kahvikirahvi
Sain tittelin vastaamalla pk.n "mitä muistat minusta"-ketjuunKuinkas tuo titteli ansaitaan
Sain tittelin vastaamalla pk.n "mitä muistat minusta"-ketjuunKuinkas tuo titteli ansaitaan
Ahaa, se johtuu siis tuostaeikun painovoimalla on joku mystillinen vaikutus meidän silmiin ja siksi me ei millään saada suunnattua katsetta noin ylös
Sain tittelin vastaamalla pk.n "mitä muistat minusta"-ketjuun
Se on parempi jatkaa silloin kun virtaa ja innostusta riittääPitäis varmaan jatkaa siivousta. Äsken vahingossa innostuin keittiössä..menin kaappiinkin siivoomaan. Joten jos/kun tuntuis vielä virtaa riittävän niin miepä meen jatkaa :wave: Hetken hengähdystauko vaan täs..
Hyvin meni. Pituutta tullu lisää ja painossakin ottanu hyvin kiinni edelliskäynnistä, sillon mentiin vähän alakäyrien puolella (teki hampaita viime käynnin aikoihin eikä oikein suostunu syömään).
Kuinkas neuvolassa meni?
Tulin juuri suihkusta ja pitäis kohta puoliin töitä kohden lähteä.
sillä lailla, olitpa reipasHei muruiset :kiss:
Noni, ny sitä ollaan työlistoilla keikkatyöntekijänä, mikä helepottaa omaa elämää sen verran, et saa itte valita työtahtinsa.
Huomenta! Juuri herailin... eikohan tuota unta viela sinullekin riita.blöh... blääh... ei jassa... ihan naatti... ostetaan kilo hyvänlaatuista unta.
Mitäs maksat?blöh... blääh... ei jassa... ihan naatti... ostetaan kilo hyvänlaatuista unta.
Jei!Hei muruiset :kiss:
Noni, ny sitä ollaan työlistoilla keikkatyöntekijänä, mikä helepottaa omaa elämää sen verran, et saa itte valita työtahtinsa.
Hyyyyyi mulle tulee avokadosta mieleen paon ensimmäisestä tuotantokaudesta kun siellä oli avokado-lempiniminen iso ja lihava mies joka raiskas niitä nuoria pojankloppeja :xMitä tulee kun laittaa avokadon, mangon ja pari desiä maustamatonta jogurttia sekaisin? Aika jännän makuinen smoothie--jee taas testattu Pari ekaa lusikallista meni ihan hyvin, sit alkoi tökkimään.
En oo pakoa kattonut kovinkaan paljoa, kertavilkasulla selvis et ei ollu miun tyyppinen sarja. Kuulostaa ällöltä..Hyyyyyi mulle tulee avokadosta mieleen paon ensimmäisestä tuotantokaudesta kun siellä oli avokado-lempiniminen iso ja lihava mies joka raiskas niitä nuoria pojankloppeja :x
Mä tykkäsin siitä ekasta kaudesta. Mutta tokaa kautta ei huvittanu kattoa kun mun mielestä sarja jonka idea on paeta vankilasta, vähän tyssähtää siinä vaiheessa kun ne on päässy pakoon.En oo pakoa kattonut kovinkaan paljoa, kertavilkasulla selvis et ei ollu miun tyyppinen sarja. Kuulostaa ällöltä..
:hug: voi eiWuhuu jipii perkele stana!!
Auto hajos.. Tai ei koko auto vaan jäähdytinneste vuotaa ku seula!
Mulla alkaa huomenna kunnolla gastronomia ja kemia.. Kummastakaa ei mitään hajuu oo (noh, ehkä gastronomiasta vähän) eli pitäis kouluunki pääästä ja bussit ei kulje mun mielen mukaan!
:tuitui:Tilulilulei möröt ja menninkäiset:wave:
Päivä pulkassa ja pulkka varastossa
Jostain... Onneks sen saa takas ajoon sit maanantaina ja perjantai on vapaa.. Huomen on vaan noi kaks mut sitäki tärkeempiä ku ne alkaa...:hug: voi ei
vuotaaks se diudi syylarista, lohkosta vai jostain letkusta?