Voisitko mennä povilleen niin voin hieman tökätä.. Anteeksi että mitä??tök tök sitten vaan! älä töki arkaan paikkaan
:OVoisitko mennä povilleen niin voin hieman tökätä.. Anteeksi että mitä??
No en kai me niin ilkee oo..:saint:tök tök sitten vaan! älä töki arkaan paikkaan
Een, miulla vaan on tylsää..liian kovaa mietintätyötä yritän tehdä. Alkaa päätä särkemään..ihquvalohan on nyt ärhäkällä päällä :heart:
Koitin vain huonon vitsin heittää ilmoille, taisin siinä onnistuakkin:O
voisitko itse?
en suostu kuuntelemaan... :kieh:
sinähän sen sanoitKoitin vain huonon vitsin heittää ilmoille, taisin siinä onnistuakkin
Kuuntelet tai itket ja kuunteleten suostu kuuntelemaan... :kieh:
Toivottavasti tuo ei oo siun iskulausees.. Vähän turhan suoraa toimintaa ehkä..Voisitko mennä povilleen niin voin hieman tökätä.. Anteeksi että mitä??
Toivottavasti tuo ei oo siun iskulausees.. Vähän turhan suoraa toimintaa ehkä..
Ei mulla taida edes olla mitään iskulausetta, en harrasta selaista toimintaa.. Pitäis varmaan mennä joskus tauskin oppiin, se on kuulemma hyvä iskemään naisia... Noniin ja nyt tuli niin huono vitsi että Brititkin buuaa sille :ashamed:Toivottavasti tuo ei oo siun iskulausees.. Vähän turhan suoraa toimintaa ehkä..
Toi vitsi rupee olee jo aika vanhaEi mulla taida edes olla mitään iskulausetta, en harrasta selaista toimintaa.. Pitäis varmaan mennä joskus tauskin oppiin, se on kuulemma hyvä iskemään naisia... Noniin ja nyt tuli niin huono vitsi että Brititkin buuaa sille :ashamed:
Mie mahdoin olla piiieni kun Dingo tuli..jos olin ees olemassakaan viel..pakko googlata millon se olikaan.mä oon ollu niin kauan ukkomies että en enää edes muista mitä iskulause tarkottaa :ashamed:
muistatteko te vielä sen ajan kun Dingo tuli maailmankartalle autiotaloineen?
mun muistin mukaan se oli 1982Mie mahdoin olla piiieni kun Dingo tuli..jos olin ees olemassakaan viel..pakko googlata millon se olikaan.
mä oon liian nuori muistamaan mitään tollasia mutta sen muistan kun muksuna laulettiin autiotaloa,ei ehkä ihan oikein mutta kertsi nyt kuitenkin.mä oon ollu niin kauan ukkomies että en enää edes muista mitä iskulause tarkottaa :ashamed:
muistatteko te vielä sen ajan kun Dingo tuli maailmankartalle autiotaloineen?
Joo -82 sanoo kuukkelikin..olin sillon ehkä vasta tulossa Olin kuitenkin suuri fani joskus, oisinko ollu jotain n.3v.mun muistin mukaan se oli 1982
joo,mä oon ollu ihan pikkunen -82 mut muistan ton kun autiotaloo laulettiin joten se on sitten ollut muutamaa vuotta myöhemmin kun biisi on tullu.Joo -82 sanoo kuukkelikin..olin sillon ehkä vasta tulossa Olin kuitenkin suuri fani joskus, oisinko ollu jotain n.3v.