Turkilmas
Mä en pysty ymmärtämään ihmisiä, jotka eivät vaan osaa tervehtiä. Tämä ap:n kuvailema tapaus on vielä jotenkin erityisen härski. Oikeasti todella huonoa käytöstä, mä niin näen tilanteen silmissäni, enkä yhtään ihmettele, että myyjällä meni hermo.
Ei sillä myyjälläkään tietty saisi mennä, eikä tuolleen käyttäytyä. Mutta ihmisiä hekin ovat. Ties monesko ylimielinen asiakas ap oli. Mielipahaa saattoi olla jo pohjalla vaikka kuinka. Ja ap vannoo, että yleensä tervehtii. Mistäs myyjä sen olisi tiennyt? Ihan yhtälailla myyjä voi vannoa, että yleensä ei tuolla tavalla käyttäydy. Mistäs ap sen voisi tietää?
Mutta että reklamaatio aiheesta. Enpä olisi itse kehdannut. Olen kyllä itsekin reklamoinut silloin, kun olen saanut selkeästi huonoa asiakaspalvelua. Vaan eipä kävisi mielessäkään reklamoida silloin, kun itse olisin käyttäytynyt tökerösti ja omalla käytökselläni aiheuttanut huonon asiakaspalvelun.
Vaan meitä mahtuu moneen junaan...
Ei sillä myyjälläkään tietty saisi mennä, eikä tuolleen käyttäytyä. Mutta ihmisiä hekin ovat. Ties monesko ylimielinen asiakas ap oli. Mielipahaa saattoi olla jo pohjalla vaikka kuinka. Ja ap vannoo, että yleensä tervehtii. Mistäs myyjä sen olisi tiennyt? Ihan yhtälailla myyjä voi vannoa, että yleensä ei tuolla tavalla käyttäydy. Mistäs ap sen voisi tietää?
Mutta että reklamaatio aiheesta. Enpä olisi itse kehdannut. Olen kyllä itsekin reklamoinut silloin, kun olen saanut selkeästi huonoa asiakaspalvelua. Vaan eipä kävisi mielessäkään reklamoida silloin, kun itse olisin käyttäytynyt tökerösti ja omalla käytökselläni aiheuttanut huonon asiakaspalvelun.
Vaan meitä mahtuu moneen junaan...