The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sikiö vastasi viikkoja 10+3. Ensimmäinen lääke otettu, ja yliuomenna osastolle.
Miten ne hoitajat pystyi olemaan niin kilttejä ja ystävällisiä vaikka tiesi mitä olen sinne menossa tekemään?
 
kahvikirahvi
Miehen alkon juominen ketju. Mä vaan yritin sanoa mitä se oli exän kanssa ollessa.
Kävin kurkkaamassa. Paskamaista kun joku jolla ei ole elämässään alkoholin käytöstä/käyttäjistä huonoja kokemuksia, niin sen kokemuksettomuuden (onko toi sana?) perusteella voi lytätä sitten toisen huonot kokemukset ja väittää suunnillen ettei semmosia voi ollaan. Idiootteja :mad:
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27839128:
Mun tekis mieli varata meille joku kiva viikonloppureissu, mut en oikeen tiedä mihin sitä sitte lähtis.. Hyviä ideoita kellään? Nii ja kokoperheen reissua mietin.. :)
Minkä ikäisiä lapsia teillä olikaan? Mä haluaisin johonkin kylpylähotelliin, ehdotan siis sitä.

Mut mää häivyn lifettämään un tuli kahviseuraa, ja sitten jatkan töihin. Hei vain hei kaikille :wave:
 
Minkä ikäisiä lapsia teillä olikaan? Mä haluaisin johonkin kylpylähotelliin, ehdotan siis sitä.

Mut mää häivyn lifettämään un tuli kahviseuraa, ja sitten jatkan töihin. Hei vain hei kaikille :wave:
3 ja 4 ikäset. Oltiin vuosi sitten Tallinnassa Sokoshotellissa pari yötä ja käytiin yhtenä päivänä Kalev Spa kylpylässä, olihan tuo hieno reissu, mut nyt tekis mieli lähteä johonkin muualle :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä