The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Huomenta!
Ja alastulolle mukavaa matkaa, nyt kun lopulta muistin sitä toivottaa :)

Jessus ku sanoin lapsillekin illalla et huomenna on lauantai, saatte nukkua niin pitkään ku huvittaa ku ei oo mitään pakollista menoa aamulla, (toiveena että saisin itekin nukkua pitkään) niin enkös sit herää miehen herätyskelloon klo 5, lapset pomppaa puol 7 aikaan tai joskus sillon, en jaksanu heti kelloa eeas kattoo.. Iso plaah..nyt kahvia.

IhanaValo
Nii, sit tääl oli juteltu..Mie oon 167cm viimesimpien mittausten mukaan.
Ja miehen tapaamiskysymys..no, se oli aika hauska juttu, voin vaan kuvitella miltä näytin miehen mielestä ja hävettää..
Taisin olla 17v.Oltiin yhen kaverini kans kaupungilla iltaa viettämässä (pussikaljalla) ja oli tylsää. Päätettiin sit lähteä yhen kaverin kaverin tupareihin, sinne oli kaks jätkää muuttanu pieneen asuntoon, tais olla yksiö. Istahdin sinne ja hirvee meteli oli ja ihmiset joi ja nauroi jne jne, mitä nyt teinibileissä tehdään. Olin itekin juonu ihan liikaa. Sit näin yhen tyypin joka istui huoneen toisesa päässä, eli n.parin metrin päässä :) Se näytti jotenkin surulliselta tai jotain, jokin siinä pysäytti. No, jostain sain päähäni et se oli varattu ja jatkoin juhlimista...
Kunnes tuli ihan järkyttävän paha olo ja ryntäsin vessaan. Muistan että kaveri oli välillä siellä, jutteli miulle jotain mut joku muukin kävi pitämässä hiuksia.
Ei siinä sit mitään, kuin ihmeen kaupalla selvisin kaupungille ja kämpille jossa miun piti nukkua.
Sit seuraavien viikkojen aikana tää yks tyyppi alkoi tulla kaupungilla vastaan, melkein joka kerta kun kävin. En ite asunu kapungissa niin siellä käytiin vaan muutamia kertoja viikossa.. Sit homma meni siihen että lähin kotiinpäin sen verran myöhään ettei siellä porukoissa ollu enää muita ku mie ja tää tyyppi. Se odotti miun kans miun kyytiä ja läks ite vasta sit.

Miun 18v. synttärit oli kaiken huippu, olin taas juonut ihan liikaa ja jouduin tämmöselle "nuorten selviämisasemalle" lepäilemään jossain vaiheessa iltaa ja siel ei oottanut ketään muita minuu kun se tyyppi..oonkin ihmetelly et miks se ei lähteny kotiinsa tai hillumaan jonnekin. Se vaan istui siellä ja piirteli.
Huomasin siis että tän tyypin seurassa oli turvallinen olo, se on kivan näkönen jne. ja ihastuin. Aattelin että se on vaan niin hyvä kaveri että tekee noin, ei mitenkään voi olla muuten kiinnostunut.
No, sit kerran jäätiin taas kahestaan istuksii ja oottaa miun kyytiä kotiin ja se kysyikin et aletaanko seurustelee...Muistan sen hetken vieläkin vaikka siitä on jo vuosia, olo oli kuin puulla päähän lyöty, tuntui etten ees kuullut mitään, piti vielä kysyä että ootko ihan tosissaan? Oli se, ja se onkin pysyny kohta 11v.

Tulipa taas romaani..sori, skipatkaa tää :D

Huomenta :kiss:
Tunnin verran hereillä oltu ja kahvit juotu.
Työpäivä olis tänään.

Ihanavalo, noinhan nuo aina lasten kanssa menee. Harvoin he silloin myöhään nukkuu kun saisi : /
Sinun miehesi huomasi sinun parhaat puolesi :D ja ihastui :D

IhanaValo
Huomenta :kiss:
Tunnin verran hereillä oltu ja kahvit juotu.
Työpäivä olis tänään.

Ihanavalo, noinhan nuo aina lasten kanssa menee. Harvoin he silloin myöhään nukkuu kun saisi : /
Sinun miehesi huomasi sinun parhaat puolesi :D ja ihastui :D
Hyvää työpäivää!

Ja joo, joskus viikonloppuaamuna on tullut klo 5 herätys..tai vielä vähän aikasemmin..
Se on jännä juttu..olin nuorempana vielä ujompi, en paljoa jutellut normaalisti ja etenkin miesten seurassa oli jotenkin vaivautunut olo, mut tuo mies oli täys poikkeus. Jollain lailla tuttu ja turvallinen olo oli heti alkuunsa, vaikka kahden jäätiinkin porukasta usein. Mut en todellakaan uskonut että se ois minuun ihastunut..olin ekoilla kerroilla kun nähtiin, ihan pelit seis. Upea ensivaikutelma ainakin :LOL::ashamed:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä