hän on semmoinen nykyisten bmi arvojen mukaan yli-painoinen henkilö.ihan kiva blogiAlkuperäinen kirjoittaja Aimää?;27826524:Kuka ihmeen Pipsa?
Joku wannabe-julkkis?
Sitä että kun noiden käyrien mukaan mennään niin mun mies on selkeästi ylipainoinen. Mutta kun tullaan käyriltä pois ja katsotaan vaikka rasvaprosenttia, huomataankin että mun mies onkin painonnostaja täynnä lihasta. Ja mun mies on ihan tavan tallaaja joka vaan urheilee.Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä;27825776:Luin tuota Pipsan haastattelua, kun siitä on täällä kohistu, ja siinä toteaa, että painoindeksin rajoja pitäisi tarkistaa, sillä _moni_ ylipainoinen on oikeasti normaalipainoinen. :O
Nyt jotain rajaa tuohon ylipainon ihannointiin! Pienen vähemmistön kohdalla (body-lajien harrastajat ja muut ammatti- ja aktiiviurheilijat) voi näin ollakin, mutta että ihan MONI. EI todellakaan, päin vastoin. Tavalliseen tallaajaan BMI-rajat soveltuvat oikein hyvin.
Voi luoja.
Tää kuulostaa kyllä melkoisen itserakkaalta. Ihminen voi olla ihan terve ja normaalipainoinen vaikka ei harrastaisi juoksua tai punttisalia. Arkiliikunnallakin (pyöräilyä työmatkat, kävelyä joka paikkaan mihin mahdollista) on mahdollista pitää itsensä terveenä.Ok, se BMI 25 raja on 78 kg . Mutta kyllä olen mielestäni laiha läski. Ja suoraan sanottuna kaikki naiset, jotka eivät kiinteytä esim. salilla tai maratoonilla ovat läskejä, laihoja tai lihavia. Ainakin mun silmissä .
Onko se rasvaprosentti iha mitattukin? Eikä vain mutua?Sitä että kun noiden käyrien mukaan mennään niin mun mies on selkeästi ylipainoinen. Mutta kun tullaan käyriltä pois ja katsotaan vaikka rasvaprosenttia, huomataankin että mun mies onkin painonnostaja täynnä lihasta. Ja mun mies on ihan tavan tallaaja joka vaan urheilee.
Mulla on nyt samat mitat, harrastan urheilua ja laihdutusprojekti raskauksien jälkeen vielä kesken. Todellakin näytän kyllä vieläkin sekä peilistä että valokuvista katsottuna ylipainoiselta, eikä koon M paidat ainakaan aina mahdu nätisti päälle.. Vaikea uskoa ettetkö näyttäisi ylipainoiselta varsinkaan jos tuosta ei lihasten piikkiin mene mitään. Mulla vartalomallina on tiimalasi mitat tällä hetkellä 102-78cm-100cm. Kuppikoko G80, olen siis ns. muodokas. Vyötärö siis nyt vuoden kuntoprojektin jälkeen (-18kg) alkaa olla tuossa 'riskirajoilla', pudotusvaraa on vielä reippaasti.Minä esimerkiksi en harrasta salilla käyntiä tai muutakaan urheilua ja sovin 70kg (160cm pituutta) painavana M-koon vaatteisiin ja olen sopusuhtaisen näköinen ja voin muutenkin hyvin. Painoindeksin mukaan olen ylipainoinen. Kyllä niitä pitää tulkita jokaisen kohdalla erikseen eikä sokeasti indeksiä möllöttää.
No kyllähän tuo nainen tuossa kuvassa aika tuhti oli... :/ Paljon paremmalta näyttäisi, kun pudottaisi ainakin sen 15kg.Alkuperäinen kirjoittaja kysynpä vaan;27826964:No,
Täällä sanottiin, että 160 cm ja 70 kg ei voi olla sopusuhtainen.
Mitäs tässä nyt sitten? Pituus 160 ja paino 75 kg. Hirveä läski ilmeisesti? Aijaa.com - 11552957
Kyllä, kuvassa on ylipainoinen ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja kysynpä vaan;27826964:No,
Mitäs tässä nyt sitten? Pituus 160 ja paino 75 kg. Hirveä läski ilmeisesti? Aijaa.com - 11552957
no ei kuvassa mikään "hirveä läski" ole, mutta kyllä tuosta voisi kiinteyttää ihan reippaasti, rasvaa näyttää olevan keskivartalolla ihan liikaa. Ainakin tuo alamahan/reisien/pepun alue on aika pullottava.Alkuperäinen kirjoittaja kysynpä vaan;27826964:No,