taisin mustua 2011 syksylläEli olet melko "uusi" täällä jos tarkoitat sitä poistettua ketjua?
taisin mustua 2011 syksylläEli olet melko "uusi" täällä jos tarkoitat sitä poistettua ketjua?
Tossa jonkinlainen koostemulla meni se tissiketju harmillisesti ohi
Mä taijan olla tällä hetkellä majuri-female, että kyllä sillä yks naapuri hiljaseks saadaan Juu, nauran kohta ittelleni jahka oon täsä vähä aikaa kypsyny.Ei musta oo menemään sinne pauhaamaan oven taa,yks naapuri on jo laittanut lappuja sinne mut ei mee asia perille.
Sillon kun tein positiivisen raskaustestin, muistelin että kaveri luki palstaa niin tulin tänne kurkkimaan vinkkejä. Luulin siis silloin vielä että täältä saa semmosiaMitäs kautta tai miten olette eksyneet tänne palstalle?
Valittaisin isännöitsijälle jo.Ei musta oo menemään sinne pauhaamaan oven taa,yks naapuri on jo laittanut lappuja sinne mut ei mee asia perille.
Olen eksynyt tänne jo vuosia sitten,sillon siis suhteessa ja oli hirvee vauvakuume ja eka seilailin helistin .fi sivustolla pitkään ja sit osu silmään kaksplus linkki ja nappasin siihen,aikani luin kaikkia juttuja ja sit usktauduin kirjottamaan,kysyin kai jotain vauvakuume juttuja...vuosia siis ihan taustalla ja välillä harmaana kysyen jotain ja nyt sit mustuin,hmm koskas se olikaan... kun joku pelle tuli perään huutelee.Mitäs kautta tai miten olette eksyneet tänne palstalle?
Itse eksyin joskus silloisen 2+ kirpputorin kautta (ei tuo markkinapaikka).
Huomasin keskustelukohdan, lueskelin juttuja ja siitä se sitten lähti
taisin mustua 2011 syksyllä
Toissasyksynä kirjauduin mutta aikavähän kirjoittelin silloin. Jossainvaiheessa sitten paljastui että olen miespuoleinen. Enemmän tullut nyt tuossa prinsessaketjussa sitten kirjoiteltua.Kauanko olet palstaillut?
Saahan täältä niitäkinSillon kun tein positiivisen raskaustestin, muistelin että kaveri luki palstaa niin tulin tänne kurkkimaan vinkkejä. Luulin siis silloin vielä että täältä saa semmosia
Mutta pari vuotta lueskelin täällä, sitten rekkauduin.
:stick:vauva.fin tissiketjussa on ollu enemmän ja parempia
sori
SamoinHahaaa määpäs näin sen tissiketjun!
Nyt on mennyt tissiketjut ohitte, tuolla prinsessaketjulla joku joskus mainitti että ollut joku alapääketjukin :OHahaaa määpäs näin sen tissiketjun!
En ole vauvaan tutustunut paitsi joskus vilkaissut jos tämä on ollut tiltissävauva.fin tissiketjussa on ollu enemmän ja parempia
sori
mikä prinsessaketju? *tarttis varmaan rillit*Toissasyksynä kirjauduin mutta aikavähän kirjoittelin silloin. Jossainvaiheessa sitten paljastui että olen miespuoleinen. Enemmän tullut nyt tuossa prinsessaketjussa sitten kirjoiteltua.
Ennen tätä ketjua oli sellainen 3000?? Sivuinen plussan prinsessat ja prinssit ketju jossa oli vähän kaikenlaista, tais palstamiehetkin näyttää paljastapintaa siellämikä prinsessaketju? *tarttis varmaan rillit*
Kyseinen ketju on poistettumikä prinsessaketju? *tarttis varmaan rillit*
ei kai, en ainakaan mä ole ollut siellä päinkäänEnnen tätä ketjua oli sellainen 3000?? Sivuinen plussan prinsessat ja prinssit ketju jossa oli vähän kaikenlaista, tais palstamiehetkin näyttää paljastapintaa siellä
Tuossa taisi olla vain osa. Ketju taisi olla jotain 21 sivua.vauva.fin tissiketjussa on ollu enemmän ja parempia
sori
O_O Tommosesta en oo kuullutkaan. Mutta ei se haittaa, ei noi alapäät oo niin kauniita että niitä viittis kattella.Nyt on mennyt tissiketjut ohitte, tuolla prinsessaketjulla joku joskus mainitti että ollut joku alapääketjukin :O