Tasan tavallinen viikonloppu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HopeaToffee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HopeaToffee

Tunnettu jäsen
04.08.2012
21 340
6 402
113
Mies töissä koko viikonlopun ja lapsi kipeenä, koten tässä sitä käkitään kotona. Kämppä siivottu ja kohta jatkan pyykkien kanssa, pienen kaffepaussin jälkeen. Mites muiden viikonloppu on käynnistynyt?

Itekkin just kahvia keitin kun sain ruuan uunista ulos,mies metsällä ja jotenkin on niin tylsistynyt olo....aamulla lenkillä kävin ja vähän siivosinkin mutta pitäs vielä pyykit laittaa jne jne:)

ja suklaata tekis niiiin pirusti mieli ja mietinkin että pitäsköhän käydä herkkua......:O

Onneksi tuo lapsi nukkuu vielä päikkärit mielellään, niin saa pari tuntia aikaa tehdä omia juttuja kuten huushollata. Keittiössä vielä kaikki riipinraapin, joten tauko jäänee pieneksi.

no mäkään en "saisi"nyt syödä kun alkuviikosta jo suklaata söin ja se yksi namupäivä itsellä nyt ollut vain:Dmutta varmaan tää tylsyys nyt mielitekoa kasvattaa joten sukulaatit jääköön kauppaan;)

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
munkin mies töissä koko viikonlopun. Aamulla siivoilin vähän ja nyt pyörii toinen koneellinen pyykkiä. Vielä ainakin pari koneellista lisää pitäisi pestä ja lakanat vaihtaa sänkyyn. Kunhan toi lapsi tosta herää niin lähden sen kanssa ravintolaan lounaalle ja samalla mennään ulkoilemaan ja käydään kaupassa. Huomenna mennäänkin isovanhempien kanssa mun veljen synttäreille, joten jotain ohjelmaa sentään luvassa.

Leivoin sämpylöitä, mies kilpailureissulla (eräs urheilulaji). Imuroin kämpän, muutenkin vähän siivoilin, heitin keittiön pikkumaton pesukoneeseen. Katselen jälkiruokatopchefia. Sen jälkeen lenkille. Illalla tulee muutama ystävä juttelemaan ja syömään. Huomenna? Ehkä käyn joogaamassa. Ja vien tästä päivästä jäljelle jääneet sämpylät aikuiselle tyttärelleni... jonka kans mielelläni jorinoisin muutenkin tovin.

Töissä olin klo 6-12, töitten päälle kauppareissu, lapsen kanssa sitten luistelemaan ja puistoilemaan, parin tunnin reippaan ulkoilun päälle ruuanlaittoon kotiin. Nyt lapsi pelailee Hertan maailmaa toisella läppärillä, mies lämmittää pihasaunaa ja surffailee telkkukanavilla. Tässä vietellään lauantaita ja parin tunnin päästä saunaan ja uni tulee varmaan ajoissa...:).

Aamulla ystävän kanssa metsiin koiria ulkoiluttamaan, sen jälkeen kahvitellaan. Kotona oottelee sit taas muut touhut lapsen kanssa :).

Mulla ollu krapula lauantai, potenu öllönmöllöä oloani. Mies leikitti tyttöä heti aamusta ja tytär kyseli vähän väliä, että missä äiti on ja tuli kurkkimaan mua makuuhuoneeseen. Tein ruuan, siistin paikkoja ja tuskailin samalla heikkoo oloa.

Nyt tän hetkinen tilanne, mies pelaa pleikkaa, tytär nukkuu ja ite täs koneella jumitan ja ihmetteln miten voi olla vieläkin näin paska olo. Ei ole oikein mun juttuni tuo juonti touhu enää, tuun ihan kipeeks siitä.

Yhteistyössä