Saitko jo syötävää ja pikkumiehen nukkuun?Tylsää!
ja mua ei sitten yhtään,päikkäreiden vika.Alkoipas nyt haukotuttaan.
Huomenna olisi työpäiväkin.
Sain ja sain Toi miehenpuolikas ei haluu pelata mun kaa! Ehdotin korttia ja jotain lautapeliä mut ei kuulemma jaksa ajatella ja lähtee nukkumaan. HÖH! Kuka tulee mun kaa??Saitko jo syötävää ja pikkumiehen nukkuun?
Mä, mä, mäSain ja sain Toi miehenpuolikas ei haluu pelata mun kaa! Ehdotin korttia ja jotain lautapeliä mut ei kuulemma jaksa ajatella ja lähtee nukkumaan. HÖH! Kuka tulee mun kaa??
Tinkukin kyseli nukkumisseuraaSain ja sain Toi miehenpuolikas ei haluu pelata mun kaa! Ehdotin korttia ja jotain lautapeliä mut ei kuulemma jaksa ajatella ja lähtee nukkumaan. HÖH! Kuka tulee mun kaa??
Tuu vaikka tänne :hug:Kenen viekkuun mä ensyöks menen kun se ruutiskin hävinny ku tuhka tuuleen....mun unikaveri.
Mä en osaa yhtäänperinteistä korttipeliä ,ainoa korttipeli jota tulee joskus pelattua on uno ja sekin lasten versiotaSain ja sain Toi miehenpuolikas ei haluu pelata mun kaa! Ehdotin korttia ja jotain lautapeliä mut ei kuulemma jaksa ajatella ja lähtee nukkumaan. HÖH! Kuka tulee mun kaa??
Joo! Mä haluun pelata korttia, kun kaveri laitto mulle eilen yhen ihan huipun pelin säännöt mitkä olin unohtanu joMä, mä, mä
tuunko sun ja miehen väliin vai miten ajattelitTuu vaikka tänne :hug:
voin tulla pelaan, kaikki muut paitsi ristiseiska käy.Sain ja sain Toi miehenpuolikas ei haluu pelata mun kaa! Ehdotin korttia ja jotain lautapeliä mut ei kuulemma jaksa ajatella ja lähtee nukkumaan. HÖH! Kuka tulee mun kaa??
Vitsi ku mä en muista mun lempparipelin nimeä, mutta ei oo ainakaan kumpikaan noistaMä en osaa yhtäänperinteistä korttipeliä ,ainoa korttipeli jota tulee joskus pelattua on uno ja sekin lasten versiota
ja aliasta en ainakaan ala.
käskeä sen lastenhuoneeseen? Ihan miten sä haluut.tuunko sun ja miehen väliin vai miten ajattelit
Ei ristiseiskaa Sen mun pelin nimi oli 15.voin tulla pelaan, kaikki muut paitsi ristiseiska käy.
Olispa ihana :heart:Joo! Mä haluun pelata korttia, kun kaveri laitto mulle eilen yhen ihan huipun pelin säännöt mitkä olin unohtanu jo
No tule tule!Olispa ihana :heart:
mä voin nukkuu sun miehen kanssa ja sä meet lastenhuoneeseenn:vampire:käskeä sen lastenhuoneeseen? Ihan miten sä haluut.
tuota en kyl tunne, mut pelataan.Ei ristiseiskaa Sen mun pelin nimi oli 15.
Pitkä matka Olispa tosi kiva pelata korttia piiiiiiitkästä aikaa.No tule tule!
sit täytyy vaan netis pelata.Pitkä matka Olispa tosi kiva pelata korttia piiiiiiitkästä aikaa.
Ei se oo sama asiasit täytyy vaan netis pelata.