mitä ihmettä tekisin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rusina82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rusina82

Jäsen
10.02.2005
531
0
16
viikonpäästä on rokki viikonloppu ja mies on ympärivuorokautisesti töissä :headwall:
hyviä ideoita mitä teen lasten kanssa viikonlopun ettei tarvis kotona olla, varsinkaa näin kuumalla jos on viel helle... |O nytkin sisällä 28 astetta :o
eikä tietenkää ole ketään kaveriakaan ku kaikki ovat rokissa sitten :whistle:
johonkin ois kiva lähtee mut näitten vilperttejen kanssa huh huh :ashamed:

Missä päin pohjois-karjalaa asustatte? Ilomantsin lähellä on Tervaruukin uimaranta, jossa olen itse ja lapseni käyneet uimassa joka päivä kun olemme olleet lomailemassa mummolassa. Mutta jos asutte omakotitalossa ja teillä on pihaa,niin keräilkää kukkia ja kasveja ja tehkää niistä semmonen kirjanen, johon kuivatatte kukat ja kasvit ja kirjotatte mikä se on. Tätä meidän tytöt harrastaa aina lomalla. Ulkopelit on kivoja. ja tietty se uiminen helteellä.

Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:
Missä päin pohjois-karjalaa asustatte? Ilomantsin lähellä on Tervaruukin uimaranta, jossa olen itse ja lapseni käyneet uimassa joka päivä kun olemme olleet lomailemassa mummolassa. Mutta jos asutte omakotitalossa ja teillä on pihaa,niin keräilkää kukkia ja kasveja ja tehkää niistä semmonen kirjanen, johon kuivatatte kukat ja kasvit ja kirjotatte mikä se on. Tätä meidän tytöt harrastaa aina lomalla. Ulkopelit on kivoja. ja tietty se uiminen helteellä.

joensuussa asutaan, eikä ole omaa pihaa. tuo takapiha on helteellä tosi kuuma :/
kaupungille ei kyl viiti lähtee ku on täynnä rokkiväkeä..
mietin jos oisin kiteen eläinpuistoon lähteny, mut ois kyl kiva saada joku kaveriks :whistle: viikot joutuu ite "yksin" olee ni kaipais sit juttu kaveria viikonloppuisin... :ashamed:
ilomantsissa on kyl ihania uimarantoja, mut yksin en uskalla lähtee noiden kanssa.. tulee vaan harmaita hiuksia ku kumpikin juoksee pää edellä sinne veteen :kieh:

Yhteistyössä