Käy siittä kulman takaa hakemassa mulle kinkkusubiBöö mä istun arnoldsissa ja oottelen ystävää hyvää kahville kanssain...
Ostin kolme pakettia juustoa :ashamed: mutkun ne oli alennuksella
:hug:Plah, kohta tarttis lähtee..tai no viimestään tunnin päästä. Aina se vaan jänskättää kuka siel on pistelemässä, mie neulakammoisena en uskalla pistämistä kattookaan...
Kuitenkin se kanyyli ois käteen tökättävä.
:hug: mäkään en saata kattoa kun mua tökitäänPlah, kohta tarttis lähtee..tai no viimestään tunnin päästä. Aina se vaan jänskättää kuka siel on pistelemässä, mie neulakammoisena en uskalla pistämistä kattookaan...
Kuitenkin se kanyyli ois käteen tökättävä.
alkaa shoppailuinnostuksen syy selviämäänJaha, mies huutelee tuolta yläkerrasta..tiedän mitä se haluu mä taidan mennä suihkuun ja sit vois kohta lähteäkki..
olihan tää arvattavissaalkaa shoppailuinnostuksen syy selviämään
tosin olen itse ihan yhtä läpinäkyvä
Kävi vähän sama mielessäalkaa shoppailuinnostuksen syy selviämään
tosin olen itse ihan yhtä läpinäkyvä
Mut mä en kyl oo mikään pihtari todellakaan, et ei sen tarttis turvautua temppuihin just viime yö viimeks..
No joo, tuo on ihan kiva temppu kylno mutta on se välillä kiva temppuilla vaikka ei niin tarviskaan :heart:
muista ottaa kirja mukaan ajan kuluksiJaaha, lähen kasailemaan kamppeitani..katotaan kuin pitkään siel tällä kertaa menee..:wave: Päivänjatkoja!
mistäs hitosta sä tiiät missä arnoldissa mä istuin :OKäy siittä kulman takaa hakemassa mulle kinkkusubi
Voiha kirpoilta miehetkin jotain kiinnostavaa löytääNo siihen se ei ala..paitsi siihen rintojen hypistelyyn se kyl alkais
Yhen kaverin mies kulkee kaverin mukana koko kirppiskierroksen ajan, joten sellaisiakin miehiä on. Korkeintaan parin loossin välimatkaa pitävät, yleensä ei edes sitä.
Ehkä juuri siksi lähtee tänään sun kanssaMut mä en kyl oo mikään pihtari todellakaan, et ei sen tarttis turvautua temppuihin just viime yö viimeks..
Joo. Tohtorilla on shoppailutaito hyppysissaan...Nauraa, etta mina shoppailen kuin miehet: paatan mita haluan/tarvitsen, haen sen ja siina se. Han loysi kirppikselta Rollins Stonesien harvinaisen ep:n, vanhat hopealusikat ja kauniin kultakauppiaan vaa'an.Voiha kirpoilta miehetkin jotain kiinnostavaa löytää
No niin, kotipäivä tuli vielä täksi päiväksi :xmas:No mä oon aika lailla kuin tuo vasemmanpuoleinen, hivenen paksummat jalat kuitenkin
Tämä sama nuha,yskä ja kurkkukupu mikä ollut jo viikon.
Lähden tästä pikku hiljaa, tapaamme joko illalla tai aiemmin. Riippuen mitä lääkäri sanoo ja onko työpäivä vai ei.