V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja mitä enemmän perheessä on poikia, sitä suurempi mahdollisuus on siihen, että nuorimmainen poika on homo.
Kanadalainen tuore tutkimus näyttää vahvistavan ajatusta, että homoseksuaalisuuden syyt ovat biologisia, eivät niinkään kulttuurisia tai sosiaalisia.
Professori Anthony Bogaert Brockin yliopistosta Kanadan Ontariosta tutkii 944 miestä, joista osa oli heteroja ja osa homoseksuaaleja. Osalla tutkituista oli biologinen veli eli yhteinen äiti, ja toisilla ei-biologinen veli, eli äitipuoli, tai mies oli adoptoitu.
Hän löysi yhteyden sen välillä, että mitä enemmän pojalla oli vanhempia veljiä, sitä varmemmin hän oli homoseksuaali. Yhteys toteutui vain, jos veljeksillä oli yhteinen biologinen äiti.
Jo aiemmin on tiedetty, että mitä enemmän pojalla on perheessä isompia veljiä, sitä todennäköisemmin hän päätyy homoseksuaaliksi.
Seksuaaliseen suntautumiseen ei vaikuttanut Bogaertin mukaan kuitenkaan ratkaisevasti se aika, jonka vanhemmat veljet viettivät kotona kasvaen samassa perheessä.
Kohtu voi ohjata alkiota homouteen - HS.fi - Talous - HS.fi
Tää on jo ihan huippua![]()
Itse ja myös mieheni ollaan molemmat todella poikavoittisista suvuista. Miehelläni on kaksi isoveljeää, mulla neljä pikkuveljeä, meillä itsellään kolme poikaa. Mun apella on viisi veljeä jne. Ja en ainakaan tiedä heistä ketään homoksi. Tai sitten meidän suvuissa on paljon kaappihomoja![]()
![]()
![]()
Ei se ole 50/50. Poikia kun syntyy enemmän.