Huomenta...... ja koulumatkaa on ehka 8 km ja kolme varttia siihenin tarvitaan. Tehokasta!
Edellista kouluaan kaydessa muksuilla oli n. 30 km matkaa ja nopeammin paasivat perille. Ei tarvinnut koukkia joka maitolaituria ja itse ajoin. Siksi tuntuu vahan hassulta tuo kaytetty aika...vauhista päätellen siellä on vielä vossikat taksissa
toi kuulostaa ihan järkevältäHuomenta!
Mietin illalla sen verran viel niit juhlia ettei varmaan kannata sen isompia järkätä kuitenkaan..meille jos kutsuu ensin vanhemmat ja vähän myöhempään vähän nuorempia jotka jaksas illemmalla sitten ihan uloskin lähtee. Mut se aikataulu, miten ei tulis liian pitkää odotteluaikaa kellekään..? Varmaan puolenpäivän jälkeen vasta kutsuis ekat? Lapset ois varmaan laitettava miun vanhempien kyytiin sit, pääsisivät mummolaan hoitoon ja myö saatais kämppä omaan käyttöön
Eli pitääkö alkaa siunkin takia viel stressaamaan..? Viime vuonna oltiin miehen tädin viiskymppisillä, oli ihan mukavaa..paljon hyvää ruokaa ja juomaa ja olivathan nuo loppuillasta innostuneet laulamaan karaokeakin, myö tosin lähettiin jo hyvissä ajoin kun lasten kans oltiin.toi kuulostaa ihan järkevältä
nyt kun aloit niin suunnitteleppa mulle samalla viiskymppiset
Just piti kirjoittaa että onhan niihin vielä aikaa, vastahan täytit 30 Vai miten se nyt oli :xmas:emmä ala noista mun viiskymppisistä ressiä repimään, onhan niihin vielä aikaakin
toi pakoonlähteminen on houkutteleva vaihtoehto
Mukavasti tykkäyksiäMinäkin täällä :wave: Lueskelen mistä mun kommenteista on tykätty, 49 sivua!
Huomenna olis pikkupuolikkaan 1,5v neuvola, jospa kolmannella yrityksellä päästäis paikalle
Pidät sellaiset juhlat mitkä tuntuvat kivoimmiltaHuomenta!
Mietin illalla sen verran viel niit juhlia ettei varmaan kannata sen isompia järkätä kuitenkaan..meille jos kutsuu ensin vanhemmat ja vähän myöhempään vähän nuorempia jotka jaksas illemmalla sitten ihan uloskin lähtee. Mut se aikataulu, miten ei tulis liian pitkää odotteluaikaa kellekään..? Varmaan puolenpäivän jälkeen vasta kutsuis ekat? Lapset ois varmaan laitettava miun vanhempien kyytiin sit, pääsisivät mummolaan hoitoon ja myö saatais kämppä omaan käyttöön
Ongelma vaan on siinä etten itekään tiedä mitä tahdon..: /Pidät sellaiset juhlat mitkä tuntuvat kivoimmilta
Koska sulla ne synttärit olikaan? Etkös aiemmin sanonut etteä olis kiva varmaan olla ihan vaan kotonakin perheen kanssa, ei sekään varmaan huon vaihtoehto ole.Ongelma vaan on siinä etten itekään tiedä mitä tahdon..: /
Veikkaan että jos tarpeeks pitkään soudan ja huopaan suunnitelmien kans, päädyn synttäreinäni jorisemaan palstalle, pienessä sievässä ehkä, mikä ei tietty sinänsä oo mikään huono homma vaikka synttäreinään ihminen normaalisti tekee jotain muuta..
En ole Iikka, mutta kiitän keskiviikkoäpivän toivotuksistasi, ja toivotan itsellesi samaa!Huomenta! Paperitöitä tehty silmät ristissä aamuvarhaisesta, nyt ylös, ulos ja koiran kanssa lenkille ja sit työt kutsuu taas.
Oikein mukavaa keskiviikkopäivää joka iikalle!
Helmikuun alussa..Niin no toisaalta (ja miun tuurilla kun kaikki muut suunnitelmat kusee) ois ihan jees olla vaan kotonakin, mut toisaalta aattelin että kun on kerta täydet kymmenet vuorossa niin juhlisin sit sen mukaan, eli vähän isommin. Vaan en tiiä.Koska sulla ne synttärit olikaan? Etkös aiemmin sanonut etteä olis kiva varmaan olla ihan vaan kotonakin perheen kanssa, ei sekään varmaan huon vaihtoehto ole.
Jos mä pitäisin synttärit, niin lähtisin korkeintaan miehenpuolikkaan kanssa kaupungille ehkä leffaan ja syömään, se riittäis mulle juhlinnaks. Eikä sekään olis pakollista
Tietenkin aion olla, sen parempaa titteliä tuskin voi saadakaanKahvikirahvi:
Muistan toki tuon kruunauksen ja en ole ennemmin huomannutkaan, että olet kruununkin päähän laittanut.
Aiotko olla vielä vuoden 2013 Tunnollisin Palstalainen, vai laitatko tittelin kiertoon?
No, juon sitten itse kaikki :kieh:
Samoin sinneHuomenta! Paperitöitä tehty silmät ristissä aamuvarhaisesta, nyt ylös, ulos ja koiran kanssa lenkille ja sit työt kutsuu taas.
Oikein mukavaa keskiviikkopäivää joka iikalle!
Kuinkas tuo titteli ansaitaanEn ole Iikka, mutta kiitän keskiviikkoäpivän toivotuksistasi, ja toivotan itsellesi samaa!
Luin muuten vanhoja tykkäyksiä viime yönä, ja muistan kuinka kruunasit mut vuoden tunnollisimmaksi palstalaiseksi Annoit mulle kruununkin siitä hyvästä, näetkö sen mun päässä tossa avatarissa?
Miehet on puusilmiäKahvikirahvi:
Muistan toki tuon kruunauksen ja en ole ennemmin huomannutkaan, että olet kruununkin päähän laittanut.
Aiotko olla vielä vuoden 2013 Tunnollisin Palstalainen, vai laitatko tittelin kiertoon?
eikun painovoimalla on joku mystillinen vaikutus meidän silmiin ja siksi me ei millään saada suunnattua katsetta noin ylösMiehet on puusilmiä