The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27857214:
Eikö kukaan kahvittele mun kanssa? :p
Mä voisin jos en olis kitannu sitä jo litra tolkulla tänään :ashamed: Mut mä voin hetken ihan muuten vaan pitää seuraa..

Äijä pistää mut, kuumeisen metiksen hakemaan lapsia tarhasta ja hän tekee kuulemma ruoan.. Reiluu ja reiluu... : /

kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27857214:
Eikö kukaan kahvittele mun kanssa? :p
Mää voisin pian keitellä kaffet, viim. sitten kun lainalapsi herää. Ei mitään hajuakaan onko se miten herkkäuninen, niin en viitti ottaa herätysriskiä kun sen nukuttaminen söi hieman odotettua kauemmin aikaa. Mutta nyt se on taju kankaalla, hyvä minä! Synnynnäinen lapsenhoitaja olen, ei palanut edes käämit vaikka vihaan vauvojen ja lasten itkua yli kaiken. Oma pikkupuolikas kyllä heräsi heti kun lainalapsi simahti, mutta se on vielä unenpöpperössä ja pötköttelee mun sylissä :)

kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27857329:
Kiva, että joku jaksaa pitää mulle seuraa.. :) Mua väsyttää ihan sairaasti... *haukotus* Kohta pitäis mennä kauppaan, hakeen evästä aamuksi ja sit tarvis pakata ne laukut... Se vasta vaikeeta onkin :D
Pakkaaminen on kivaa, paitsi että aina jotain unohtuu. Yleensä se tärkein, eli hammasharja :D Mää joudun ostaan melkein joka reissulle uuden harjan kun en koskaan muista ottaa sitä minnekään mukaan, kun se on kylppärissä piilossa.

Aries 78
No nyt räjähti muna käsiin..

Mulla on maailmaan tarpeettomin kodinkone! kananmunankeitin. Unohtui sitten tehdä reikä niiden kananmunien kuoreen ja panin masiinan päälle.. Jostainkummansyystä net munat ei sitä painetta kestäneet ja nyt on tuolla pitkin keittiötä : /

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Pakkaaminen on kivaa, paitsi että aina jotain unohtuu. Yleensä se tärkein, eli hammasharja :D Mää joudun ostaan melkein joka reissulle uuden harjan kun en koskaan muista ottaa sitä minnekään mukaan, kun se on kylppärissä piilossa.
Juu aina ajattelee, että mä laitan sitte ku oon pessyt hampaat nii tän hammasharjan laukkuun ja niin se on sitte kotona. Samaten kuin dödö mulla jää melkein aina.. Yöpukua en muista ikinä ottaa, tosin sitä kyl yleensä tarvitakkaa... :D Onneks laivasta kans saa kaikki mitä just sil hetkel tarvii nii ostettua :)

kahvikirahvi
No nyt lainalapsen äiti ilmoitti että sillä vielä venähtää, ei haittaa kun se nyt kiltisti nukkuukin, mutta mun pitäis tunnin päästä lähteä töihin. Ehdotin josko lapsen isä tulis hakemaan sitä, kun on ilmeisesti päässyt jo töistä, mutta äiti vastasi että yrittää ehtiä tulemaan viideksi. Onkohan se isä sitten kädetön ja jalaton, jos ei pääse lastansa hakemaan? Ahdistun jos töihinlähtö/työilta kauheasti venähtää kun sitten miehenpuolikkaan suunnnitelmat menee kuseksi ja paskaksi... :|

No nyt lainalapsen äiti ilmoitti että sillä vielä venähtää, ei haittaa kun se nyt kiltisti nukkuukin, mutta mun pitäis tunnin päästä lähteä töihin. Ehdotin josko lapsen isä tulis hakemaan sitä, kun on ilmeisesti päässyt jo töistä, mutta äiti vastasi että yrittää ehtiä tulemaan viideksi. Onkohan se isä sitten kädetön ja jalaton, jos ei pääse lastansa hakemaan? Ahdistun jos töihinlähtö/työilta kauheasti venähtää kun sitten miehenpuolikkaan suunnnitelmat menee kuseksi ja paskaksi... :|
Jos isälläkin on jo jotain suunniteltua mutta luulisi että siinä tapauksessa kuitenkin joustaisi jos lapsenvahdilla taas on muuta menoa.
Toivotaan että äiti ehtii sinne viideksi.

No johan meni hankalaksi :/ Aika ikävää ku kuitenki sovittu jotain ja sit se ei pidäkkää.. Kuitenki hyvää hyvyyttään otit toisen lapsen hoitoon, vaikka on illalla omiakin menoja.. Toivotaan nyt, että lapsen äiti kerkee ajoissa hakeen lapsukaisen :)

Iltaapi!
Ositus aloitettu oikein virallisesti ja ensimmäinen "pala" yhteisestä omaisuudestamme pistetty "lihoiksi".
Ja velkahelvettikin helpotti nyt sitten pikkasen. ;) Melkein voisi korkata yhden, mutta ei sittenkään, kun pitää olla vielä tänään liikkeessä.
Vasta 250 km takana, ja lisää tuloo.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä