Sillälailla mies on nuija ja sinä rankaiseet esikoista hylkäämällä hänet. Ja erottamalla sisarukset. Hienoa toimintaa kertakaikkiaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En tiedä onko nämä seksiasiantuntijat oikeasti tosissaan tälläkin palstalla, mutta on kyllä taas erinomainen neuvo, että kun välit on tulehtuneet niin akka äkkiä tekemään jotain seksipalveluksia hampaat irvessä niin johan siitä ilo irtoaa ja liittokin paranee. Kuitenkin yleensä ne muut ongelmat tulevat sänkyyn, eikä toisin päin. Ja jos ongelma olisi alunperin sängyssä, niin siihen tuskin auttaa väkisillä paneminen.
Mutta joo, turhaanpa sitä maidosta alkaa tappelemaan, kannattaa selvittää ne oikeasti kaihertavat asiat.
Alkuperäinen kirjoittaja Epäterveellistä;27879081:Kuka tarjoaa lapsille aamulla kaakaota? Sokerilitkua heti aamusta? Ihmetyttää nää lapsille aamulla kaakaota keuhkoajat...
Typerä mies ja voi olla, että meidän mies olisi vastaavassa tilanteessa saanut kahvimukin kalloonsa (jahka olisin juonut sen ensin tyhjäksi, kun oli kerta viimeiset maidot).
Sopii ämmä yrittää. Jos alat heilumaan sen kuppisi kanssa löydät itsesi pihalta.
Ei tuollainen Matti ja Mervi -meininki hyödytä ketään.
Sen sijaan miehen tai naisen, joka saa kahvikupin otsaansa, kannattaa käydä lääkärillä ja poliisilla tekemässä asianmukaiset ilmoitukset. Jos liitto on finaalissa, saattaa tuollaisilla asiakirjoilla olla arvaamatonta arvoa, varsinkin miehille, jotka lähtökohtaisesti ovat heikommassa asemassa huoltajuusasioissa.
Sopii ämmä yrittää. Jos alat heilumaan sen kuppisi kanssa löydät itsesi pihalta.
Sillälailla mies on nuija ja sinä rankaiseet esikoista hylkäämällä hänet. Ja erottamalla sisarukset. Hienoa toimintaa kertakaikkiaan.
Miten kaikki on voinut alkaa haluttomuudesta? Ihan tyhjästäkö se haluttomuus tuli? Eiköhän se homma alkanut jo siitä asiasta, joka aiheutti haluttomuutta (ellei jo aiemminkin). "Anna sille" ei nyt vain ole mikään kunnollinen neuvo, kun ne syyt on vähän syvemmällä. Kyllä minua ainakin ahdistaisi jos puolisoni jostain velvollisuudesta harrastaisi minun kanssani seksiä, vaikkei oikeasti olisi haluja, ihan vaan sen takia etten sitten vittuilisi hänelle aamiaispöydässä. Hyi.
Tuskinpa olisin pihalla, kun talo on mun
Pointtina kuitenkin se, että mulla on naisena tietty arvo ja mua ei kohdella miten halutaan.
Menee niin, että jos suhde ei toimi, ei toimi seksikään! Ei se seksin harrastaminen sitä huonoa suhdetta paranna.
Kiva, miten jonkun elämä on aviokriisissä normaalin aamuäreyden vuoksi. Olisin taputtanu ukkoa päähän ja toivottanut hyvää työpäivää. Lapselle tuntui olevan kaappi täys muutakin tarjottavaa.
Suosittelen, ettet jatkossa provosoidu joka jutusta. Ei kannata mennä mukaan. Sopikaa mieluummin, miten vois opetalla pitämään suunsa aamuisin kiinni jos ei ole ystävällistä sanottavaa. Toimii meillä.
Siinä ei ollut sitä vertaa maitoa, että olisi riittänyt yhteen mukilliseen kaakaota.
Minä juon kahvini vain maidolla.