sulje se heti, ei sitä saa harjalla jyrsiäIski mielikuva pulloharjan käytöstä suihkussa :snotty:
Mieluummin niin, kuin kanninkatsojan. :saint:no sitä tietysti, taitaa sussa vain olla sitä selvännäkijän vikkaa
Tuo on jo niin extremeä ettei edes Japanilaiset tehe siittä elokuvaasulje se heti, ei sitä saa harjalla jyrsiä
Mikäs tinkulia noin painaa?huoh|O
Uskotaan, uskotaan...Hitto rupes tekee mieli panna ja ottaa, oih nam...se on niin törkeen hyvää mitä koulussa tehtiin, pinta liekitettiin ton pirun mainoksen syy et haluun nyt sitä :snotty:
Kaikki....mulla taitaa olla tosi huono päivä pitäsköhän kömpii jo peiton alle.Mikäs tinkulia noin painaa?
*tekee tilaa ja nostaa peiton reunaa*Kaikki....mulla taitaa olla tosi huono päivä pitäsköhän kömpii jo peiton alle.
Näitä päiviä joskus osuu kohdalleen, mutta voimia sinulle :kiss::hug:Kaikki....mulla taitaa olla tosi huono päivä pitäsköhän kömpii jo peiton alle.
Senkin roplaajaUskotaan, uskotaan...
Kiitti hani :kiss: *kömpii viekkuun sikiöasentoon**tekee tilaa ja nostaa peiton reunaa*
Noh?
Kaikkea sita taalla isoilta pojilta oppii... :saint:Senkin roplaaja
*paijailee tinkuliinin selkaa ja odottaa, josko haluaa kertoa*Kiitti hani :kiss: *kömpii viekkuun sikiöasentoon*
Onneks me tytöt ollaan kiltteiKaikkea sita taalla isoilta pojilta oppii... :saint:
*vetää peiton korville ja hiljenee,ei jaksa puhua**paijailee tinkuliinin selkaa ja odottaa, josko haluaa kertoa*
Tukehtuu juustonaksuun :O :OOnneks me tytöt ollaan kilttei
*halaa vain hiljaa ja on vieressa**vetää peiton korville ja hiljenee,ei jaksa puhua*
Äläs ny, joutuu viel elvytys hommiinTukehtuu juustonaksuun :O :O
Vaikea arvata kummastapäästä se elvytys aloitetaaÄläs ny, joutuu viel elvytys hommiin
*tuhisee viekussa kuin vauva**halaa vain hiljaa ja on vieressa*