Saako itseään äänestää? Vaivaset 3 ääntä vaan |O
:flowernnea voittajalleAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27846184::vampire:
Niin totta.Minä yritin kyllä päästä mukaan, mutta myöhästyin startista.
Kaikki paikat olivat menneet jo. (Tai sitten nuo vain pelkäsivät kilpailua, kun tiesivät että voittaisin. )
aha:flowernnea voittajalle
just olen keräämässä pisteitä pitkin palstaa uutta osakilpailua varten. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;27846678:Sovitaan niin että tää oli vasta välierä ku kaikki halukkaat ei päässy mukaan, 15 uutta ärsyttävää pirulaista ku ilmoittautuu niin laitetaan toinen äänestys pystyyn, tähän voi ilmoittautua =)
HYvä idea!Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;27846678:Sovitaan niin että tää oli vasta välierä ku kaikki halukkaat ei päässy mukaan, 15 uutta ärsyttävää pirulaista ku ilmoittautuu niin laitetaan toinen äänestys pystyyn, tähän voi ilmoittautua =)
Tässä on se ideana, että asianomaisen ärsyttävyyden pitää itse ilmoittautua ja haluta mukaan kisaan.Ihan huono lista. Miksei listalla ollut niitä oikeasti ärsyttäviä, kuten Björn, Dah, Akaatti ja Katylina?
Ihan huono lista. Miksei listalla ollut niitä oikeasti ärsyttäviä, kuten Björn, Dah, Akaatti ja Katylina?
.Palstan tylsimmät kuuluis otsikoksi, harmi etten päässyt itse listalle.
Ihan tulee uni silmään kun listaa katsoo.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27846975:
aina pitää yrittää. joku voi tollasestakin antaa äänen.Ei susta tullut sen ärsyttävämpää tämän perusteella.
Palstan tylsimmät kuuluis otsikoksi.
Ihan tulee uni silmään kun listaa katsoo.
Lähden mukaan toiselle kierrokselle |OAlkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;27846678:Sovitaan niin että tää oli vasta välierä ku kaikki halukkaat ei päässy mukaan, 15 uutta ärsyttävää pirulaista ku ilmoittautuu niin laitetaan toinen äänestys pystyyn, tähän voi ilmoittautua =)