Missä ne kaikki posliinit sitten ovat?

  • Viestiketjun aloittaja Uimispeto
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Samalla mieheltä voi aivan hyvin kysyä perusteita miksi aikuisen naisen häpyalue kelpaa, miksi ei osaa toimia sen kanssa vaan siitä pitäisi saada karvaton kuin lapsella. Kysyä miksi aikuisuuden merkit naisessa yököttävät?
 
no voi että sentäs
[QUOTE="Vieras";27893232]Samalla mieheltä voi aivan hyvin kysyä perusteita miksi aikuisen naisen häpyalue kelpaa, miksi ei osaa toimia sen kanssa vaan siitä pitäisi saada karvaton kuin lapsella. Kysyä miksi aikuisuuden merkit naisessa yököttävät?[/QUOTE]


Voi jeesus..
 
"Vieras"
Tuo on vertauskuva, sinänsä oikeassa. Osahan tosiaan sheivaa sen pillunsa silmää räpäyttämättä poslariksi jos mies niin haluaa, jopa näppyjä saaden. Joku ehkä köyhtyy 70 euroa rahaa kuukauden välein siitä hyvästä, että herra saa kliinistä pimppiä.
Kysykääs miehiltänne, että voisivatko käydä kosmetologilla vahauttamassa persekarvansa joka kuukausi naisen mieliksi ja käyttää siihen 70€ rahaa? Tai höyläisivätkö itseään munista/perseestä vuosikymmeniä ihan vain sen takia, että mammalle ei muuten seksi maistu.

Alkuperäinen kirjoittaja no voi että sentäs;27892999:
Näin juuri! Mulla vaan suunnattomasti ärsyttää, kun toisen miellyttäminen rinnastetaan ihan älyttömällä tavalla nyrkki-hella/alistus - linjoille. :D
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";27893361]Tuo on vertauskuva, sinänsä oikeassa. Osahan tosiaan sheivaa sen pillunsa silmää räpäyttämättä poslariksi jos mies niin haluaa, jopa näppyjä saaden. Joku ehkä köyhtyy 70 euroa rahaa kuukauden välein siitä hyvästä, että herra saa kliinistä pimppiä.
Kysykääs miehiltänne, että voisivatko käydä kosmetologilla vahauttamassa persekarvansa joka kuukausi naisen mieliksi ja käyttää siihen 70€ rahaa? Tai höyläisivätkö itseään munista/perseestä vuosikymmeniä ihan vain sen takia, että mammalle ei muuten seksi maistu.[/QUOTE]

No ukon perskarvoista en välitä, kun seksielämämme ei suuntaudu siihen alueeseen ukossa. Mutta vehkeenkarvoja varresta, juuresta ja palleista mies kyllä ajelee ja saksii. Meillä tämä miellyttäminen menee molempiin suuntiin. Mies tykkää mun kiitoratamallista, mä tykkään miehen siistitystä. Suihkussa asian hoitaa helposti ja vaivattomasti. :)
Kyllä ne miehetkin alapääkarvoituksestaan pitää huolta ja siistii.
 
no voi että sentäs
[QUOTE="Vieras";27893361]Tuo on vertauskuva, sinänsä oikeassa. Osahan tosiaan sheivaa sen pillunsa silmää räpäyttämättä poslariksi jos mies niin haluaa, jopa näppyjä saaden. Joku ehkä köyhtyy 70 euroa rahaa kuukauden välein siitä hyvästä, että herra saa kliinistä pimppiä.
Kysykääs miehiltänne, että voisivatko käydä kosmetologilla vahauttamassa persekarvansa joka kuukausi naisen mieliksi ja käyttää siihen 70€ rahaa? Tai höyläisivätkö itseään munista/perseestä vuosikymmeniä ihan vain sen takia, että mammalle ei muuten seksi maistu.[/QUOTE]


Hohhoi sentäs.
Mun mies on myös siistinyt itseään, koska olen sanonut pitäväni siitä. That´s it. Ei ole kokenut itseään pakotetuksi tai mitään vaan päinvastoin molemmat pystymme nauttimaan toisistamme. Pystyisimme varmasti karvaisinakin, mutta olemme todenneet tämän sopivan MEILLE paremmin.

Mä pystyn siistimään itseni ilman kosmetologia, joten höylistä ja rasvoista ei kerry noin suurta summaa.

Kokeileppa, että ehdotat miehellesi, että jos hän maksaa sulle (koska tuntui raha nyt olevan yksi miljoonista ongelmista) kosmetologin tai vaihtoehtoisesti ne kotivermeet niin sinä siistit alapääsi.
Minä veikkaan, että tuskimpa miehesi lyö käsiä silmille ja alkaa tuskissaan kierimään ehdotuksen kauehutta.
A-aa, mutta hitto vie. Sehän oliski AIVAN KAMALAA jos mies kertoisikin sen olevan kiva juttu kokeilla.
"Olen nyrkin ja hellan välissä. En voi tehdä niin, koska mieheni saisi yliotteen!! Apua, sisaret nyt vastarintaan"

Voi elämäni kevät. Ihan oikeasti.

Minä en pidä pahana sinun karvojasi, voisitko sinäkin silloin hyväksyä minun vähemmän karvoitukseni?
 
"xxx"
Mulla on ollut jo vuosia posliini, ja siihen on monta syytä.
-Tunnen oloni siistimmäksi ilman alapääkarvoja. Ja kääntäen, oloni on huolittelematon jos karvat rehottaa, samalla lailla kuin olo o huolittelematon jos on tukka sekaisin tai kainalokarvat ajamatta.
-Suuseksi tuntuu huomattavasti paljon paremmalta ilman karvoja, minulle yksi suuri nautinnon aikaan saaja on myös ulkoisten häpyhuulten nuoleminen. Muutenkin tunnen oloni seksikkääksi, kun tunnen vaikkapa satiiniset pikkuhousut alapäätäni vasten. Ja esim. se kun mies kiuseittelee ja hireoo mua housujen päältä tuntuu paremmalta kuin jos olisi karvoja välissä.
-Tottakai miehenkin mukavuus suuseksissä ja seksissä ylipäätään on minulle tärkeää. Varmasti vaikkapa klitorista on mukavampi imeä ja nuolla ilman että naama uppoaa karvoihin.
-Alapää tuntuu raikkaammalta esim. kuukautisten aikaan ja on helpompi pestä. Ja esim. pissalla käydessä mahdollinen valkovuoto lähtee samalla pyyhkiessä pois, kun taas karvoihin se jää vaikka pyyhkisi.
-Meillä myös mies on posliini, ollut noin vuoden ajan. Näyttää tosi seksikkäältä ja mukava ottaa suihin kun ei mene karvoja hampaan väliin.
-Meillä myös yhdessä suihkussa käydessä toistemme sheivaaminen toimii hyvänä esileikkinä.
-Harrastetaan paljon seksiä ja masturboidaan yhdessä ym. ja on visuaalisesti kiihottavampaa niin itselle kuin toisellekin katsella paljasta alapäätä, näkee paremmin mitä tapahtuu kiihottuessa ym :)

Eli kaikenkaikkiaan mulla ei vain ole yhtään syytä miksi en ajelisi posliiniksi.
 
"mies"
[QUOTE="Vieras";27886569]Posliinit ne kateellisia on kun eivät siedä itseään sellaisenaan.[/QUOTE]

Eihän kukaan koskaan ole sellaisenaan. Kaikki ovat feikkejä, ei-luonnonlapsia. Vain sellainen, joka on kasvanut luonnon helmassa eläinten parissa, voisi olla aito itsensä.
 
Hiphiphei
En kertakaikkiaan ymmärrä miksi tämä on niin iso asia! Mitä väliä mitä mallia naapurin rouva (tai herra) suosii?

Itse viihtyisiä posliinissa, tai edes kiitoradassa mutten ole löytänyt kohtuullista tapaa pitää sitä. Vaha ja sokerointi ovat niin käsittämättömän tuskallisia itselleni että pidän mielummin vaikka karvat letillä. Höylä (vaahdonkin avulla) jättää jäljen, joka on sänki jo tunnin päästä ja punaisia näppyjä. Miten olette ratkoneet näitä?
 
"Vieras"
[QUOTE="xxx";27893657]
-Harrastetaan paljon seksiä ja masturboidaan yhdessä ym. ja on visuaalisesti kiihottavampaa niin itselle kuin toisellekin katsella paljasta alapäätä, näkee paremmin mitä tapahtuu kiihottuessa ym :)[/QUOTE]

Ihmisen kasvaessa aikuiseksi ja tullessa sukukypsään ja seksuaaliseen ikään, on häpykarvat sen eräs ilmenemismuoto. Täten karvoitus on merkki seksuaalisuudesta. Samaan tapaan kuin aika harva näkee rinnatonta 8 vuotiaan oloista naisen rintamusta seksikkäänä vaan yleensä tykätään niistä rinnoista.
Posliinimunan ja -pillun ihannointi on lähinnä kahden viime vuosikymmenen trendi.
 
no voi että sentäs
[QUOTE="Vieras";27893785]Ihmisen kasvaessa aikuiseksi ja tullessa sukukypsään ja seksuaaliseen ikään, on häpykarvat sen eräs ilmenemismuoto. Täten karvoitus on merkki seksuaalisuudesta. Samaan tapaan kuin aika harva näkee rinnatonta 8 vuotiaan oloista naisen rintamusta seksikkäänä vaan yleensä tykätään niistä rinnoista.
Posliinimunan ja -pillun ihannointi on lähinnä kahden viime vuosikymmenen trendi.[/QUOTE]



Ja näin karvajumala julistaa mikä on oikein ja mikä väärin.
 
"Vieras"
Niinno, katotaan sitten kuinka suu pannaan kun muotivillitykseksi tulee pienien rintojen ja häpyhuulten ihannointi leikkausten muodossa. Varmasti monet leikkauttaisivat pillunsa viivaksi jos mies vaan sellaista haluaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja no voi että sentäs;27893817:
Ja näin karvajumala julistaa mikä on oikein ja mikä väärin.
 
no voi että sentäs
[QUOTE="Vieras";27893837]Niinno, katotaan sitten kuinka suu pannaan kun muotivillitykseksi tulee pienien rintojen ja häpyhuulten ihannointi leikkausten muodossa. Varmasti monet leikkauttaisivat pillunsa viivaksi jos mies vaan sellaista haluaisi.[/QUOTE]


Jotkut ehkä, mutta minä en. Olen puhunut kokoajan vain omasta puolestani, en siitä mikä on oikein ja mikä väärin.

Sulla nyt tuntuu joku yleinen ongelma koko asiaa kohtaan olevan.
 
Joop
Kopioin toiseen ketjuun lähettämäni vastauksen tähänkin, kun on enempi oikeassa ketjussa:

Näissä ketjuissa aina lukee, että missä ne sheivatut sitten on kun missään ei näy. Väitän, että valtaosa erityisesti keski-ikäisistä ja nuoremmista taitaa sheivata, kuten itsekin teen. Se, ettei sitä niin huomaa johtuu siitä, että minä ainakin jätän sellaisen trimmatun kolmion ja muutoin häppärien ympärys poslariksi. Ei herätä huomioita, mutta seksissä ulkonäkö oikein siisti.
 
ggg
[QUOTE="Vieras";27894382]No voi hellan lettas. Kyllä voi aikunen pienestä ahdistua. Miksi ei suoda iloa jos joku värkkiäsi haluaa vilkaista?[/QUOTE]

Jos et ite tiedä vastausta niin voi voi..
 
"Vieras"
Paitsi, että suuri osa täällä kirjoittavista sanoo että "aina oon vetäny ihan kaikki pois". Häpykumpukin on hinkattava nahalle jottei veri ja kusi roisku emättimestä ylhäällä oleviin pillukarvoihin ja jotta mies voi lussutella sitä sänkistä kumpua, aah namia :D

Kopioin toiseen ketjuun lähettämäni vastauksen tähänkin, kun on enempi oikeassa ketjussa:

Näissä ketjuissa aina lukee, että missä ne sheivatut sitten on kun missään ei näy. Väitän, että valtaosa erityisesti keski-ikäisistä ja nuoremmista taitaa sheivata, kuten itsekin teen. Se, ettei sitä niin huomaa johtuu siitä, että minä ainakin jätän sellaisen trimmatun kolmion ja muutoin häppärien ympärys poslariksi. Ei herätä huomioita, mutta seksissä ulkonäkö oikein siisti.
 
"huh"
Mikä on sitten sheivattu?! Täysin poslari, vai sellainen kuin mulla: Leveä trimmattu kiitorata ja kaikki loput pois. Eipä ole kukaan kommentoinut sen kummemmin uimahallissa kuin kavereiden kannsa saunoessakaan. Ja kyllä, kaveripiirissäni on myös 100% poslareita, eikä niitäkään ole kukaan sen kummemmin kommentoinut.
 
"nana"
itse sain muutama vuopsi sitten pahan pissatulehduskierteen katkeamaan sillä että ajoin karvat pois (käyn kyllä joka päivä pesulla, ettei ollut siitä kiinni). Nyt ajattelin syksyllä kasvattaa vaihtelun vuoksi takaisin ja kappas, kaksi tulehdusta perä perään... eli ainakin mun on parempi ilman. Mieskin tykkää kun ei jää irtokarvoja suuhun...;)
 

Yhteistyössä