The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:hug:..eihän se helppoa ole, mutta ainakin mitä ite tässä oon saanut kokea, niin ei ne asiat vaan yhtään helpotu, vaikka ite niitä kuinka vatvois. Pitää vaan yrittää kääntää se oma negatiivinen asenne päinvastaiseksi eikä ajatellakaan asioita ongelmina ja ylitsepääsemättöminä esteinä, vaan ratkaistavina asioina - sellaisina joihin itse voi lopulta vaikuttaa vain myötäelämällä tilanteita ja ottamalla opiksi. Murehtimisesta ei saa kuin kipiän pään ja huolikurtturyppyjä ohtaan :snotty: - se on valitettava tosiasia.

Ja asioiden kanssa ei tarvitse jäädä yksin, jo niistä puhuminen ja tilanteen jakaminen toiselle helpottaa kummasti!
Olen tässä yrittänyt nyt olla murehtimatta ja yrittänyt kuunneella järjen ääntä niin omaa kuin muidenkin ja yrittänyt olla niin että en ajattele negatiivisesti vaan positiivisesti et tää menee just niinku pitää mutta kun se on valitettava tosiasia sekin et järki ja tunteet ei kulje käsikädessä. ja mä elän sitten tunteella mikä ei aina ole hyvä juttu:|

Ja taas mä rupeen itkee tihrustaa....ihanaa:heart:
Ihan on syyni kyllä miks mä itken nyt näitä muiden rakkaus tarinoita ja niin ihanaa kuin nää onkin niin ....itkua vaan piisaa.
:hug:...voi sinua pientä ihanaista :kiss:...itku puhdistaa...

Sie oot sinkkunako?..elä huoli ollenkaan, vaan koeta nauttia siitä omasta elostas ja yksinpärjäämisestä, koska se tekee sitä pohjaa sille parisuhteellekin. Tuota meijen tapaamista edelti mun huolellinen ja varjeltu sinkkuelämä - mä olin jo vannoutunut bilehile ja poikamiestyttö, nevöevö miehiä mulle kiitos! Mutta. Noi mun armahaiset serkkuni sitten ajattelivat näemmä järkätä mulle elon uusiksi, mitä ilmeisimmin olivat kypsiä seuraamaan mun kouhotuksia ja sekoilujani :D, jotta muiluttivat mut tienpäälle ja...

Se Oikea voi todellakin tulla ihan missä vaan ja juurikin silloin, kun sitä vähiten odottaa. Tää on silkkaa faktaa!

Olen tässä yrittänyt nyt olla murehtimatta ja yrittänyt kuunneella järjen ääntä niin omaa kuin muidenkin ja yrittänyt olla niin että en ajattele negatiivisesti vaan positiivisesti et tää menee just niinku pitää mutta kun se on valitettava tosiasia sekin et järki ja tunteet ei kulje käsikädessä. ja mä elän sitten tunteella mikä ei aina ole hyvä juttu:|
Mä ite oon kans enemmin tunneihminen, joten tää "tuulen vieminen" on enemmän kuin tuttua...Toisaalta jotkut tietyt asiat vaativat myös sen tunnemyrskynsä ja vollottamisenkin ennen kuin näkee ne asiat järjellä selkeinä - ja silloin on helppo olla menossa mukana.

Mä uskon kyllä, että saat mielenpäällä olevat asiasi kohdilleen :hug:. Yritä vaikka ottaa etäisyyttä ko. asiasta, unohdat jos suinkin mahdollista. Etäisyyden ottaminen ja asian jättäminen takaa- alalle voi toisinaan tuoda yllättäen ja helpostikin sen kaivatun lopputuleman.

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
...jahans, meijen testosteronipakkaukset ulkoistivat kaikkit ittensä tien päälle, joten - tää rauha ja tilausuus pitää käyttää hyödyksi :D! Elikä - tää häipyy ensalkuun nukuttamaan tuon pienen räpätädin (miten voikin olla pikkuisella uin paljon mielen ja kielen päällä :D..kehen lie tullut :whistle: :D)ja sen jälkeen rupeen raivoomaan täällä kunnolla paikkoja, kun ei ole häiriötekijöitä paikalla.

Näemme toivonmukaan iltasella :wave:....Mukavaa päivänjatkoa itsekullekin :)!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä