The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Plah, kohta tarttis lähtee..tai no viimestään tunnin päästä. Aina se vaan jänskättää kuka siel on pistelemässä, mie neulakammoisena en uskalla pistämistä kattookaan...
Kuitenkin se kanyyli ois käteen tökättävä.
 
kahvikirahvi
Huomenta ja hei vain hei kaikille!
Tässä aamukahvia ryystelen, sitten tarttis lähtiä kaverin tykö tyrkyttämään vauvanvaatteita ja mennä ihastelemaan mitäs siellä poika 7kk jo osaa tehdä :) Ja äidit tietysti juoruilee vähän siinä samalla.. :D
 
No siihen se ei ala..paitsi siihen rintojen hypistelyyn se kyl alkais
Yhen kaverin mies kulkee kaverin mukana koko kirppiskierroksen ajan, joten sellaisiakin miehiä on. Korkeintaan parin loossin välimatkaa pitävät, yleensä ei edes sitä.
Voiha kirpoilta miehetkin jotain kiinnostavaa löytää :)
Jos ei itselle niin naiselle tai lapse/ille :D
 
Viimeksi muokattu:
No mä oon aika lailla kuin tuo vasemmanpuoleinen, hivenen paksummat jalat kuitenkin :)

Tämä sama nuha,yskä ja kurkkukupu mikä ollut jo viikon.
Lähden tästä pikku hiljaa, tapaamme joko illalla tai aiemmin. Riippuen mitä lääkäri sanoo ja onko työpäivä vai ei.
No niin, kotipäivä tuli vielä täksi päiväksi :xmas:
Poskiontelontulehduksen löysi :O enpä muista koska olis ollut. Lapsena ehkä, ei mitään tietoa.
Viikon antibioottikuuri niin eiköhän tauti tokene :)

 
Viimeksi muokattu:
Taitaa olla tulehtunut tai tulehtumassa... kasivarsi. Jouduin eilen pesemaan Retardi-katin (teiniosaston nimeama... ja aika osuvasti), joka ei ymmarra peffaansa pesta. Eli silla oli skondea varpissaankin. Olin niputtanut sen hyvin kasivarrelleni ja kannoin sita alas vessaan, kun Mammakatti tuli vastaan sahisemaan, Retardin-perkelehan painoi kaikki tassuteransa kasivarteeni koko matkalta. Kirpaisi. Kasivarsi alkoi kauniisti helmeilla veripisaroita, kunnes reiat turposivat umpeen - olen siis allerginen kissoille.

Nyt vahan punoittaa, kuumottaa ja turvottaa, vaikka puhdistin eilen vammat huolella.

Saakelin elikot! Ja aina niita nurkkiin kertyy...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä