Aries 78
Mulla saattais yks pikkuinen ajatus olla mielessäMitäs muuta pitäs maistella
Mulla saattais yks pikkuinen ajatus olla mielessäMitäs muuta pitäs maistella
Mulla ei ollut mitään kokemusta vauvoista kun esikoinen syntyi.Oi ,otan pikkupolikkaan juu,saan lisä harjoitusta jos joku puolikas itelläkin joskus olis,ei varmaan ole mutta toivossa on hyvä elää sano lapamato
En kun tölkkiäVai että lonkeropulloa ajattelit maistella
ja mäkin lisäsin omaan viestiin jo jotain:saint:Mulla saattais yks pikkuinen ajatus olla mielessä
Saat anteeksi, ei ole pakko katsoa :hug: :kiss:Turun murre on kamala ja tamperelaista saan kuunnella joka päivä Mutta ei ne vitist muhun uppoo.
MItä sie haluaisit sitten maistellaMitäs muuta pitäs maistella
tai minä tiiän mitä ite haluisin maistella:ashamed:
jotain....MItä sie haluaisit sitten maistella
JES!! *voitontanssihymiö*Saat anteeksi, ei ole pakko katsoa :hug: :kiss:
Pikku pienissä tuotakin tanssis :ashamed:Mä kuulin tänää radiosta sen biisin josta PK eilen mainitti,se jota popittivat kaverinsa kans autossa. Ja en vieläkään pystynyt kuuntelee alkuu pidemmälle,sen verran kamalaaa sontaa
Mitäs sulla sitten mielessä?Mulla saattais yks pikkuinen ajatus olla mielessä
Pyydän etukäteen anteeksi turkulaisilta, kesällä kuulin tälläisen vitsinTurun murre on kamala ja tamperelaista saan kuunnella joka päivä Mutta ei ne vitist muhun uppoo.
Joo. Sen nimi on ylakerta.Onhan sulla tiskikoneen alla sellainen tulvakaukalo, ylivuotokaukalo mikä lie nimeltään?
Banaania, makkaraa :xmas:Mitäs muuta pitäs maistella
tai minä tiiän mitä ite haluisin maistella:ashamed:
Suihinottohan se mielessä, mutta josko katotaan ensin tuo putousMitäs sulla sitten mielessä?
Näin muuten toissapäivänä iltalehden kannessa otsikon "tauskin eksät kertovat, saimme turpaan!" ja repesin ihan sikana kun muistin sen vitsin et tauski on hyvä iskemään naisia Sain pitkiä katseita kun yksikseni naureskelin.Pyydän etukäteen anteeksi turkulaisilta, kesällä kuulin tälläisen vitsin
Miksi Jeesus ei ole voinut syntyä Turussa? Siellä ei ole yhtään neitsyttä, eikä löydy kolmea viisasta miestä!!
Kurkkua.Banaania, makkaraa :xmas:
Sellaista hk-sinistä isompaa banaania taitaa tytöt olla vailla..Banaania, makkaraa :xmas:
Ei mitään puolikkaita.Oi ,otan pikkupolikkaan juu,saan lisä harjoitusta jos joku puolikas itelläkin joskus olis,ei varmaan ole mutta toivossa on hyvä elää sano lapamato
Älä mua vedä tuohonSellaista hk-sinistä isompaa banaania taitaa tytöt olla vailla..
Mää sain saman. Ja horoskooppi sanoi että