The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitäs kautta tai miten olette eksyneet tänne palstalle?

Itse eksyin joskus silloisen 2+ kirpputorin kautta (ei tuo markkinapaikka).
Huomasin keskustelukohdan, lueskelin juttuja ja siitä se sitten lähti :D

Mitäs kautta tai miten olette eksyneet tänne palstalle?

Itse eksyin joskus silloisen 2+ kirpputorin kautta (ei tuo markkinapaikka).
Huomasin keskustelukohdan, lueskelin juttuja ja siitä se sitten lähti :D
vaimo harmaili ollessaan mammalomalla ja naurettiin yhdessä sillosia ketjuja

siitä se pikkuhiljaa lähti, päättömän megaketjuun jäin sitten koukkuun

Kaveri kerran kanssa valitteli kun myöhään illalla ja joskus keskellä yötäkin jostain kuului kitaransoittoa. Muutaman kerran kuunteli ja sitten meni kuunteleen ovien taakse mistä ääni kuului ja valitti hepulle.
Maltillisemmin sen jälkeen soitteli :)

Kirjoita lappu missä uhkaat kaataa piimää postiluukusta sisään jos se musiikinsoittaminen ei tapahdu pienemmällä volyymilla ja sujauta se sinne postilaatikkoon :)
Ei musta ole sellaseen:) ollaan kyllä toisten kanssa puhuttu asiasta ja en tiedä onko toi yks naapuri jo soitellu isännöitsijälle kun tää on lähes jatkuvaa mölinää,alkaa iltasin aina ja voi soidä yölläkin. Nyt mulla kyl sen verta muutenkin vittumainen olo niin pistän kyllä huomenna soittaen isännöitsijälle. Eikai ne kieli eteenpäin ketkä sinne on soittanut? uskon kyllä et pari muuta on sinne kyl jo soittanut mut mitä enempi ni sen parempi.

Ei musta ole sellaseen:) ollaan kyllä toisten kanssa puhuttu asiasta ja en tiedä onko toi yks naapuri jo soitellu isännöitsijälle kun tää on lähes jatkuvaa mölinää,alkaa iltasin aina ja voi soidä yölläkin. Nyt mulla kyl sen verta muutenkin vittumainen olo niin pistän kyllä huomenna soittaen isännöitsijälle. Eikai ne kieli eteenpäin ketkä sinne on soittanut? uskon kyllä et pari muuta on sinne kyl jo soittanut mut mitä enempi ni sen parempi.
Kannattaa panna tuumasta toimeen :)

kahvikirahvi
Sitä en käsitä miten kun suomessakin niin paljon sinkkuja et miksei ne löydä toisiaan? ja jos löytää niin sitten siihen tulee joku este ettei juttu onnistu.Ymmärrän ne jotka vapaaaehtosesti haluaa olla sinkkuina mutta ne jotka ei halua,mikseivät he kohtaa...tai sitten menee niin et toinen on kiinnostunut kun taas toinen ei tai jos kumpikin on kiinnostunut mutta silti joku juttu on esteenä tai hidasteena niin ettei siitäkään mitään tule.
Pitääkö laittaa lappu kaulaa et "olen sinkku,oletko sinä? katsotaan natsaako kemiat yhteen?"
Sä pyysit piristystä, niin yritän piristää:

Don't worry, there are plenty of fish in the sea! - Riemurasia

Ja tarkoitus on piristää, ei sitten lyödä lyötyä :hug:
anna piiskaa vaan jos ei naurata

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä