The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta...

Tytar Nro 2 on nyt "pukeutunut" ainakin puoli tuntia, eika ole viela housuja loytanyt... Ja meikatakin pitaisi ja kayda auto putsaamassa, etta suostun heittamaan hanet bussille, saastaa puoli tuntia tehokasta housujenetsimisaikaa, kun ei mene koulutaksilla.

Pakkoko minun on olla nain kiltti ja hyva aiti! :headwall: Pitaa viela kaksi nuorempaa heratella ja ruokkia ennen kuin taksi tulee heidat noutamaan vahan kahdeksan jalkeen... ja koulumatkaa on ehka 8 km ja kolme varttia siihenin tarvitaan. Tehokasta!

IhanaValo
Huomenta!
Mietin illalla sen verran viel niit juhlia ettei varmaan kannata sen isompia järkätä kuitenkaan..meille jos kutsuu ensin vanhemmat ja vähän myöhempään vähän nuorempia jotka jaksas illemmalla sitten ihan uloskin lähtee. Mut se aikataulu, miten ei tulis liian pitkää odotteluaikaa kellekään..? Varmaan puolenpäivän jälkeen vasta kutsuis ekat? Lapset ois varmaan laitettava miun vanhempien kyytiin sit, pääsisivät mummolaan hoitoon ja myö saatais kämppä omaan käyttöön:)

Huomenta!
Mietin illalla sen verran viel niit juhlia ettei varmaan kannata sen isompia järkätä kuitenkaan..meille jos kutsuu ensin vanhemmat ja vähän myöhempään vähän nuorempia jotka jaksas illemmalla sitten ihan uloskin lähtee. Mut se aikataulu, miten ei tulis liian pitkää odotteluaikaa kellekään..? Varmaan puolenpäivän jälkeen vasta kutsuis ekat? Lapset ois varmaan laitettava miun vanhempien kyytiin sit, pääsisivät mummolaan hoitoon ja myö saatais kämppä omaan käyttöön:)
toi kuulostaa ihan järkevältä

nyt kun aloit niin suunnitteleppa mulle samalla viiskymppiset

IhanaValo
toi kuulostaa ihan järkevältä

nyt kun aloit niin suunnitteleppa mulle samalla viiskymppiset
Eli pitääkö alkaa siunkin takia viel stressaamaan..? Viime vuonna oltiin miehen tädin viiskymppisillä, oli ihan mukavaa..paljon hyvää ruokaa ja juomaa ja olivathan nuo loppuillasta innostuneet laulamaan karaokeakin, myö tosin lähettiin jo hyvissä ajoin kun lasten kans oltiin.

Isäni viettää tänä vuonna kuuskymppisiä, meinas kuulemma lähteä äidin kans hotellilomalle, karkuun mahdollisia synttärivieraita :)

Huomenta!
Pidät sellaiset juhlat mitkä tuntuvat kivoimmilta :)

IhanaValo
Pidät sellaiset juhlat mitkä tuntuvat kivoimmilta :)
Ongelma vaan on siinä etten itekään tiedä mitä tahdon..: /
Veikkaan että jos tarpeeks pitkään soudan ja huopaan suunnitelmien kans, päädyn synttäreinäni jorisemaan palstalle, pienessä sievässä ehkä, mikä ei tietty sinänsä oo mikään huono homma vaikka synttäreinään ihminen normaalisti tekee jotain muuta..

• Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Huomenta pullat!
Arvatkaa mitä? Pikkupuolikas ei herännyt mun herätyskelloon. Se ei herännyt kun tulin alakertaan. Se ei herännyt vaikka kaadoin kahvia kuppiin!!!!! Oon juonut kohta mukillisen kahvia YKSIN ja RAUHASSA.

*superhypervoitontanssi & rasti seinään*

• Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Ongelma vaan on siinä etten itekään tiedä mitä tahdon..: /
Veikkaan että jos tarpeeks pitkään soudan ja huopaan suunnitelmien kans, päädyn synttäreinäni jorisemaan palstalle, pienessä sievässä ehkä, mikä ei tietty sinänsä oo mikään huono homma vaikka synttäreinään ihminen normaalisti tekee jotain muuta..
Koska sulla ne synttärit olikaan? Etkös aiemmin sanonut etteä olis kiva varmaan olla ihan vaan kotonakin perheen kanssa, ei sekään varmaan huon vaihtoehto ole.

Jos mä pitäisin synttärit, niin lähtisin korkeintaan miehenpuolikkaan kanssa kaupungille ehkä leffaan ja syömään, se riittäis mulle juhlinnaks. Eikä sekään olis pakollista :)

kahvikirahvi
Huomenta! Paperitöitä tehty silmät ristissä aamuvarhaisesta, nyt ylös, ulos ja koiran kanssa lenkille ja sit työt kutsuu taas.
Oikein mukavaa keskiviikkopäivää joka iikalle! :)
En ole Iikka, mutta kiitän keskiviikkoäpivän toivotuksistasi, ja toivotan itsellesi samaa!
Luin muuten vanhoja tykkäyksiä viime yönä, ja muistan kuinka kruunasit mut vuoden tunnollisimmaksi palstalaiseksi :rolleyes: Annoit mulle kruununkin siitä hyvästä, näetkö sen mun päässä tossa avatarissa?

IhanaValo
Koska sulla ne synttärit olikaan? Etkös aiemmin sanonut etteä olis kiva varmaan olla ihan vaan kotonakin perheen kanssa, ei sekään varmaan huon vaihtoehto ole.

Jos mä pitäisin synttärit, niin lähtisin korkeintaan miehenpuolikkaan kanssa kaupungille ehkä leffaan ja syömään, se riittäis mulle juhlinnaks. Eikä sekään olis pakollista :)
Helmikuun alussa..Niin no toisaalta (ja miun tuurilla kun kaikki muut suunnitelmat kusee) ois ihan jees olla vaan kotonakin, mut toisaalta aattelin että kun on kerta täydet kymmenet vuorossa niin juhlisin sit sen mukaan, eli vähän isommin. Vaan en tiiä.

kahvikirahvi
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä