[QUOTE="Vieras";27841055]Noh, mä olin ennen kaupassa töissä ja siellä oli ihan sääntö että asiakasta tervehditään ja kun asiakas on vastannut tervehdykseen aletasn vasta skannata. Toki en minäkään kolmea kertaa enempää sitä hei sanonut ja aloin sitten vaan skannailla, mutta ehkäpä tuossa kahvilassa on tämä sama sääntö ja tämä ulkomaalainen ajattee sen asiakkaan "hei" olevan pakollinen ennenkuin hän voi myydä. Ehkä hän haluaa pitää työpaikkansa ja tehdä sääntöjen mukaan.
Ja tosta puhelimessa juoruilusta. Oli ihan käsittämätöntä katsoa kaupoissa kun jouluruuhkassa kun ihmiset hidasti jonoa ihan älyttömästi kun piti kertoa samalla elämäntarinaa kun sattumalta pitkästä aikaa tapasi vanhan koulukaverin ja "ai paljon se oli?" Sitten kaivetaan lompakkoa laukusta ja taas "meidän Kullervo se meni ja muutti ruotsiin... Ai niin, paljonko se olikaan" Ja kun VIHDOIN on saanut maksettua niin "ai niin ne muovipussit" jne.
Eräs hidastelija jopa kirosi puhelimessa kauppojen pitkiä jonoja ja tällä aikaa HÄN vain seisoi kärrynsä vieressä kun loppujono odotti millon hän suvaitsee laittaa tavaransa jo tyhjälle hihnalle. Ties kuinka kauan hän siinä loppujenlopuksi jarrutti.
Ja eräs nainen täysin unohti paikan ja ajan tajun siinä vaiheessa kun piti pakata. Siinä hän höpisi muovipussit kädessä ainakin sen 5 min. mikä meni jonottaessa koska tällöin kassalla ei ollut kuin toinen pakkauspuoli käytössä.[/QUOTE]
kaikki totta, silti myyjän käytös on aivan täysin eri luokkaa kuin tuo, ap ei tahallisesti häiriköinyt, ilkeillyt, loukannut, myyjä sen sijaan ... hmmm....