Pitäskö mennä lääkäriin heti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja damn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

damn

Vieras
mulla on kauhea keuhkotauti, tulehdus tai jotain, antibiootit ja kortisoni lääkkeenä. Äsken olin saunassa ja pulssi nousi 120 ainakin, hetken oli tosi huono olo. Muutenkin kun on rykinyt kunnolla, pulssi heti yli 100. Onko se normaalia, että pulssi nousee keuhkotaudin yhteydessä??

No se nyt on ihan normaalia, attä jos menee kauheassa keuhkotaudissa saunaan, niin pulssi nousee taivaisiin :headwall: Ainoa epänormaali asia on, että kenelle tulee mieleen mennä saunaan hikoilemaan ja rasittamaan itseeä kaameassa keuhkotaudissa??? Juo nyt ainakin runsaasti vettä, niin saat hieman lepyteltyä kroppaasi...

[QUOTE="Lissu";27865419]Onko sulla jotain yskänlääkettä käytössä... mulla ainakin Codesan Comp aiheuttaa kivat rytmihäiriöt.[/QUOTE]

Sitä otan vain nukkumaan mennessä...

[QUOTE="Lissu";27865468]Eli Ventolinea, Codesan Compia ja saunaan. Ei mikään ihme jos vähän tykyttää..![/QUOTE]

Juu en mene enää.. olin ihan hätää kärsimässä, yksin lasten kanssa kotona, kun mies töissä... ajattelin, mitä tapahtuu, jos tuuperrun kylppärin lattialle =o/

[QUOTE="aapee";27865495]Juu en mene enää.. olin ihan hätää kärsimässä, yksin lasten kanssa kotona, kun mies töissä... ajattelin, mitä tapahtuu, jos tuuperrun kylppärin lattialle =o/[/QUOTE]

En millään pahalla siis sanonut... kunhan mietin että oli melkoinen yhdistelmä. :D

Lepoa nyt vaan...

Meillä esikoinen sai josksu ventolineä ja lääkäri moneen kertaan varoitti että ei kannata antaa juuri ennen nukkumaanmenoa koska aiheuttaa sydämen tykytystä.
Ja saunaan? Kun muutenkaan ei happi kulje?

Jos olet tottumaton astmalääkkeisiin, niin ne aiheuttaa usein vapinaa ja sydämentykytystä. Eikä varsinkaan saunaan saisi mennä kipeänä, saati sitten muiden astmalääkkeitä vetäneenä.

Yhteistyössä