The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27852002:
Joskus itellekin kävi silleen et olin ajellu melki kuukauden verran verot rästissä,en kyllä vieläkään tiedä minne se lasku oikein oli jotunut. Katsastuskonttorilla sit sain tietää että verot on perässä,äkkiä maksamaan ja takasin konttorille :D
Nuoruusvuosina menin autoa katsasamaan niin tummi se inssinööri että jäänyt näköjään yksi vuosi välistä tuo katsastus :D

MItäs tässä, lasten kanssa kotosalla, nyt olis lapsivapaaviikonloppu mutta taitaa mennä sekin kotona paikkoja järjestellessä. Ei oikein ole haluja mihinkään lähteä liikenteeseen, eli yksinäinen viikonloppu taasen tiedossa : /
Mä olen jo niin tottunut yksinäisiin iltoihin ja varsinkin viikonloppuihin et turtunut ihan jo niihin. Tänään juuri mietin kaikenlaista ja päälimmäisenä ajtuksena jäi ajatus miten tylsää on mennä nukkumaan yksin,enkä tarkota nyt mitään seksiä et tarvis vaan sitä läheisyyttä toisen vieressä. Taitaaa olla vaan halipula ja läheisyyden kaipuu.

Mä olen jo niin tottunut yksinäisiin iltoihin ja varsinkin viikonloppuihin et turtunut ihan jo niihin. Tänään juuri mietin kaikenlaista ja päälimmäisenä ajtuksena jäi ajatus miten tylsää on mennä nukkumaan yksin,enkä tarkota nyt mitään seksiä et tarvis vaan sitä läheisyyttä toisen vieressä. Taitaaa olla vaan halipula ja läheisyyden kaipuu.
:hug: ei taida palstalaisten siskonpeti olla nyt ihan sitä mitä lääkäri määrää

Aries 78

Tiedän tuon tunteen kun koittaa ilta ja haluais että olisi mukava ihminen kainalossa jonka kanssa jakaa sitä yhteistä aikaa : / Mulla tulee nuot ajatukset sitten kun lapset menee nukkumaan ja talo hiljenee, lapsivapaillaviikonlopuilla saan sen seksipuolen hoidettua mutta ei se ole sitä mitä haluan loppupeleissä.

:hug:

Eikö sun sisaruksilla? ollut lapsia? Pyydät niitä hoitoon tai viet pulkkamäkeen tmv. Niin saisit vähän muuta ajateltavaa? Eihän se korvaa aikuisen seuraa, mutta ei ainakaan murehtuis niin paljon, kun ei tarvis olla yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27852201:
:hug:

Eikö sun sisaruksilla? ollut lapsia? Pyydät niitä hoitoon tai viet pulkkamäkeen tmv. Niin saisit vähän muuta ajateltavaa? Eihän se korvaa aikuisen seuraa, mutta ei ainakaan murehtuis niin paljon, kun ei tarvis olla yksin.
Olen juu kyllä niiden kanssa viettänyt aikaa,aika paljonkin.Täytyy joku kerta taas tehdä niiden kanssa jotakin.Kavereitakaan viitsi kokoaikaa häiritä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä