The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olen juu kyllä niiden kanssa viettänyt aikaa,aika paljonkin.Täytyy joku kerta taas tehdä niiden kanssa jotakin.Kavereitakaan viitsi kokoaikaa häiritä.
Eikös ne kaverit ja ystävät oo just sitä varten, että ne auttaa ja tukee, kun itellä on huono hetki ja sitten taas päinvastoin.. :hug:

Mullekin saa laittaa yv:tä, voin toimia virtuaalisena olkapäänä.

Tiedän tuon tunteen kun koittaa ilta ja haluais että olisi mukava ihminen kainalossa jonka kanssa jakaa sitä yhteistä aikaa : / Mulla tulee nuot ajatukset sitten kun lapset menee nukkumaan ja talo hiljenee, lapsivapaillaviikonlopuilla saan sen seksipuolen hoidettua mutta ei se ole sitä mitä haluan loppupeleissä.
Mä en jaksa enää ees seksin perään lähteä,ei siitä tuu kun paha mieli loppujen lopuks.Tässä jo ollut sen verran aikaa yksin et nyt kaipais jo ihan jotain muutakin. Eihän tässä nyt toivoa oo vielä kokonaa menetetty mutta...

• Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27852235:
Eikös ne kaverit ja ystävät oo just sitä varten, että ne auttaa ja tukee, kun itellä on huono hetki ja sitten taas päinvastoin.. :hug:

Mullekin saa laittaa yv:tä, voin toimia virtuaalisena olkapäänä.
No aikoinaan eron aikaan kaadoin niiden päälle kaikki ja nyt en oo ees eronnu kenestäkään vaan suren asiaa mitä vois olla mutta kun ei vaan asiat ikinä mee niinkuin toivoisi,ei niin ikinä.

Siis miekin olen hajamielinen mut tyttö on vielä pahempi kun mennä touhottaa vaan eikä muista mitään mitä piti tehdä jne. Oon käskenyt tuoda vaikka ne kirjastokuitit ees kotiin et tietäis muistuttaa palautuspäivästä mut tää oli jo toinen muistutus vähälle aikaa, ekan lainansa palautti jo. Ärsyttää..
Olen kanssa aina pyytänyt tuomaan kuitit niin tietää mitä lainattu ja mitä pitää palauttaa ja milloin.
Aina niitä vaan ei muisteta tuoda kotiin : / ainakaan samana päivänä :D
Kerran tuli myöhästymismaksu kirjasta jonka esikko sanoi palauttaneensa eikä sitä kotoakaan löytynyt. Soitin sitten kirjastoon ja pitkin hampain luopuivat myöhästymismaksusta :D

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27852404:
Ei kiitos kahvia enää näin myöhään.. Vähän töllöä, sit nukkuu, huomen aamusta viel puol 5 herätys ja lauantaina saa nukkuu jopa tunnin pidempää, ku lähdetään sin laivalle :)
*tarjoaa pelkkää pannaria*

Työpäivän päälle täytyy aina keittää kotona kahvit :)

Huolella nukuttu pommiin tanaan! Herasin yhdentoista jalkeen, kun sisko soitti. Muksutkin vetivat sikeita sujuvasti ja missasivat koulupaivan. No, olimme kai unen tarpeessa :whistle:

Nyt sitten tuplanopeudella tekemaan ne muutamat hommat, jotka tanaan oli tarkoitus hoitaa. Osa on jo tehty, fyysiset hommat odottavat.
Sen siitä saa kun nukkuu yönsä milloin missäkin ;) :whistle:

• Tykkää
Reactions: ruutiukko
On siinä hyvätkin puolensa, mutta kaipaa sitä että aamulla kun herää niin kainalossa ihanuus ;)
Sitä en käsitä miten kun suomessakin niin paljon sinkkuja et miksei ne löydä toisiaan? ja jos löytää niin sitten siihen tulee joku este ettei juttu onnistu.Ymmärrän ne jotka vapaaaehtosesti haluaa olla sinkkuina mutta ne jotka ei halua,mikseivät he kohtaa...tai sitten menee niin et toinen on kiinnostunut kun taas toinen ei tai jos kumpikin on kiinnostunut mutta silti joku juttu on esteenä tai hidasteena niin ettei siitäkään mitään tule.
Pitääkö laittaa lappu kaulaa et "olen sinkku,oletko sinä? katsotaan natsaako kemiat yhteen?"

Aries 78
Sitä en käsitä miten kun suomessakin niin paljon sinkkuja et miksei ne löydä toisiaan? ja jos löytää niin sitten siihen tulee joku este ettei juttu onnistu.Ymmärrän ne jotka vapaaaehtosesti haluaa olla sinkkuina mutta ne jotka ei halua,mikseivät he kohtaa...tai sitten menee niin et toinen on kiinnostunut kun taas toinen ei tai jos kumpikin on kiinnostunut mutta silti joku juttu on esteenä tai hidasteena niin ettei siitäkään mitään tule.
Pitääkö laittaa lappu kaulaa et "olen sinkku,oletko sinä? katsotaan natsaako kemiat yhteen?"
Jaa-a, kysyntä ja tarjonta ei vain kohtaa..

• Tykkää
Aries 78
Juu ymmärrän ja varmasti välillä (ehkä harvoin kuitenkin) on hyvätkin puolensa yksin olemisessa.
Aiheestahan tuossa edellä olette keskustelleet :)
Kyllä mie haluaisin vakituisen suhteen, muta en enään sellaist ajossa itse joudun kompromisseja tekemään. Eli tahtoo sanoa sen että en enään ala suhteeseen jossa on ajatus että eiköhän jokin asia mikä "painaa" niin tule muuttumaan suhteen aikana..

• Tykkää
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä