Ibuprofeenia ja parasetamolia... Ja isolla annoksella.Oot varmaan ottanut jo nippeeitä tms. mut Ketomexit pn parhaita. Ja piikkimatolla makaaminen.
samat fiilikset täällä
huomenta :kiss:samat fiilikset täällä
nii ja huomenta :kiss:
Kiitos!Oikein mukavaa viimeistä lomapäivää!!
Mun auto on muuten -99 ja ajettu 104000km. Taisin viimeksi laittaa kilometreiksi jotain 120tkm.
Teillähän on vasta sisäänajovaiheessa Mulla näyttäs tuossa mersun mittarissa olevan 480 000km pintaan Tosin koneella ja vaihteistolla ei ole ajettu kuin vajaa 100tkm.Kiitos!
Ja päivää kaikille muillekin!
Ja mun kattila on kans -99 ja tarkka ajomäärä 180249 km, piti käydä tarkistamassa
Joo, ihan sisäänajossa on .Teillähän on vasta sisäänajovaiheessa Mulla näyttäs tuossa mersun mittarissa olevan 480 000km pintaan Tosin koneella ja vaihteistolla ei ole ajettu kuin vajaa 100tkm.
Sillon, kun mä tein vielä reissuhommia, oli ennätys että vuoden vanhassa autossa oli 108000 km mittarissa.pihalle seisomaanko te ostatte noita autoja, mulla on 2v5kk vanhassa autossa 125 000 km mittarissa
no tuossa alkaa olla jo vähän yritystäSillon, kun mä tein vielä reissuhommia, oli ennätys että vuoden vanhassa autossa oli 108000 km mittarissa.
Itärajan takana ajellessa yhdistettynä kotimaahan, tuppaa niitä kilometrejä jo vähän kertymään.no tuossa alkaa olla jo vähän yritystä
jos vuodessa on 200 työpäivää niin se tekee 500km/pvItärajan takana ajellessa yhdistettynä kotimaahan, tuppaa niitä kilometrejä jo vähän kertymään.
jos vuodessa on 200 työpäivää niin se tekee 500km/pv
siinä alkaa lapsetkin jo kyselemään äidiltään että kuka on tuo mies joka joskus käy täällä
tais sähkömies käydä :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27825241::xmas:
[video=youtube;4E2qg6bRu6M]http://www.youtube.com/watch?v=4E2qg6bRu6M[/video]jos vuodessa on 200 työpäivää niin se tekee 500km/pv
siinä alkaa lapsetkin jo kyselemään äidiltään että kuka on tuo mies joka joskus käy täällä
Mulla olikin vähän enemmän, kun se 200pv.jos vuodessa on 200 työpäivää niin se tekee 500km/pv
Kävi se, mutta lähtikin saman tien,sit tuli tunnin päästä takasin ja lähti taas. No joo,haki pikkumiestä syömään.tais sähkömies käydä :kiss:
Kyllä ne ajossa on, mutta itellä menee vaihtoon ennen kuin satatuhatta tulee täyteen.pihalle seisomaanko te ostatte noita autoja, mulla on 2v5kk vanhassa autossa 125 000 km mittarissa
soutaa huopaaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27825282:Kävi se, mutta lähtikin saman tien,sit tuli tunnin päästä takasin ja lähti taas. No joo,haki pikkumiestä syömään.
Mutta joo,olihan se eilinen mukava ilta