Sangria
Hmmph...:snotty: :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27822230::kiss:
Hmmph...:snotty: :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27822230::kiss:
Itteä se houkutteli vuodenverran ja pidin hauskaa, se ei tosi ollut yhtään sitä mitä loppujenlopuksi halusin :|Jotenki houkutteleva ajatus sinkkuuntua ja tehä mitä haluu. Kisun hankkisin varmasti :heart:
Josko se miehen kans toimissitä miekin kokeilin, mutta net tahtoo heittäytyä mustasukkaisiksi ja homma kaatuu siihen.
:hug:Itteä se houkutteli vuodenverran ja pidin hauskaa, se ei tosi ollut yhtään sitä mitä loppujenlopuksi halusin :|
Nonni, jotenkin kyl arvasinHuumorilla mie tuon heitin täysin, kyllähän miekin ihannoin tummaa brasilian tyttöä mutta silti se kotimainen aivan tavallinen nainen on se joka kiinnostaa
Varmaa nämäkin minun kaverit niin ajatteli, sitten kuitenkin tuli puheluita että oli nähnyt minut jonkun toisen seurassa jne..Josko se miehen kans toimis
Mä en ymmärrä mustasukkasuutta, en nii millään.Varmaa nämäkin minun kaverit niin ajatteli, sitten kuitenkin tuli puheluita että oli nähnyt minut jonkun toisen seurassa jne..
Pälvikalju, vatsa ja kaikkea :xMä voin...pahoin...:x
Mie en osaa olla mustasukkainen, tietenkin jonkinverran mutta en ajattele että puoliso pettäisi jne..Mä en ymmärrä mustasukkasuutta, en nii millään.
Nyt voin taas pahoin :xPälvikalju, vatsa ja kaikkea :x
Mä en juurikaan osaa olla ollenkaan. Jos puoliso kokee tarpeelliseksi pettää, hän siinä menettää, en mä.Mie en osaa olla mustasukkainen, tietenkin jonkinverran mutta en ajattele että puoliso pettäisi jne..
Mut ei ehkä pitemmän päälle ajateltuna pelkkä vakipano olis kiva..Tuoki vois olla jees
ei mut jonkun aikaa vois mennä. Ei kyl oikein lopulta olis mun juttu. Varmaan kaipais pysyvämpää..Mut ei ehkä pitemmän päälle ajateltuna pelkkä vakipano olis kiva..
Niinpäei mut jonkun aikaa vois mennä. Ei kyl oikein lopulta olis mun juttu. Varmaan kaipais pysyvämpää..
Sitarissa tuo näyti olevan tarjouksessa 3e kuten Mr.MallorcakinMä jouduin uutena vuotena kuuntelemaan jani-petterin levyn
Täällä nukkuvat joMä meen nyt laittaa lapset tutimaan, tuun viel kiusaan teitä drinkin kera
Ei se maailma siihen kaadu, se vain pettävä kumppani laitetaan hakemaan itelle uutta kumppania jota saa pettää ja jatketaan ite omaa elämääMä en juurikaan osaa olla ollenkaan. Jos puoliso kokee tarpeelliseksi pettää, hän siinä menettää, en mä.
Mä meen nyt laittaa lapset tutimaan, tuun viel kiusaan teitä drinkin kera