vieras"
Siis mitä ihmeen mielipidekysymyksiä? Ei ole, kun ihan fysikaalinen fakta se on jotta karvallinen pillu saa ilmakylpyä ja on raikkaampi kuin karvaton nahkalurpake. Siis kenenkään mielipide tai päänsisäinen fiksaatio mitään vaikuta.

Mielipidekysymyksiä ja yksilön valintoja. Niitä, minkä perään et sinä, tai muut tästä aiheesta vaahtoavat ymmärrä. :)
 
"Vieras"
Voisitko lopettaa jankkaamisen kun olet väärässä. Posliinissa se pillumönjä ei menekään karvoihin (jossa kuivuu) vaan jää muhimaan päin pillua. Ja molempia värkkejä pitää huuhtaista vedellä silloin tällöin. Eli mietis nyt uudestaan kumpi on raikkaampi, mieti ilman "musta tuntuu"-fiksaatiota.

[QUOTE="vieras";27887062]Ei ne ainakaan kulkeudu karhean karvan sekaan. Helpompi kai se on pitää paljas iho puhtaana kuin karhea tuhero.[/QUOTE]
 
Blue
[QUOTE="Vieras";27887682]Siis mitä ihmeen mielipidekysymyksiä? Ei ole, kun ihan fysikaalinen fakta se on jotta karvallinen pillu saa ilmakylpyä ja on raikkaampi kuin karvaton nahkalurpake. Siis kenenkään mielipide tai päänsisäinen fiksaatio mitään vaikuta.[/QUOTE]

Sinusta on raikkaampi. Minusta taas tosinpäin. Mikään "fysikaalinen fakta" (??) ei näin sano. Ja se on yksilöstäkin kiinni. Toisen iho ei kestä sheivaamista, toisen iho ei kestä karvoja.
 
tussunatsi
[QUOTE="Vieras";27887705]Voisitko lopettaa jankkaamisen kun olet väärässä. Posliinissa se pillumönjä ei menekään karvoihin (jossa kuivuu) vaan jää muhimaan päin pillua. Ja molempia värkkejä pitää huuhtaista vedellä silloin tällöin. Eli mietis nyt uudestaan kumpi on raikkaampi, mieti ilman "musta tuntuu"-fiksaatiota.[/QUOTE]

Pillunmönjä??? Ei keräänny mönjät, kyllä ne ihan pyyhkimällä lähtee. Mulla on molempi (tietenkin, urpo) ollut, mielestäni omalla kohdallani (en ole missään väittänyt, että sinunkin on pakko ajella kaikki karvasi) ollut hygieenisempi ja mukavampi vaihtoehto. Nimenomaan se pillumönjä kuivuu karvoihin kokkareiksi, eikä niin helposti lähde pyyhkimällä. Ihan tervettä järkeä käyttämällä näinhän se on. Ja mikä on raikkauden määritelmä?
 
"Vieras"
Voi elämän kevät. Vähän sama kuin, että olisi mielipide onko 40 astetta lämpöisempää kuin 25 astetta? Jonkun mielestäkö se muka ei ole?

Millä perusteella terveen naisen iho ei kestä omia luonnollisia karvoja?


Sinusta on raikkaampi. Minusta taas tosinpäin. Mikään "fysikaalinen fakta" (??) ei näin sano. Ja se on yksilöstäkin kiinni. Toisen iho ei kestä sheivaamista, toisen iho ei kestä karvoja.
 
Blue
[QUOTE="Vieras";27887745]Voi elämän kevät. Vähän sama kuin, että olisi mielipide onko 40 astetta lämpöisempää kuin 25 astetta? Jonkun mielestäkö se muka ei ole?

Millä perusteella terveen naisen iho ei kestä omia luonnollisia karvoja?[/QUOTE]

Ei vaan kyse on enemmän siitä että jonkun mielestä 20 astetta on sopiva toinen tykkää 30 asteesta.

Tarpeeksi pitkään kun on poistanut karvansa niin karvallisena olo nostaa näppyjä ja aiheuttaa hiivaa. Niihinkin vedoten uhmaan fysikaalista faktaa ja hoidan tuuletuksen muutoin ja hankaussuojaa en tarvitse. Mihinkään muuhun ei niitä karvoja tarvitakaan joten homma on siis osaltani oikein hyvin hoidossa. :)
 
"Vieras"
Eli sun mielestä joku todella pitää enemmän epähygienisemmästä pillusta? Kun se on taivaan fakta, että karvat ilmastoi alapään. Fakta. Sekö jotenkin yhtäkkiä kumoutuu? Ja se fakta, että karvattomilla on enemmän hiivaa, sekin on yhtäkkiä kumottu jonkun "mielipiteen" perusteella?

Ei vaan kyse on enemmän siitä että jonkun mielestä 20 astetta on sopiva toinen tykkää 30 asteesta.

Tarpeeksi pitkään kun on poistanut karvansa niin karvallisena olo nostaa näppyjä ja aiheuttaa hiivaa. Niihinkin vedoten uhmaan fysikaalista faktaa ja hoidan tuuletuksen muutoin ja hankaussuojaa en tarvitse. Mihinkään muuhun ei niitä karvoja tarvitakaan joten homma on siis osaltani oikein hyvin hoidossa. :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja no voi että sentäs;27886434:
Mitä vikaa siinä posliinissa oikein on, kun sitä pitää jatkuvasti taivastella?
Nosteleeko kateus päätään luomujen kohdalla vai mikä mättää, kun posliinit / trimmatut tuntuu olevan pohjasakkaa luomuisten valionaisten seassa?
Mikä kateus? Eikö jokainen voi halutessaan ajella ne karvansa? Ja miksi ei muka?
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";27887834]Eli sun mielestä joku todella pitää enemmän epähygienisemmästä pillusta? Kun se on taivaan fakta, että karvat ilmastoi alapään. Fakta. Sekö jotenkin yhtäkkiä kumoutuu? Ja se fakta, että karvattomilla on enemmän hiivaa, sekin on yhtäkkiä kumottu jonkun "mielipiteen" perusteella?[/QUOTE]

Etsipäs, ole ystävällinen, se tutkimus, jossa sanotaan, että posliinipillut kärsii enemmän hiivatulehduksia? Ja jos sen karvailmastointitutkimuksenkin kaivelet sieltä sun pillunkarva-arkistoistasi, niin sitten uskotaan. Kiitos.
 
junnuska
mä niin nauran täällä... eiköhän se oo jokasen oma asia miten suhtautuu näihin asioihin, miksi oikeasti sitten säärikarvojen ajelusta eitehä näin isoa hommaa? :O Menee jo naurettavuuden puolelle... posliini on omasta mielestäni paljon hygienisempi ja se on helpompi pitää puhtaana kun saa pyyhkiä 'moskat' paperilla kuin sutaista vedellä ne karvoista. eli faktaa on että mönjät valuu karvoihin, toinen fakta että varmaan se mönjä valuu pillusta pois mutta jää sitten pikkuhousuihin? :D Samalla tavallahan se sieltä valuu ku luomuilla, mutta ei vaan juutu karvoihin..
 
"vieras"
Näiden posliinia vihaavien feministilepakkojen olisi joskus syytä kokeilla itse sitä posliinia. Se kun tuntuu ärsyttävän, suututtavan ja vaikka mitä. Ei posliinista pitävät meuhkaa ja raivostu siitä että jollain toisella on karvainen rempsa.

Ja mistä tämä viha kumpuaa? Luuleetko nää karvarempsat että niiden miehet tulee meiltä vonkaamaan sitä karvatonta vai?
 
Tämä on yksi syy miksi en uimahalleissa halua käydä. En tajua miten aikuiset ihmiset oikein kyyläämällä kyylää toisen karvoitusta ja vielä oikein laskee kuinka monella on posliini, kuka on siistinyt ja kuka joutuu karvansa asettelemaan niin, että ei rehota uima-asun alta.
 
78uyhbj
Posliinissa ärsyttää samat tekijät, mitkä femakkoja ärsyttää yleisestikin. Eli siis kun miehet pitävät posliinista seksuaalisesti, niin sitähän ei voi silloin hyväksyä. Koska se on naisen alistamista, jos mainitsee että haluaa naisen tekevän jotain alapäälleen. Feministiä sitten ärsyttää se, että hän kyllä voi sanoa miehelle suorat sanat, mutta se pistää ärsyttämään että osa naisista tekee niin miehen mieliksi... siis alistuu femakon mielestä. No ei se alistuminenkaan olisi niin paha, mutta kun se tarkoittaa että käytäntö lähtee yleistymään ja miehet vain enenemässä määrin alkavat pitää posliinista. Kohta niille ei sitten enää edes kelpaa sellainen karvakasa...

Tuossa on vastaus sinulle "vieras" miksi feministiä pistää vihaksi koko porsliini...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27887850]Mikä kateus? Eikö jokainen voi halutessaan ajella ne karvansa? Ja miksi ei muka?[/QUOTE]

Kateudesta rääytään mutta kukaan ei kerro että MISTÄ pitäisi olla kateellinen?
 
no voi että sentäs
[QUOTE="vieras";27888037]Näiden posliinia vihaavien feministilepakkojen olisi joskus syytä kokeilla itse sitä posliinia. Se kun tuntuu ärsyttävän, suututtavan ja vaikka mitä. Ei posliinista pitävät meuhkaa ja raivostu siitä että jollain toisella on karvainen rempsa.

Ja mistä tämä viha kumpuaa? Luuleetko nää karvarempsat että niiden miehet tulee meiltä vonkaamaan sitä karvatonta vai?[/QUOTE]


No ihan varmasti. Ukko haluais edes jotain vaihtelua seksielämään, mut kato kunnon
feministimamman periaatteita vastaan sotii tollanen karvattomuus ja etenkin sen toteuttaminen ukkokullan mieliksi.
Mä voisin melkein lyödä pääni pantiksi, että yksikään mies ei erityisesti tykkää nuolla karvasta pillua, ihan oikeasti.

Mutta onhan se sentään niin terveellistä ja aitoa naiseutta että. Hyi helkkari sentään.

Ja joo, alkaa tässä vähän käämiä kiristellä, kun vauhkotaan kokoajan siitä posliinista ja kuinka etova se on. No karvatko ei ole? Hyi helkkari edelleen.
 
Blue
[QUOTE="Vieras";27887834]Eli sun mielestä joku todella pitää enemmän epähygienisemmästä pillusta? Kun se on taivaan fakta, että karvat ilmastoi alapään. Fakta. Sekö jotenkin yhtäkkiä kumoutuu? Ja se fakta, että karvattomilla on enemmän hiivaa, sekin on yhtäkkiä kumottu jonkun "mielipiteen" perusteella?[/QUOTE]

Ei vaan se on mulla henkilökohtaisesti näin (kuten myös se että minusta karvaton on hygieenisempi). Siksi alunperinkin puhuin yksilönvalinnasta. Sama se mulle mitä muut tekee, minä teen näin koska silloin minä voin kaikin tavoin paremmin karvallisena. Ja vaikka sulle kasvaisi sarvet päähän niin en muuta toimintatapojani tai mielipidettäni. :)
 
huomio !
Asiasta seitsämänteen! Itse pidän yleensä siistittyä. No tässä eräänä päivänä shevasin ( käytän gilletteä) eiköhän karvan juuri kääntynyt ja 2 vkoa kivulias mätänäppy ja karvatupen tulehdus! miten tän estäisi ?
 
poikkeava
Hei oonkohan mä jotenkin fyysisesti poikkeava kun mulla menkat tulee tuolta ihan alhaalta, ei häpykummusta.... meinaan vaan että ei sen takia tartte häpykumpua ajella :)
 
"vieras"
Asiasta seitsämänteen! Itse pidän yleensä siistittyä. No tässä eräänä päivänä shevasin ( käytän gilletteä) eiköhän karvan juuri kääntynyt ja 2 vkoa kivulias mätänäppy ja karvatupen tulehdus! miten tän estäisi ?
Mulla alkuun tuli, mutta ei tule enää. Minusta sinkkipasta, olkoon vanhanaikainen tökötti, on parasta alapään näpyille jne. Nykyään ei kyllä tarvitse mitään laittaa, vaan ihan siistinä ihona pysyy. Jospa se iho tottuu siihen sheivaukseen ajan myötä.
 
"vieras"
Hei oonkohan mä jotenkin fyysisesti poikkeava kun mulla menkat tulee tuolta ihan alhaalta, ei häpykummusta.... meinaan vaan että ei sen takia tartte häpykumpua ajella :)
Minä en edes tykkää siitä häpykummun karvatyynystä. Se on vaan minusta jotenkin iljettävä, kun on tottunut paljaana olemaan. Makukysymys, sama kuin kiistelisi kumpi on parempi, lyhyet vai pitkät hiukset. Ei mitään järkeä.
 

Yhteistyössä