Osta sille tenaaRuoka on melkein valmis... jouduin ensin kuivaamaan keittion lattian, kun tiskikone oli laskenut alleen. :headwall:
Luen sitten myohemmin. Ehka. Ehdottomasti ehka. :saint:
Osta sille tenaaRuoka on melkein valmis... jouduin ensin kuivaamaan keittion lattian, kun tiskikone oli laskenut alleen. :headwall:
Luen sitten myohemmin. Ehka. Ehdottomasti ehka. :saint:
No niillä on kuulemma joku elämä...mikä se sellanen on??mä olin töissä
Mutta ihmettelin kun ei ollut tullut kauheeta sivumäärää kahlattaviksi vaikka lauantai.
Moni kuitenkin vapaalla silloin :kieh:
En itsekään kauhean innokas tuossa oleOli se muistaakseni melkin vuoden loppuun asti, mutta oon niin huono ostelemaan vaatteita. Edellinenkin shoppailureissu oli kesällä :snotty: Pari kertaa vuodessa riittää mulle ihan hyvin Lastenvaatteita kyllä tykkään ostaa kun niitä ei tarvii sovitella.
Ja päkiän alla pohjaa niin tasoittaa tuota korkoa.Hienoja korkokenkiä mutta ei kiitos mulle
Niinpä, elämä pitäis olla täällä palstallaNo niillä on kuulemma joku elämä...mikä se sellanen on??
Voi sua :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27863782:Ja nyt mää kyllä korkkaan yhden TSIHH!!!!!!! Ja häippäsen taas ihan kohta,käsi ei tykkää koneella olostakaan yhtään :ashamed:
No niinpä. Eiks joku nyt tietäs jotain? kai sillä on kaikki hyvin?!Olis kiva kuulla sangriastakin jo jotain : /
Tehdään siitä facebookkiin katoamisilmoitus?Olis kiva kuulla sangriastakin jo jotain : /
Keskiviikkona viimeksi käynyt palstalla.No niinpä. Eiks joku nyt tietäs jotain? kai sillä on kaikki hyvin?!
Viikonlopun pois palstalta niin heti ollaan huolissaanSe on ollu viimeks 8.1 kirjautuneena et ei nyt niin kauaa vielä pois mutta vähän kyllä ihmetyttää minne nainen on kadonnu.
Joo, ei olekaan mutta päivittäin tottunut näkemään täällä.Se on ollu viimeks 8.1 kirjautuneena et ei nyt niin kauaa vielä pois mutta vähän kyllä ihmetyttää minne nainen on kadonnu.
No hei eiks sitä saa huolissaan vähän olla. Toisaalta joillakin on todellakin se kuuluisa elämä.Viikonlopun pois palstalta niin heti ollaan huolissaan
Äläs nyt 8.1 oli sentään tiistai :xmas:Viikonlopun pois palstalta niin heti ollaan huolissaan
Täytyy tietenkin että mekin tiijetään!Joo, ei olekaan mutta päivittäin tottunut näkemään täällä.
Tosin eihän tänne nyt kaikkea tarvitse informoida :snotty:
Viettääkö viikonloppuperhe-elämää?Ja mihin se ruutiskin on kadonnu?! *etsii sängyn alta ja kaapista,ei näy*
*kirjoittaa kauppalistaan: tena tms, pissikoneelle*Osta sille tenaa