Ruoka on melkein valmis... jouduin ensin kuivaamaan keittion lattian, kun tiskikone oli laskenut alleen. :headwall:Mä uskon ihan vakuuttelemattakin
Luen sitten myohemmin. Ehka. Ehdottomasti ehka. :saint:
Ruoka on melkein valmis... jouduin ensin kuivaamaan keittion lattian, kun tiskikone oli laskenut alleen. :headwall:Mä uskon ihan vakuuttelemattakin
:wave::wave:
Missä kaikki on???
Heippa!!
Muissa ketjuissa. :hug:Heippa!!
missä sinäkin olit: /? mulla oli jo yksinäistä täällää
No sormiväreillä olin maalaamassa Pesin samalla pikkupuolikkaan ja vähän kylppäriäkin.Missä kaikki on???
Vai vieraissa kävit,hyi sinua:kieh:Muissa ketjuissa. :hug:
Eikä aina siltikään välttämättä säily.Jos yhtään lohduttaa niin se alkuhuuma loppuu joskus, ja sen jälkeen joutuukin vähän taistelemaan että se onni säilyis
Nätti paita. Tykkään
Ja tän tilasin kans.. Ei varmaan oo sit niin wt kamaa
Ja ton alaosan saa taitettua piiloon.... onneks
taitelijan alku ihan selvästiParhaamme tehtiin ja tämmönen luomus saatiin aikaseks. Pikkupuolikas olis kyllä paljon mielummin maalannu ittensä niillä väreillä, ja hyvin onnistui sekin
Aijaa.com - 11588442
Kevätkin tulossa ja uusia vaatteita. Kai siinä nyt melko pitkä voimassaoloaika onMä ostin viimeksi seppälästä neuletakin, ja sitten t-paidan. Mutta vihaan shoppailua. Vielä olis 60e lahjakortista käytettävänä, toivottavasti ei ehdi menemään vanhaks kun en niin ahkerasti tykkää kaupoilla käydä
Kivan myöhään nukuitHuomenta, just heräsin :ashamed: vissiin univelkaa ollu tai jotain saatoin saadakkin saunaseuraa, taidettiin joskus kuuden maissa tulla nukkumaan. Tavannut oulussa asuvan tsekkiläisen hoitsun jonka kanssa pidetty yhteyksiä, sattuu vielä nuot lapsivapaatviikonloput osumaan kohilleen
Oli se muistaakseni melkin vuoden loppuun asti, mutta oon niin huono ostelemaan vaatteita. Edellinenkin shoppailureissu oli kesällä :snotty: Pari kertaa vuodessa riittää mulle ihan hyvin Lastenvaatteita kyllä tykkään ostaa kun niitä ei tarvii sovitella.Kevätkin tulossa ja uusia vaatteita. Kai siinä nyt melko pitkä voimassaoloaika on
Kattokaas ny mun kenkii
Kyllä Ajattelin lähetellä noita pienempiä kädenjälkiä kummeille ja isovanhemmille.taitelijan alku ihan selvästi
TiimarivihkojaMina korsetin... Mutta kun oli niiiiin natti ja niiiiiin edullinen ja niiiiiin tarvitsin sita ja niiiiiiiiin edelleen.
Eipa sittenkaan! Ostin juuri kolme ruutuvihkoa muistiinpnoja varten.
Vai vieraissa kävit,hyi sinua:kieh:
mä olin töissäMissä kaikki on???
Ei auta silmien pyörittely nyt:vampire: