kun on liikaa omaa aikaa.. pää hajoaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhjä olo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhjä olo

Vieras
lapsi jokatoisen viikonlopun isällään ja mies yrittäjä ja töissä nyt sesonkiaikana viikonloputkin... oon ollut koko kesän taas jokatoinen viikonloppu kotona ja loppuu tekeminen!!

moni antais varmaan vasemman jalkansa mun tilanteesta tai edes yhdestä vapaapäivästä, mutta mua puuduttaa tää... :(

tänäänkin olen siivonnut, tehnyt omenapiirakan ja ruuan, käynyt koiran kanssa pitkällä metsälenkillä ja soitellut kaverit läpi, mutta kaikki on joko perheidensä kanssa jossain lauantaipuuhissa tai krapulassa!!

mulla ei ole mitään tekemistä eikä enää ketään kenelle soittais.

huokaus.

Alkuperäinen kirjoittaja keittiöpsykologi;24647168:
Mikä sai sut onnelliseksi 9-vuotiaana? Joku harrastus ehkä?

joo, mulla oli oma hevonen...
mutta en mä nyt tähän hätään hevosta mistään löydä :D

mä en ole yhtään käsityöihminen... ja lenkilläkin kävin jo... plaah...

Alkuperäinen kirjoittaja tyhjä olo;24647300:
joo, mulla oli oma hevonen...
mutta en mä nyt tähän hätään hevosta mistään löydä :D

mä en ole yhtään käsityöihminen... ja lenkilläkin kävin jo... plaah...

Entä ratsastus harrastus? Koska oot viimeksi siivonnut kodista kaikki kaapit ja hyllyt? Sen jälkeen on kiva ostaa jotain uutta ja heittää vanhaa sisustustavaraa pois, uutta ilmettä kotiin nääks.

Mitä olisit tehnyt, jos kaikki kaverisi eivät olisi olleet perheidensä kanssa tai krapulassa? Voisitko tehdä niitä asioita yksin vai onko kaveri välttämätön?

ei oo tarkotus olla hankala, mutta mä en halua lähtee yksin leffaan... täältä ajaa lähimpään leffateatteriin 40minsaa ja mä en tykkää ajaa ydinkaupungissa...

siivoushommaahan toki olis, vois siivota vaatehuoneen tms, mutta mä ei huvita... kotitöitä tulee tehtyä kuitenkin joka päivä jossain määrin, mulla ei ole nyt inspiraatiota sellaseen operaatioon... :(

ratsastusta haluaisin toisaalta alkaa harrastaa, mutta siinäkin on se tietty kynnys.... mutta täytyypä kysellä lähitalleilta miten siellä olis tunteja ja minkä hintaisia... en ole hevosen selässä ollut vuosiin.. iik :D

olis tosiaan pitäny hankkia krapula niin ei olis ongelmia nyt kun vois maata voivotellen sohvalla :D

taidan hankkia sen krapulan huomiselle :D mut ei kehtaa vielä alotella jos vaikka tarvii ajaa vielä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24647388:
Mitä olisit tehnyt, jos kaikki kaverisi eivät olisi olleet perheidensä kanssa tai krapulassa? Voisitko tehdä niitä asioita yksin vai onko kaveri välttämätön?

siis mähän teen kaikkea kivaa mun lapsen kanssa kun se on kotona, mutta nää lapsettomat viikonloput on ihan syvältä. mä tykkään toisinaan olla yksin ja nauttia hiljaisuudesta, mutta nyt ei ole yhtään sellainen olo... mä en jaksa olla yksin... en osaa selittää...

nyt tajusin sun kysymyksen :D
olisin siis menny kahville jonnekin tai pyytäny jonkun meille kahville, sienimetsään, jotain... en tiedä, mukavampi kaverin kanssa miettiä et hei mitäs tehtäs...

Alkuperäinen kirjoittaja tyhjä olo;24647390:
taidan hankkia sen krapulan huomiselle :D mut ei kehtaa vielä alotella jos vaikka tarvii ajaa vielä :D

Hyvä suunnitelma - minulla samansuuntainen ajatus. :D Ja olen myös yksin kotona, ja päätin jo ajoissa, etten mitään aio tehdäkään. Paitsi hankkia sopivan krapulan. All by myself. :saint:

Suosittelen elokuvia jos paikkakunnallasi on leffateatteri. Täällä helsingissä on juuri nyt leffafestari, se on yhtä juhlaa. Tai voi vuokrata elokuvan jos teatteria ei ole. Kirjan lukeminen onnistuu myös aina.

Vastaisen varalle, kun kerta näitä viikonloppuja on usein, niin kiinnostaisiko valmistaa jotain aivan uutta ruokaa, mieluiten monimutkaista? Siihen menee aikaa kun hankkii ainekset ja suunnittelee ja laittaa, ja sit saa herkkuruokaa. Toivottavasti saa siis ;)

Alkuperäinen kirjoittaja tyhjä olo;24647403:
siis mähän teen kaikkea kivaa mun lapsen kanssa kun se on kotona, mutta nää lapsettomat viikonloput on ihan syvältä. mä tykkään toisinaan olla yksin ja nauttia hiljaisuudesta, mutta nyt ei ole yhtään sellainen olo... mä en jaksa olla yksin... en osaa selittää...

nyt tajusin sun kysymyksen :D
olisin siis menny kahville jonnekin tai pyytäny jonkun meille kahville, sienimetsään, jotain... en tiedä, mukavampi kaverin kanssa miettiä et hei mitäs tehtäs...
Jep, kaverin kanssa on toki mukavampi miettiä, että mitä tekisi. Mä teen kuitenkin aika paljon asioita yksin, jos ei kellekään kaverille sovi juuri sillä hetkellä lähteä mun mukaani. Ts en siis jätä jotain tekemättä sen vuoksi, että ei ole ketään kaveria mukaan.

Yhteistyössä