Toisaalta jos liian tiukka niin voi tulla ongelmiaNo kamalahan se olis jos niin olis asian laita
piti jo vaihtaa aihetta.Toisaalta jos liian tiukka niin voi tulla ongelmia
no eipä sillä silleen mullekaan väliä mutta miettiihän sitä.takuu aika pitää kyllä olla se 2v.yritti tyrkätä mitä ei oo tehty suomessa ja takuu olis ollu 1v,en mä sellasta osta ainakaan.mulle tuo merkki ei juuri meinaa mutta vaimon mielestä pilipsi on paras
niimpä meillä on niitä
Heti vaihtaa aihetta kun saatiin juttu luistamaan :O Voihan tuo olla hieman kiusallinen aihekkin palstallepiti jo vaihtaa aihetta.
ai jaa,ei vai...no ehkä tarkotin sit eu aluetta eli yritti tyrkätä sellasta jota ei oo tehty eu-alueella.kultaseni, ei Suomessa ole tehty töllöjä vuosikausiin
Niih, heti kun luistaa niin pitää puhua muista asioista. :snotty:Heti vaihtaa aihetta kun saatiin juttu luistamaan :O Voihan tuo olla hieman kiusallinen aihekkin palstalle
ei uskalla ,tulee satikutia vielä....Heti vaihtaa aihetta kun saatiin juttu luistamaan :O Voihan tuo olla hieman kiusallinen aihekkin palstalle
en mä uskalla puhuu mistään tälläsistä enää...oppinut virheistäänNiih, heti kun luistaa niin pitää puhua muista asioista. :snotty:
Lapsettomilla saattaa olla piukemmat paikat :xmas:mikäs sinuu nauruttaa...tosi juttu
koskahan alkaa kuulumaan taas urputus tuolla toisella puolella500 sivua!!!
Ei ilmeisesti vaikuta testivälineen koko mitenkäänLapsettomilla saattaa olla piukemmat paikat :xmas:
Lantionpohjalihasharjoitukset kyllä auttavat
Jos olisi liian väljä.
Ja hei vaan kaikille :wave: :kiss:
Justhan mä vasta tulin :snotty:hys hys,ollaan hiljaa
ja seuraava aihe kehiin kiiitooos
Voi ei :hug:Meidän hamsu kuoli, lapset on ihan suruissaan katellaan uutta jossain vaiheessa..nois on se huono puoli kun ovat niin lyhyt ikäisiä..tuo olis kaksi vuotta täyttänyt keväällä.
:hug: Meil oli kans joskus vanhempien luona hamsu..on ne söpöjä mut sekään ei tainnut olla ees kolmea vuotta ku kuoliMeidän hamsu kuoli, lapset on ihan suruissaan katellaan uutta jossain vaiheessa..nois on se huono puoli kun ovat niin lyhyt ikäisiä..tuo olis kaksi vuotta täyttänyt keväällä.
:hug:Meidän hamsu kuoli, lapset on ihan suruissaan katellaan uutta jossain vaiheessa..nois on se huono puoli kun ovat niin lyhyt ikäisiä..tuo olis kaksi vuotta täyttänyt keväällä.
En osaa sanoa kun ei ole kokemuksia eri testivälineistä lasten jälkeenEi ilmeisesti vaikuta testivälineen koko mitenkään