The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitäs kautta tai miten olette eksyneet tänne palstalle?

Itse eksyin joskus silloisen 2+ kirpputorin kautta (ei tuo markkinapaikka).
Huomasin keskustelukohdan, lueskelin juttuja ja siitä se sitten lähti :D
Olen eksynyt tänne jo vuosia sitten,sillon siis suhteessa ja oli hirvee vauvakuume ja eka seilailin helistin .fi sivustolla pitkään ja sit osu silmään kaksplus linkki ja nappasin siihen,aikani luin kaikkia juttuja ja sit usktauduin kirjottamaan,kysyin kai jotain vauvakuume juttuja...vuosia siis ihan taustalla ja välillä harmaana kysyen jotain ja nyt sit mustuin,hmm koskas se olikaan... kun joku pelle tuli perään huutelee.

Ja on tää mustuminen vähän ketjulaisten "syytäkin" :D vois melkeen sanoo et pakottivat mustumaan :LOL:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
IhanaValo
:hug: Halit Tinkuliinille ihan ekana!

Mie nukuin melkein 1½ tunnin "päikkärit" tuossa, hirvee väsymys iski ihan yhtäkkiä ja nyt tuntuu että päätäkin meinaa alkaa särkemään: /

kahvikirahvi
Nyt on mennyt tissiketjut ohitte, tuolla prinsessaketjulla joku joskus mainitti että ollut joku alapääketjukin :O
O_O Tommosesta en oo kuullutkaan. Mutta ei se haittaa, ei noi alapäät oo niin kauniita että niitä viittis kattella.

Kaveri lähetti mulle ihan vittuillessaan joululahjaksi poikakalenterin nimeltä Real cocks 2012 :kieh: Tekis mieli viesä se töihin seinälle mutta en taida viittiä, nauraisin koko päivän sille eikä tulis töistä mitään :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä