Hyvähän se välillä noinkinHani :heart: :kiss:
Kauheesti kaikkee ollu vähän ajan sisällä ni joteski jäi palstailu. Kohta roikun täällä tietty taas joka minuutti kun ei ole niin hektistä elämä
Otettiin tyttö, vanhakin oli tyttö nuo lapset haluu tytön sillä poitsuilla on kuulemma liian iso peba no niihän niillä kyl onkin erilainen se, sellainen pitkulaIhananinen! sua jo kaivattu täällä:kiss:
hamsun ootte ottaneet tytsy vai poitsu?
Ei, mutta kebabbi vähän mahassa täyttää...
Ihan nollatoleranssilinjalla tänäänkin, jos sitten ensi viikonloppuna, kun on lapsivapaa...
En osaa kauheen kauaa pois olla liian ihania ootteHyvähän se välillä noinkin
kunhan et tavaksi ota
Moses Hightower Bubba SmithKysymys. Muistaako kukaan, mikä oli Poliisiopistossa sen älyttömän pitkän neekerin nimi?
Kysymys. Muistaako kukaan, mikä oli Poliisiopistossa sen älyttömän pitkän neekerin nimi?
Mustan miehen nimi on bubba smith.
Moses Hightower Bubba Smith
Kiitoksia! Näinhän se olikin, alkaakohan se muisti jo pätkiä?ai se Hightower tms?
No mikäs sulla oli sit mielessä:OVoi toki.
Mulla vaan ei ollut lapsi tuossa mielessä
Ja mun piti heti sanan takia nälväistä. sori Tai voin mä vähän ruoskia.Kiitoksia! Näinhän se olikin, alkaakohan se muisti jo pätkiä?
Ja anteeksi tuo epäkorrekti neekeri-sanan käyttö... Se tuli jotenkin vahingossa. :ashamed:
LYÖKÄÄ!
Tarkoitin että mies ei ole miehenpuolikas vaan kokonainen :heart:No mikäs sulla oli sit mielessä:O
Kyllä pitääkin nälviä ja ruoskia, kun tuollaisia sammakoita päästelee. Mä en ole mikään rasisti, tuo sana vaan tulee joskus vahingossa.Ja mun piti heti sanan takia nälväistä. sori Tai voin mä vähän ruoskia.
Neekeri on neekeri vaikka voissa paistaisi!Kiitoksia! Näinhän se olikin, alkaakohan se muisti jo pätkiä?
Ja anteeksi tuo epäkorrekti neekeri-sanan käyttö... Se tuli jotenkin vahingossa. :ashamed:
LYÖKÄÄ!
Kyllä voi.Kyllä pitääkin nälviä ja ruoskia, kun tuollaisia sammakoita päästelee. Mä en ole mikään rasisti, tuo sana vaan tulee joskus vahingossa.
Noh, olen istunut tämänkin päivän auton ratissa ja vähän väsynyt - voidaanko laittaa sen piikkiin?
Jos rehellisiä ollaan... On täysin epäkorrektia tietysti, mutta mun mielestä neekeri on Suomen kielen sana, jonka saa sanoa. Mutta se on nykyään kielletty.Neekeri on neekeri vaikka voissa paistaisi!
Mä en käytä neekeri sanaa. Lapsen kaverina on tumma tyttö. Eipä noita luokkakavereita voi valita.Neekeri on neekeri vaikka voissa paistaisi!
Sanoppa tuo mun pojalle niin..Neekeri on neekeri vaikka voissa paistaisi!
Se on väärin käytetty sana.Jos rehellisiä ollaan... On täysin epäkorrektia tietysti, mutta mun mielestä neekeri on Suomen kielen sana, jonka saa sanoa. Mutta se on nykyään kielletty.