laita lökkänä liukas linuxMä mietin, että otanko win7 tilalle win8... Tässä jo monta viikkoa miettiny.
laita lökkänä liukas linuxMä mietin, että otanko win7 tilalle win8... Tässä jo monta viikkoa miettiny.
Se menis toisena käyttiksenä, mutta riittämätön mulle.laita lökkänä liukas linux
löhSe menis toisena käyttiksenä, mutta riittämätön mulle.
Älä murise muru, mä oon vaativa nainen
lienet lyölynlyömäÄlä murise muru, mä oon vaativa nainen
Eikö tuo seiska sitten riitä sinulle?Toisaalta uusimmassa winukassa tais olla mukavammat palvelut älypuhelimille ja tabeille.Oolraiti. Sellasta se on joskus. Kyl se siitä
Mä mietin, että otanko win7 tilalle win8... Tässä jo monta viikkoa miettiny.
Joskus itellekin kävi silleen et olin ajellu melki kuukauden verran verot rästissä,en kyllä vieläkään tiedä minne se lasku oikein oli jotunut. Katsastuskonttorilla sit sain tietää että verot on perässä,äkkiä maksamaan ja takasin konttorilleHupsista, mulla on ajoneuvovero erääntynyt.
Pitänee vältellä poliisia. Tai maksaa se.
Tiiän. Kunhan vain pähkäilen edelleenEikö tuo seiska sitten riitä sinulle?Toisaalta uusimmassa winukassa tais olla mukavammat palvelut älypuhelimille ja tabeille.
Jaa-jaalienet lyölynlyömä
luulen
Nuoruusvuosina menin autoa katsasamaan niin tummi se inssinööri että jäänyt näköjään yksi vuosi välistä tuo katsastusAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27852002:Joskus itellekin kävi silleen et olin ajellu melki kuukauden verran verot rästissä,en kyllä vieläkään tiedä minne se lasku oikein oli jotunut. Katsastuskonttorilla sit sain tietää että verot on perässä,äkkiä maksamaan ja takasin konttorille
Ei muuta ku Akelle puhelua vai onko tuo ny sit nykyään trafi,mutta joka tapauksessaMettäkylä: Huomasin ihan sattumalta, kun kysyin auton rekisteritiedot viestillä piruuttani ja alareunassa maininta: "Ajoneuvovero erääntynyt".
Vielä kun löytäis laskun jostakin.
Tää on jo aikasta hyvinNuoruusvuosina menin autoa katsasamaan niin tummi se inssinööri että jäänyt näköjään yksi vuosi välistä tuo katsastus
Mä olen jo niin tottunut yksinäisiin iltoihin ja varsinkin viikonloppuihin et turtunut ihan jo niihin. Tänään juuri mietin kaikenlaista ja päälimmäisenä ajtuksena jäi ajatus miten tylsää on mennä nukkumaan yksin,enkä tarkota nyt mitään seksiä et tarvis vaan sitä läheisyyttä toisen vieressä. Taitaaa olla vaan halipula ja läheisyyden kaipuu.MItäs tässä, lasten kanssa kotosalla, nyt olis lapsivapaaviikonloppu mutta taitaa mennä sekin kotona paikkoja järjestellessä. Ei oikein ole haluja mihinkään lähteä liikenteeseen, eli yksinäinen viikonloppu taasen tiedossa : /
:hug: ei taida palstalaisten siskonpeti olla nyt ihan sitä mitä lääkäri määrääMä olen jo niin tottunut yksinäisiin iltoihin ja varsinkin viikonloppuihin et turtunut ihan jo niihin. Tänään juuri mietin kaikenlaista ja päälimmäisenä ajtuksena jäi ajatus miten tylsää on mennä nukkumaan yksin,enkä tarkota nyt mitään seksiä et tarvis vaan sitä läheisyyttä toisen vieressä. Taitaaa olla vaan halipula ja läheisyyden kaipuu.
Mä olen jo niin tottunut yksinäisiin iltoihin ja varsinkin viikonloppuihin et turtunut ihan jo niihin. Tänään juuri mietin kaikenlaista ja päälimmäisenä ajtuksena jäi ajatus miten tylsää on mennä nukkumaan yksin,enkä tarkota nyt mitään seksiä et tarvis vaan sitä läheisyyttä toisen vieressä. Taitaaa olla vaan halipula ja läheisyyden kaipuu.
:hug:Mä olen jo niin tottunut yksinäisiin iltoihin ja varsinkin viikonloppuihin et turtunut ihan jo niihin. Tänään juuri mietin kaikenlaista ja päälimmäisenä ajtuksena jäi ajatus miten tylsää on mennä nukkumaan yksin,enkä tarkota nyt mitään seksiä et tarvis vaan sitä läheisyyttä toisen vieressä. Taitaaa olla vaan halipula ja läheisyyden kaipuu.
Ei taida olla ei.:hug: ei taida palstalaisten siskonpeti olla nyt ihan sitä mitä lääkäri määrää
Olen juu kyllä niiden kanssa viettänyt aikaa,aika paljonkin.Täytyy joku kerta taas tehdä niiden kanssa jotakin.Kavereitakaan viitsi kokoaikaa häiritä.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27852201::hug:
Eikö sun sisaruksilla? ollut lapsia? Pyydät niitä hoitoon tai viet pulkkamäkeen tmv. Niin saisit vähän muuta ajateltavaa? Eihän se korvaa aikuisen seuraa, mutta ei ainakaan murehtuis niin paljon, kun ei tarvis olla yksin.