Lilith Le Nuit
Juuh =)Vielä aivan sopivassa iässä oleva nainen
Juuh =)Vielä aivan sopivassa iässä oleva nainen
En tiedä, sitä on niin nuori kuin itsensä tunee olevan. Ikä kertoo fyysisen iän mutta ei henkistä ikää.Millos nainen on sitten liian vanha? onko nainen koskaan liian vanha?
Ja minähän en sitten ole vanha vaikka välillä siltä tuntuukin.
kah, empä tiiäMillos nainen on sitten liian vanha? onko nainen koskaan liian vanha?
Ja minähän en sitten ole vanha vaikka välillä siltä tuntuukin.
Mä tunnen itteni kyllä henkisesti parikymppiseks,silleen sopivassa määrässä,en ehkä kuitenkaan haluis oikeesti enää olla se 2kymppinen joka ei tiedä mistään elämän kolhuista ja paskoista mitään.En tiedä, sitä on niin nuori kuin itsensä tunee olevan. Ikä kertoo fyysisen iän mutta ei henkistä ikää.
et uskalla vaan sanoakah, empä tiiä
no miksen uskaltais jos kerta tietäisinet uskalla vaan sanoa
En minä tiedä...kunhan kiusinno miksen uskaltais jos kerta tietäisin
Mä varmaan jäin 25v. tasolle tai ainakin joskus tuntuu siltä.Mä tunnen itteni kyllä henkisesti parikymppiseks,silleen sopivassa määrässä,en ehkä kuitenkaan haluis oikeesti enää olla se 2kymppinen joka ei tiedä mistään elämän kolhuista ja paskoista mitään.
Tohtori on sita mielta, etta mina olen jaanyt teini-ikaisen pojan tasolle... :saint:Mä varmaan jäin 25v. tasolle tai ainakin joskus tuntuu siltä.
Tohtori on sita mielta, etta mina olen jaanyt teini-ikaisen pojan tasolle... :saint:
Miks just pojan?Tohtori on sita mielta, etta mina olen jaanyt teini-ikaisen pojan tasolle... :saint:
jätin ajatuksen hautumaan ja eläpä mittään, sieltähän se putkahtiEn minä tiedä...kunhan kiusin
Seksi, autot, seksi, koneet, seksi, aseet, seksi, seksi... ja kaksimieliset jutut. Mutta ei kuulemma haittaa, silla Tohtori on jamahtanyt itsekin samalle tasolle.Miks just pojan?
...tai kykene...jätin ajatuksen hautumaan ja eläpä mittään, sieltähän se putkahti
sitten on liian vanha kun ei enää halua panna
ei uskalla neuvoa, pitää olla vaan että :hug:Mä tarttisin uuen telkkarin,hitto kun niistä(kään) mitään ymmärrä ni myyvät vielä mulle jonkun ylikalliin monimutkasen kapistuksen jota en osaa sitten kuitenkaan käyttää.
täällä kolmasSeksi, mopot, seksi, koneet, seksi, aseet, seksi, seksi... ja kaksimieliset jutut. Mutta ei kuulemma haittaa, silla Tohtori on jamahtanyt itsekin samalle tasolle.
Pitäs joku miespuolinen saada mukaan niin et ei tulis ihan niin tyhmää oloa....kenetköhän sitä pyytäs kun ei oikeen oo ketään sellasta,hmmmm....yhen tietäsin mutta en tiedä tietääkö sekään niistä mitään ja toisaalta en taitas ees kehata kysyy mukaan...luulee vielä et jotain muuta mielessä.ei uskalla neuvoa, pitää olla vaan että :hug:
Terve merkki!täällä kolmas
Ei tarvi olla aina mies. Mä voin olla mukana ostamassa. :xmas:Pitäs joku miespuolinen saada mukaan niin et ei tulis ihan niin tyhmää oloa....kenetköhän sitä pyytäs kun ei oikeen oo ketään sellasta,hmmmm....yhen tietäsin mutta en tiedä tietääkö sekään niistä mitään ja toisaalta en taitas ees kehata kysyy mukaan...luulee vielä et jotain muuta mielessä.
Pitäs joku miespuolinen saada mukaan niin et ei tulis ihan niin tyhmää oloa....kenetköhän sitä pyytäs kun ei oikeen oo ketään sellasta,hmmmm....yhen tietäsin mutta en tiedä tietääkö sekään niistä mitään ja toisaalta en taitas ees kehata kysyy mukaan...luulee vielä et jotain muuta mielessä.