Kuinka moni nukkuu alasti?

• Viestiketjun aloittaja Blue
  • Ensimmäinen viesti
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27886950:
Mää itse asiassa luin eilen tuosta Ilta=Sanomista ja päätin kokeilla, kun kärsin uniongelmista. Nukuin kyllä hyvin, ehkä jatkan sitä nyt tästä eteenpäinkin.
Mä kärsin kanssa uniongelmista enkä saa vaatteet päällä sitä vähäänkään unta mitä ilman niitä.

[QUOTE="Vieras";27887000]Nukkuuko joku pari kahdella peitolla? ;)[/QUOTE]

Mä en pysty nukkumaan saman peiton alla, vaikka mies kovasti haluaisikin. Pitää saada pyöriä vapaasti, kietoutua peittoon ja mytätä sitä mielen mukaan. Aivan tuskaa jos jossain kyläpaikassa on vain yksi peitto.

Blue
[QUOTE="Vieras";27887000]Nukkuuko joku pari kahdella peitolla? ;)[/QUOTE]

Pakko nukkua. Meillä on tosi leveä sänky ja usein välissä ja mun peiton alla väkeä joten peitto loppuisi kesken.

Tarkoitetaanko tässä ihan-ihan alasti nukkumista? Nukun pikkuhousut jalassa, eli en ihan-ihan alasti. Inhoan kiertyviä yöpaitoja ja toisaalta kireitä paitoja. Naruolkaimiset pahimpia. Jos on kylmä, niin joku puuvillainen pehmeä paita päälle. Mulla on tuplapeitto, johon kääriydyn niin, että vain nenä näkyy sivusta. Nukun parhaiten yksinäni.

Nukuin ennen.

Lasten syntymän jälkeen aloin nukkua yöpaidassa, koska sain hypätä ylhäällä yöt läpeensä enkä tykänny hillua alasti.
Yöpaita on ny jäänyt sitten käyttöön.

Ja kyllä; oma peitto ja tyynyt pitää olla! Ahdistun jos ei saa pyörii vapaasti ja nukun huonosti.

Blue
Tarkoitetaanko tässä ihan-ihan alasti nukkumista? Nukun pikkuhousut jalassa, eli en ihan-ihan alasti. Inhoan kiertyviä yöpaitoja ja toisaalta kireitä paitoja. Naruolkaimiset pahimpia. Jos on kylmä, niin joku puuvillainen pehmeä paita päälle. Mulla on tuplapeitto, johon kääriydyn niin, että vain nenä näkyy sivusta. Nukun parhaiten yksinäni.
No tuskin se nyt pikkuhousuista jää kiinni. ;)

"vieras"
Kyllä ennen aina nukuin alasti (paitsi yökylässä jos oli mahdollista että joku näkee:)), mutta nyt imetysaikana pehmoliivit päällä joissa liivinsuojat sekä alkkarit jalassa. Olisi sänky muuten ihan maidossa :( Eiköhän sitä jossain vaiheessa taas voi siirtyä normaaliin nukkumis"asuun".

Meillä oli myös yhteinen peitto vauvan tuloon asti. Sitten kun vauva tuli, hän nukkui ja nukkuu aika ajoin meidän välissä, niin pelotti että jää sinne yhteisen peiton alle, joten otettiin omat peitot käyttöön.

Yhteistyössä